Jump to content

Идва ток до бобината, но няма искра на кабела?


victor4o4

Recommended Posts

Може и да си прав.

 

 http://prikachi.com/images.php?images/871/8552871i.jpg

 

Делкото отляво е оригинално, а отдясно купеното. Утре ще възстановя старото и ще пробвам. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 59
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Дясното е от АДА, премрсти или датчика на хол в твоето делко или оста с тригера в корпуса с работешия датчик

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колко по-лесно щеше да бъде,ако беше послушал съветите и си беше сменил датчика на Хол в твоето делко.Отдавна щеше да си подкарал колата!

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колко по-лесно щеше да бъде,ако беше послушал съветите и си беше сменил датчика на Хол в твоето делко.Отдавна щеше да си подкарал колата!

 

:hilezh:  :zustimm:

 

Дясното е от АДА, премрсти или датчика на хол в твоето делко или оста с тригера в корпуса с работешия датчик

 

Ще преместя оста от старото делко на работещия датчик. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възстанових оригиналното си делко както препоръчахте, вече има ток до всички свещи, направихме нова центровка и пак не пали. Идва гориво (и газ и бензин), но не ще.

 

Според майсторите съм имал слаба искра на свещите. Дали е от дистрибуторната капачка или палеца? Да ги сменя ли, или е от нещо друго?

Редактирано от victor4o4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Да.

 

Един от майсторите беше разместил кабелите на свещите в дистрибуторната капачка и за това не искаше да запали. 

 

Целият проблем с колата не беше в датчика на Хол, а в бобината и комутатора. От дългото стоене на контакт явно комутатора е изгърмял, а двете бобини, с които пробвах от моргата явно са били неработещи. Понеже това ме подлъга, реших, че е от датчика на Хол. След като сложихме трета бобина с комутатор вече идваше искра, но прекалено много майстори бяха барникали и един от тях явно е разместил кабелите в капачката. 

 

Както и да е, оправи се проблема, сега търся някой читав майстор, който да ми направи качествена центровка, че на ниски обороти, когато колата е на скорост ми придърпва и няма мощност. Но пали, работи. 

 

Благодаря на всички, които се включиха в темата. Наистина много ми помогнахте. Най-вече благодаря на jordanik за дадените насоки и помощ. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...