kazichene Публикувано 20 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2015 Някой може ли да обясни подробно и със снимки ако е възможно като на олигофрен как става тази работа, кои маркучи се махат и кое къде се слага? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonTodi Публикувано 20 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2015 Заставаш пред двигателя и гледаш горивния филтър.Двата маркуча от дясната страна на филтъра ги откачаш и мушкаш в тях по-дълги маркучлета.Изсипи добавката в прозрачна туба за да гледаш и мушкай мушкай маркучите вътре,след това палиш колата да работи само с добавката.Ако са ти много запушени я дръж на 2000 2500 оборота,но гледай преди да свърши да я загасиш,за да не засмуче въздух. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mranimal Публикувано 20 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2015 Здравеите,имам проблем с мми ,тръгва за 4секунди и след това спира ,проверих кабелите и бушоните но всичко е наред ,преди да се случи това имах слаб акумулатор ,като го закача с комп. дава че няма връзка с модулите(радио cd navigation) от видин съм ако някой може да помогне ще съм много благодарен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kazichene Публикувано 20 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2015 (Редактирано) Заставаш пред двигателя и гледаш горивния филтър.Двата маркуча от дясната страна на филтъра ги откачаш и мушкаш в тях по-дълги маркучлета.Изсипи добавката в прозрачна туба за да гледаш и мушкай мушкай маркучите вътре,след това палиш колата да работи само с добавката.Ако са ти много запушени я дръж на 2000 2500 оборота,но гледай преди да свърши да я загасиш,за да не засмуче въздух.Благодаря ти много !!! P.S. Май имаше 2 цвята на флакона, синия ли е правилния (сиреч http://www.staev.bg/product.php?id=1098 този) ? Редактирано 20 Декември 2015 от kazichene Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonTodi Публикувано 20 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2015 За нищо.Да аз сложих този синия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bepcho Публикувано 21 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2015 Някой карал ли е до сега с Yacco и какво е мнението. Чудя се между Yacoo и Bardhal или в краен случай да налея отново Castrol, което не съм сигурен че е оферта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonTodi Публикувано 21 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2015 Сложи 5w30 Mobil1 ESP Formula. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 21 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2015 или Motul 5w30 X-clean, castrol повече няма да сложа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi6644 Публикувано 21 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2015 (Редактирано) Три смени с Мотул 5В30 по 10х.км. няма ядове, при тъста на същия мотор отлично се държи ! Най-много ще мина на 5в40. Редактирано 21 Декември 2015 от audi6644 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 21 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2015 Стига с тея Мобил/Mотул, то на 10к км и Приста е ок за по-слаб мотор. Всъщност, ако имат реален произход са доста добри, ама с БГ...не точно Бих заложил на други марки Sortoil/Barthal и т.н. покриващи стандартите, дори на разните скандинавски Neste/Wolf и т.н. е по-добре - с тези ментета е доста смело на топ-марки да се скача, да не коментираме дори че цените на разните търговци за OEM VAG масла са съизмерими. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 21 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2015 Аз съм с Бардал с фюлерин 10W40. Мотул-а е може би дори по-добър, ама и по-скъп .... за масониЕ Засега няма драми и в хладното време...Студен старт на 5 градуса:https://youtu.be/QvUOVUTQrqY Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bepcho Публикувано 21 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2015 Благодаря за инфото... и все пак Bardhal или Yacco мисля да е. А всъщност са като че ли и най-скъпите, не че това ги прави автоматично по-добри. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 21 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2015 Аз съм с Yacco вече 3-та година и съм много доволен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 21 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2015 И на двете аудита съм слагам Motul X-Clean и съм нямал никакви оплаквания. Сменям на 15000км и не съм доливал досега. На мотора обаче сложих Bardahl, а може да го пробвам и за колата при следващата смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonTodi Публикувано 22 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2015 Някой има ли представа как се сваля мрежестата част на таблото,която е точно преди стъклото и изобщо сваля ли се?Страничните предни греди които са тапицирани и те как се свалят ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 22 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2015 Колеги, някой да има излишен оптичен кабел за MMI с накрайници? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi6644 Публикувано 22 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2015 (Редактирано) Някой карал ли е до сега с Yacco и какво е мнението. Чудя се между Yacoo и Bardhal или в краен случай да налея отново Castrol, което не съм сигурен че е оферта.Преките ми впечатления от Бардал-а са, че старото 1,8Т с хибрида го харчеше яко, за разлика от еквивалента му на Мотул. Редактирано 22 Декември 2015 от audi6644 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
noX Публикувано 22 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2015 (Редактирано) Аз съм с Yacoo на 2.4 бензин и досега не го е пипнало грам. След 2000км пак ще сложа същото. Редактирано 22 Декември 2015 от noX Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
noX Публикувано 22 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2015 Не ми дава да си едитна мнението, много зле е тоя форум откъм свобода на словото. Както и да е - извинявам се за двете мнения едно под друго.http://www.aliexpress.com/item/2x-White-3SMD-LED-Car-styling-Audi-A6-S6-RS6-C5-4B-C6-4F-Avant-Limo/32478707336.html?spm=2114.01020208.3.10.Jddwej&ws_ab_test=searchweb201556_2,searchweb201644_4_79_78_77_82_80_62,searchweb201560_4Имам въпрос за тия крушки. Стават ли за нашите коли, набиват ли някакви грешки или всичко е ОК колеги ? Някой поръчвал ли е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hitsiderov Публикувано 23 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2015 Може ли някой да ми каже партидния номет на S-line дифузьора, че ми откраднаха моя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 23 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2015 DonTodi Махаш страничните предни кори на колонките и имаш по два болта отстрани за тая мрежестата кора и после дърпаш нагоре. Но го отложи за пролетта мой съвет Аз минах 100 хиляди с Мотул 8100 X-Clean 5w30... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonTodi Публикувано 23 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2015 Благодаря,Стефчо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimitar P. Публикувано 27 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2015 ЗдравейтеКак мога да си зануля сервизната инспекция след смяна на масло? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 28 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2015 Намираш си сервиз ,който след смяна на маслото да ти занулят и интервала......иска диагностика за тази цел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 28 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2015 ЗдравейтеКак мога да си зануля сервизната инспекция след смяна на масло?Със VCDS, модул 17, адаптация, канал 2, даваш нова стойност 0 и си готов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts