val111111 Публикувано 18 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2015 Здравеите,колеги.Педалът на съединителят изведнъж започна да отделя много горе ( два сантиметра преди края) предполагам че съединителят си заминава.Четох във форума няколко теми от колеги които са сменили демпферния с обикновен,но никъде не видях това да е правено на AEL.Казаха ми цена на нов маховик 2229лв. Попаднах на фирма в Драгичево за рециклирване на демпферни маховици. Разглобявали,подменяли пружини,втулки,възтановявали масивните елементи с машинна обработка,зглобявали, баланс и готово. Цена от 300-450лв. Моят маховик не тресе при тръгване,когато натисна педала на съединителя не се променя звука но мисля че е добре да се смени. Та въпросите са ми дали някой с AEL мотор е рециклирвал маховик или е минавал на обикновен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 18 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2015 Малко са те порязали с цена http://www.autopower.bg/%D0%BC%D0%B0%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BA-luk-audi-a6-avant-4a-c4-2.5-tdi-quattro-415004910-g1073c117-i9578728.html Имаше на скоро промоция на LuK и даже на 1300 можеше да се вземе в една друга верига. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 19 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2015 На тия коли са здрави махвиците. Аз като сменях моя на 260 беше добре. Оставих го и до 300к нямаше проблеми. Иначе се търси твърд от 100 ААТ, но тогава е друг съединителя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Златев Публикувано 19 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2015 Здравеите,колеги.Педалът на съединителят изведнъж започна да отделя много горе ( два сантиметра преди края) предполагам че съединителят си заминава.Четох във форума няколко теми от колеги които са сменили демпферния с обикновен,но никъде не видях това да е правено на AEL.Казаха ми цена на нов маховик 2229лв. Попаднах на фирма в Драгичево за рециклирване на демпферни маховици. Разглобявали,подменяли пружини,втулки,възтановявали масивните елементи с машинна обработка,зглобявали, баланс и готово. Цена от 300-450лв. Моят маховик не тресе при тръгване,когато натисна педала на съединителя не се променя звука но мисля че е добре да се смени. Та въпросите са ми дали някой с AEL мотор е рециклирвал маховик или е минавал на обикновенКолега,до сега не съм чувал за рециклиране на демпферни маховици.Ако има такава фирма предполагам ще станат милионери бързо.Нека!Би ли споделил координати на фирмата.Иначе за комплект маховик и съединители+лагер ми бяха обявили около 3600лв. преди две години.Трябва да се гледат промоциите наистина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
val111111 Публикувано 19 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 19 Декември 2015 На тия коли са здрави махвиците. Аз като сменях моя на 260 беше добре. Оставих го и до 300к нямаше проблеми. Иначе се търси твърд от 100 ААТ, но тогава е друг съединителя.Да и аз мислех да взема маховик и съединител от ААТ. Трябва ли нещо допълнително или неКолега,до сега не съм чувал за рециклиране на демпферни маховици.Ако има такава фирма предполагам ще станат милионери бързо.Нека!Би ли споделил координати на фирмата.Иначе за комплект маховик и съединители+лагер ми бяха обявили около 3600лв. преди две години.Трябва да се гледат промоциите наистина.Фирмата се намира в село Драгичево ул,Рударска 37.... 0878898978 0898649911 mahovikbg.com Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 19 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2015 Моя е на 350'000 и не дава признаци да се предава, на Пежо-то ни маховика ни загина на 190'000. Проблема е, че не е масов модел и скоро ще изчезне от пазара та рециклиране, 2-ра употреба или минаване на твърд маховик ще са единствения вариант. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 19 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2015 На тези хора и рециклирането ако им е като писането няма да пожънат успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 19 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2015 Болтове към вала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Златев Публикувано 19 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2015 Моя е на 350'000 и не дава признаци да се предава, на Пежо-то ни маховика ни загина на 190'000. Проблема е, че не е масов модел и скоро ще изчезне от пазара та рециклиране, 2-ра употреба или минаване на твърд маховик ще са единствения вариант.Има ли чипче? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 19 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2015 Пълна стоковица е, само карализаторите са махнати, пежака също, но той си е и с фап филтъра още. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Златев Публикувано 19 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2015 (Редактирано) Идеята ми беше,че нямаш проблем на тези километри защото няма чип.Ако сложиш веднага ще се получи придърпване при рязко натискане на газта. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 20 Декември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 20 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2015 .... Моят маховик не тресе при тръгване,когато натисна педала на съединителя не се променя звука но мисля че е добре да се смени. ...Не виждам, защо се набутваш да си причиниш допълнително главоболие само. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Златев Публикувано 20 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2015 Маховика е за смяна ако при леко натискане на педала на съединителя в момента в който започва да отделя се чувства ритане(потупване) отсреща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
val111111 Публикувано 21 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Декември 2015 Днес успешно сменихме съединителя като сложихме старият маховик. По думите на няколко колеги беше в много добро състояние,което ме изненада защото колата е на 480 000км от които аз съм навъртял 180 000км.Предполагам че предишният собственик го е сменял.Сега съединителя е мек,отделя напълно малко преди средата.Дано да кара още толкова защото скоро нямам намерение да я сменям Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 21 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2015 Да споделиш на каква марка заложи, колко излезе и какво смени? Ще е полезно за статистиката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване