Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 9


Mr.13

Recommended Posts

  • Отговори 2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Хаха ще си признаете вие разхода, нали беше до 10 макс градско. 3.2-ката дава по малко баси.

Разкри ни

 

Това с термостата сме го писали много

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Засичам я само на колонка борда не го поглеждам, а отностно термостата държи си 90 градуса без да мръдне и загрява много бързо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това най-много ме дразни. Можеха поне желюзи или нагреватели на антифриза да сложат. Понеже сутрин след като запаля колата карам 10 км извънградско ми идва да сложа един картон пред радиатора ама много излагация на тази кола.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз смених термостат, но при спускания над 10 минути ми сваля температурата.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Съвсем нормално е това за дизела.

Това най-много ме дразни. Можеха поне желюзи или нагреватели на антифриза да сложат. Понеже сутрин след като запаля колата карам 10 км извънградско ми идва да сложа един картон пред радиатора ама много излагация на тази кола.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Не е от колата, от двигателя е. Без подгряване на антифриза е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ел. парното наистина си е благинка, пречи ми по-скоро това че трябва да се кара много спокойно докато загрее. (не че иначе карам на S само)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ел парното е жив ташак ама айде. Мегамного ме е яд, че нямам печка на колата, трябваше да ретрофитна лятото ама ме домързя ся - хой баце, а ако си имах щях си влизам на топло сутрин с подгрята нафтичка ама нейсе- следващата задълже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и нагревател за антифриза може да си добавиш... Мисля че има афтърмаркет решения, колкото искаш. А ако те притеснява да не точи акумулатора, му слагаш отделно захранване със суперкондензатори и си ти :). Аз почнах да ги разучавам наскоро, че искам да си добавя захранване на мотора за разни глупости :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ел парното е жив ташак ама айде.

 

Не като печка, но чак ташак. Сутрин няма и минута и почва да духа топло. Ако ръчно не усилиш перката не се усеща, пък и почва да духа първо на стъклото. Затова го усилвам достатъчно, сменям да не духа към стъклото и няма нищо общо с друга кола.

 

пречи ми по-скоро това че трябва да се кара много спокойно докато загрее. (не че иначе карам на S само)

 

 

Да, това много дразни. Аз също не я настъпвам докато не стигне 90.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля ти се, нали всички имаме ел. парно - ся сравнено с някоя жигула е добре, ама като цяло печката си е екстрата, а тва е за замазване на очите. Кайни, кажи ако намериш нещо културно, не ме е страх за акумулатора :) 

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

N1995, не съм съгласен. Не знам как е при 2.0тди но дори сега в студовете парното идва супер бързо с ел. нагревател. Това ми е колата с най-добро парно евър. Карах 1г H6 мотора на субару, който се води "топъл" и в студовете парното идваше по-бавно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах и на двете коли и честно казано съм склонен да се съглася с него.. Или това 'ауто' не го разбирам как работи и имам прекалени очаквания, или просто истинското топло си идва като загрее колата.

По този въпрос имам питане - има ли значение дали си на ECON или не за ел. парното?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разкри ни

 

Това с термостата сме го писали много

 Аз за термостата съм се ровил, но чак много не намерих... при мен в тези температури (днес -14,5) колата загрява нормално, при температура около 0-5С съм минавал по 50-60км и не е вдигала над 80С. Наблюдавам я от известно време и това ми прави впечатление. Не знам дали е някакво съвпадение и всъщност термостата просто да е тръгнал да си заминава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Аз за термостата съм се ровил, но чак много не намерих... при мен в тези температури (днес -14,5) колата загрява нормално, при температура около 0-5С съм минавал по 50-60км и не е вдигала над 80С. Наблюдавам я от известно време и това ми прави впечатление. Не знам дали е някакво съвпадение и всъщност термостата просто да е тръгнал да си заминава.

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=169186

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, колега. Явно не съм огледал нещата добре... :hilezh: . Като прочетох и моят ще да е за смяна.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах и на двете коли и честно казано съм склонен да се съглася с него.. Или това 'ауто' не го разбирам как работи и имам прекалени очаквания, или просто истинското топло си идва като загрее колата.

По този въпрос имам питане - има ли значение дали си на ECON или не за ел. парното?

 На econ работи, не съм пробвал на климатик. Ако е над 5 градуса (не помня на колко се показваше звездичката) не се включва ел. парното и чакаш доста по-дълго. 

Стрелката седина на 50 градуса, а духа много топло от ламелите, все едно е на 90 градуса. Пробвай да смениш distribution да духа към теб и усили вентилатора и ще видиш. От setup можеш да избереш през централните конзоли колко силно да духа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На N1995 може би е без ел. парно, иначе няма как да не го усети това стопля веднага.

Много ясно, че е. Той нямамше мрежа в багажника и ел. прибиране на огледалата. Та истински екстри ще има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

aditional heat или suplimentary heat беше менюто за ел.нагревателите, което се показва, когато се влезе в SETUP на климатроника. Имаше писано по темата преди време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги писах преди няколко дни ама никой не ми отговори а тема не ми се пуска за такова нещо.Имате ли представа защо не ми тръгва музиката сама като мушна ключа.Тръгва сама,само ако съм карал колата,гася,вадя ключа и ако го мушна веднага си тръгва.Остане ли повече време трябва аз да в включвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...