kosio86 Публикувано 11 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 Днес ми се случи следното стрясткащо нещо:Докато маневрирах тръгвайки си от работа ми се стори все едно колата няма мощност в ниските. Помислих че се дави или че турбото е тръгнало, но видях че се случва между 800 и 2000 оборота където турбото не играе роля. Ефектът беше толкова силен че дори на околовръстното на 6та с 1500 оборота като настъпих педала на газта помислих че е загаснала и се запалва изведнъж. Но не беше. После установих че реално имам страшен лаг на педала на газта. Според мен поне секунда може и повече. Реших да спра климатика за да не натоварвам колата щом очевидно има проблем- и всичко се оправи. Направих няколко теста и вече бях сигурен за причинно-следствената връзка между работещия ккомпресор и проблема. Прибрах се в нас и веднага намерих в интернет ( http://www.audizine.com/forum/showthread.php/555886-Air-conditioner-on-throttle-lag-Air-conditioner-off-no-issues-Thoughts) човек с B8 със същия проблем. Той пише че се оказали някакви 2 О-пръстена на тръбички на климатика за вакум и антифриз, които той сменил и всичко се оправило. Веднага се сетих че преди 100км за първи път забелязах че имам спад от около 100мл на антифриза а досега не беше мърдал дори и мм за 2 г. Някой има ли опит с този проблем, тъй като нямам идея какви са тези уплътнения, а искам да отида подготвен в Порше за да не ми кажат няква сума за смяна на компресор или няква друга подобна глупост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 Не си прав,че турбото не играе роля до 2000 оборота.(Все пак мисля,че максималния въртящ момент при теб е наличен още на 1750 оборота,а това няма как да стане без участието на турбото според мен)Направи ли диагностика?Може да е засякъл нещо компа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio86 Публикувано 23 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2016 Забравих да си ъпдейтна темата- колата отдавна е оправена. Беше дошло време за годишен сервиз, който така и така си правя в Порше, та като им я закарах им казах да видят този проблем, като им казах какво съм прочел. Те ми казаха че за такива уплътнения не са чували на тоя мотор, но ще я видят. В крайна сметка ми я върнаха оправена, като бяха писали диагностика + ъпдейт на ECU около 120лв общо. Реално нз какво точно е бил проблема но май manchorov е прав че е компютъра. Странно ми се стори че след доста каране без проблем изведнъж се появява софтуерен проблем, ама знам ли кой им е писал кода :Д В крайна сметка вече 2 месеца я карам от тогава и няма проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio86 Публикувано 16 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2018 (Редактирано) Като се стопли времето и реших да пусна климатика- изненада - не изстудява -нямаше фреон. Беше се спукал датчика, или клапана за фреона (вече не момня), но се намира отпред над радиаторите. Смениха ми го и напълниха фреон - оригинален датчик и фреон излезнаха към 200лв. Почти съм сигурен че това е предизвикало проблема описан в 1вия пост. В Порше само са го оправили някак софтуерно и след края на зимата разбрах реално какво се е случило. Антифриза се оказа че не ми мърда- нещо се бях заблудил. Редактирано 16 Февруари 2018 от kosio86 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване