carambata Публикувано 11 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 (Редактирано) Здравейте колеги,притежавам А4 1,9 тди афн от 3 месеца. Преди седмица смених горните гумички на ГНП-то,измих двигателя и проблемите почнаха.На скорост 120 забива и неможе повече.Центровката на помпата е перфектна.Закачана е няколко пъти като излизат единствено две грешки-00575 налягане всмукателен колектор,разлики в регулирането прекъсва и 00519 МАП датчик късо съединение до плюс постоянно.След триенето колата се оправя и след време отново забива.Възможно ли е да съм намокрил някой датчик или да сменям актуатор и n75.Вакумите са здрави смених дебитомер-проблема остава.КЪДЕ ДА ГО ТЪРСЯ ДА ГО ЕБА ????????МОЛЯ ЗА ПОМОЩ Редактирано 11 Декември 2015 от carambata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 11 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 (Редактирано) Виж буксата на MAP-a дали не е прекъснат някой кабел.Вакумните маркучета ги смени,нищо че изглеждат здрави.И за да си сигурен,че не е от N75,пусни един тест на VCDS-a Редактирано 11 Декември 2015 от vlado_tonev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 11 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 Според мен си вкарал вода в компютъра. И при този начин за писане няма много отзовали се да има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carambata Публикувано 11 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 Сухо е...дай поне съвет как да го напиша Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar_a Публикувано 11 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 колега на една октавия 1.9тди 110к.с. излизаха същите грешки и забиваше на 120 ...оказасе зацапана геометрия ,след разглобяване и почистване се оправи.провери движи ли се геометрията .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carambata Публикувано 11 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 Колата работеше повече от перфектно.След миенето всичко се промени.Прави ми впечатление ,че започва да прекъсва на първи старт,след като загрее загасям и отново го запаля се оправя...при тест на ход с вага не излиза нищо притеснително.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar_a Публикувано 11 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 незнам колега ...написах ти ,защото тогава тази грешка за МАПА доста ни обарка и нас и търсихме по кабелите какво става ,но накрая излезе геометрия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 11 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 Сухо е...дай поне съвет как да го напиша Имах предвид начина на изразяване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carambata Публикувано 12 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Декември 2015 Смених всички вакуми и N75 но проблема остава..... Обявявам парична награда за позналия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
orlin4ooo Публикувано 12 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2015 Спукан маркуч на MAP-a Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carambata Публикувано 12 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Декември 2015 Нов е.... Проблема се появява само при първи старт след скорост 120.веднага в движение гася и паля и всичко си е ок. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
orlin4ooo Публикувано 12 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2015 А като си сменил Н75 с какъв го смени - нов или втора употреба? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carambata Публикувано 12 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Декември 2015 Забелязах че първоначално турбото не надува, раздвижи клапата на актуатора и тръбата се напълни. При следваща проба на студен мотор нещата се промениха. На 120 не умря а само леко заби и продължи да наема. Да сменям или да чистя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kraskko Публикувано 12 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2015 грешката в мапа е от пренадуване,трябва да се почисти геометрията на турбото щом всички маркучи са сменени и са правилно поставени.N75 ако е изправен геометрията на турбто е за чистене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 12 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2015 (Редактирано) За зацапана геометрия гласувам и аз, постоянно се получава! Лекуването е само на магистралата след като загрее мотора, с по-внимателно форсиране няколко пъти забива и после се отпушва. Редактирано 12 Декември 2015 от Бат Сашо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carambata Публикувано 16 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 16 Декември 2015 Проблема е решен.Геометрията беше"мармалад" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване