Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 9


Mr.13

Recommended Posts

Обаче над определена скорост доколкото знам се включват автоматично дори и без да натиснеш бутона повторно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Е веднъж като натиснеш ти е ASR OFF, можеш да копаш с четирите гуми, но ако тръгне да поднася, бие спирачки. Ако натиснеш и задържиш бутона ти изписва ESP Switched off. Тогава ASR и ESP са изключени и си "у живота".

Сега

Като се замисля и при мен е така,защото не изписва всеки път едно и също

Утре ще тествам и ще кажа

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последния път като ми стана това и продадох старото 3.0тди ...

Друга кола ме вади от преспата. Дори се запали автомата и светна ESP на таблото.

Различно поколение ESP

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, когато се даде контакт, преди да се стартира двигателя включва ли се нещо друго, освен перката на парното? Понеже преди време бях питал тук за едно свирене, тогава предполагах от ролки, откъм двигателя, а в студа ми направи впечатление, че започва да просвирва още преди да запаля. Пак си изчезва когато изключа климатика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е веднъж като натиснеш ти е ASR OFF, можеш да копаш с четирите гуми, но ако тръгне да поднася, бие спирачки. Ако натиснеш и задържиш бутона ти изписва ESP Switched off. Тогава ASR и ESP са изключени и си "у живота". 

 

Точно така е и при мен. 2006 година авант BMK мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малиииии

Сеч:lol:

Явно до сега не съм карал с изключен ESP:lol:

А само с ASR OFF

Днес като задържах копчето около 10сек седя надпис на ФИС-а с предупреждение и после отгоре ми изписа с големи жълти букви ESP OFF.

Голяма веселба станА Ей сега на паркинга на молЪт

Хах

Благодаря хора :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ще правя Update на MMI2G на един прЕател, но алумулатора му е пътник пък и е -10, така че трябва да вържа зарядно. На един Форд като бях на 15 го запалих, понеже вързах зарядното на обратно без да откача акумулатора, та сега да питам.

Мога ли да вържа импулсно зарядно 2А докато правя Update на MMI ш. Трябва да се свърже директно към клемите или минуса да е към металната пластина на Battery management модула?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-много да изгорите нещо и да брикнете мми-а. Просто изчакай или му купете акумулатор. По принцип в порше вързват акумулатора към зарядно и тогава ъпдейтват, но не директно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз и двата пъти ъпдейтвах на запалена кола и всичко точно :). Но попринцип с хубаво зарядно не трябва да имаш грижи. Те попринцип трябва и да си имат защити срещу объркване на клемите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малиииии

Сеч :lol:

Явно до сега не съм карал с изключен ESP:lol:

А само с ASR OFF

Днес като задържах копчето около 10сек седя надпис на ФИС-а с предупреждение и после отгоре ми изписа с големи жълти букви ESP OFF.

Голяма веселба станА Ей сега на паркинга на молЪт

Хах

Благодаря хора :)

Същото недоразумение и при мен. Чул, но не съвсем :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не трява да се пипа нищо по колата (бутони и т.н.) докато се прави ъпдейта на ММИ. Аз го правих на запален двигател и отне 2 часа защото ми беше стара версията на ММИ. Със зарядно закачено директно на акумулатора също става, но трябва да е около 10А защото на контакт колата черпи над 7А, т.е ако се ползва 2А зарядно ще пада акумулатора.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последния път като ми стана това и продадох старото 3.0тди ...

Друга кола ме вади от преспата. Дори се запали автомата и светна ESP на таблото.

 

Туко що ме вкара в голям страх, аз умирам от кеф да си играя в дълбокия сняг... Значи така мога да прецакам нещо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ММИ 3г се ъпдейтва около 3-4 часа с наливането на картите.

Незнам какво се ъпдейтва при 2Г при положение,че пържа диска и го пускам и така

Или за друго става дума?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чиповете които се ъпдейтват са ултра бавни. Най-бавно се ъпдейтва блутуута (40-60 минути). От кола до кола може да попаднеш на ултра бавни чипове и малко по-бързи, но като цяло е тегаво :). Средно около час и половина си отиват.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи със зарядно поне при мен няма да стане (2А е). Някой с фейслифт помни ли колко литра му гори колата на час в спряло положение.:) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре да дам 1.20лв за ток.:)

 

Шегата на страна, просто ми беше интересно. Имах едно питане ако едната гума е във въздуха защо не ми блокира спирачката (електронния диф). Явно трябва да се изчака малко.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаме ли някакво предупреждение за смяна на задни накладки?

 

Сензори ясно че няма, но мислих че ръчната спирачка следи за дебелината на накладките като при А8-те.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...