Jump to content

проблем с AFN-моля за помощ


carambata

Recommended Posts

Здравейте колеги,притежавам А4 1,9 тди афн от 3 месеца. Преди седмица смених горните гумички на ГНП-то,измих двигателя и проблемите почнаха.На скорост 120 забива и неможе повече.Центровката на помпата е перфектна.Закачана е няколко пъти като излизат единствено две грешки-00575 налягане всмукателен колектор,разлики в регулирането прекъсва и 00519 МАП датчик късо съединение до плюс постоянно.След триенето колата се оправя и след време отново забива.Възможно ли е да съм намокрил някой датчик или да сменям актуатор и n75.Вакумите са здрави смених дебитомер-проблема остава.КЪДЕ ДА ГО ТЪРСЯ ДА ГО ЕБА ????????МОЛЯ ЗА ПОМОЩ

Редактирано от carambata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж буксата на MAP-a дали не е прекъснат някой кабел.Вакумните маркучета ги смени,нищо че изглеждат здрави.И за да си сигурен,че не е от N75,пусни един тест на VCDS-a

Редактирано от vlado_tonev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега на една октавия 1.9тди 110к.с. излизаха същите грешки и забиваше на 120 ...оказасе зацапана геометрия ,след разглобяване и почистване се оправи.провери движи ли се геометрията ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата работеше повече от перфектно.След миенето всичко се промени.Прави ми впечатление ,че започва да прекъсва на първи старт,след като загрее загасям и отново го запаля се оправя...при тест на ход с вага не излиза нищо притеснително..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

незнам колега ...написах ти ,защото тогава тази грешка за МАПА доста ни обарка и нас и търсихме по кабелите какво става ,но накрая излезе геометрия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нов е.... Проблема се появява само при първи старт след скорост 120.веднага в движение гася и паля и всичко си е ок.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забелязах че първоначално турбото не надува, раздвижи клапата на актуатора и тръбата се напълни. При следваща проба на студен мотор нещата се промениха. На 120 не умря а само леко заби и продължи да наема. Да сменям или да чистя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

грешката в мапа е от пренадуване,трябва да се почисти геометрията на турбото щом всички маркучи са сменени и са правилно поставени.N75 ако е изправен геометрията на турбто е за чистене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За зацапана геометрия гласувам и аз, постоянно се получава! Лекуването е само на магистралата след като загрее мотора, с по-внимателно форсиране няколко пъти забива и после се отпушва.

Редактирано от Бат Сашо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...