mafiarulzz Публикувано 22 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2015 Добър ден колеги имам един въпрос?Имам Audi A6 C4 2.5 TDi AAT 1996 avtomatic имам следния проблем с нея.Като я запаля да работи сутрин колата се тресе много след като по работи на едно място около 10 минути тресенето намалява но пак го има. И също като спра на светофара и я сложа на Неутрална пак тресе много... Имам съмнение ще тампоните на двигателя са си заминали но те са с датчик и не ми изписва нищо на таблото от какво друго може да е това тресене? Ако някой е имал такъв проблем моля да каже...Благодаря предварително... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Монк Публикувано 22 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2015 Най-вероятно да е от тампоните . Тия датчици така и не разбрах за какво са , но ако чакаш някъде нещо да ти изпише няма стане тая работа . Аз го имах този проблем преди много години . Смених тампоните с такива за бензиновия , абсолютно същите са на външен вид , но не вършат работа и зимата пак си тресе . Отдавна беше и нови оригинални си бяха огромна цифра , ако не се лъжа 3 - 4 стотака парчето . Трябва да ги погледнеш твоите на какъв хал са и ако са за смяна , ако са паднали като цена нови или по моргите стари запазени ...само не от бензинка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 22 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2015 (Редактирано) Тампона е електрохидравличен с клапан, май даже няма и датчик ами само управление на клапана. Когато мотора е напразен ход се отварят и тампона става мек. Когато се подаде газ се затваря и тампоните втвърдяват за да не се извърта мотора. Редактирано 22 Декември 2015 от radi_nrj Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 22 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2015 Моите и 2-та изтекоха преди 3-4 години и нямах особено тресене. Малко си вдигнах оборотите на празен ход и така си карах. Та не мога да си представя от бензиновия да са по-зле от оригиналните изтекли. Но трябва да са от AAR 5 цил., а не от 4-цил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 23 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2015 Аз сложих 1бр. оригинален свален от ААД без никакви негативи. На външен вид не е същия, но пасва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 24 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2015 Явно, ако двигателя си има вибрации оригиналните ги гасят и като смениш става зле. Като се вдигне празия ход ще има ефект със сигурност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mafiarulzz Публикувано 29 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Декември 2015 Карах колата на майстор и гледахме тампоните на двигателя и не личат да са изтекли или нео подобно. Освен да са се втвърдили знам ли...Един познат ме посъветва да не ги сменям че нямало нищо да се промени щяло да си е пак така.Не знам други Аудита от този тип дали така работят особенно за автоматиците.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 30 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2015 (Редактирано) 5 цилиндровия е добре балансиран и почти не тресе нищо че е дизел. Няма начин да е както трябва щом тресе. Вижте и тампоните на кутията както и на генерацията. Погледнете и центровката на ГНП. Редактирано 30 Декември 2015 от venciii Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 30 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2015 За какви тампони става дума? Колегата казва Тресе сутрин много, после след 10минути намалява...Дюзи, помпа, центровка, компресия, Това са вариантите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 30 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2015 (Редактирано) И все пак и от тампони! Редактирано 30 Декември 2015 от krasitt Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mafiarulzz Публикувано 31 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 31 Декември 2015 Тампоните на скоростите ги смених още лятото.Ще погледна и центровката на помпата,но ако не е както трябва центровката няма ли да мирише на не изгоряла нафта така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 31 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2015 Ще мирише на нафта и ще пуши бяло на студено при лоша центровка, лоши дюзи, и при малка компресия. Ако е от помпата може и да не пуши. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 1 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2016 (Редактирано) Зависи колко са лоши лошите неща. Защо пък да не работи твърдо от лоша центровка и в същото време да не пуши бяло?! Варианти много,с гадаене няма станат нещата. Редактирано 1 Януари 2016 от krasitt Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mafiarulzz Публикувано 3 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 За много години колеги.Не пуши като я запаля сутринт но забелязах че сега като още по студено още повече се засилва тресенето и ме навежда на мисълта че са тампоните на мотора... Защото само тях не смених Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 3 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 на колко оборота е като тресе? Не смятам, че смяната на тампоните ще реши въпроса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mafiarulzz Публикувано 4 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 4 Януари 2016 Като я запаля държи 800 - 900 оборота и тресе много как и подам газ тресенето изчезва. И като спра на някой светофар и пак започва да тресе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 4 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2016 800 или 900? Има разлика. На под нулата трябва да е в началото над 1000 за 40-50 сек и после да отиде към 900. И като позагрее още малко към 750. Вдигни си оборотите на празен ход да не падат под 800 при 85гр. Намали си милиграмите на 2.3-2.6. А ако държиш да дадеш 500лв за 2 тампона няма кой да те спре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mafiarulzz Публикувано 6 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 6 Януари 2016 Добре колега а от къде да ти вдигна тези обороти? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 6 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2016 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=178490&hl= Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SPiTFiRE_ Публикувано 7 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2016 Сигурен ли си, че на АЕЛ/ААТ се пипат през ваг-ком оборотите?Не се заяждам, просто един майстор (на когото нямам особено доверие) ми беше обяснявал за някакви шестограми по помпата, и се отказах да го правя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 7 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2016 Сигурен съм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 7 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2016 Сигурен ли си, че на АЕЛ/ААТ се пипат през ваг-ком оборотите?Не се заяждам, просто един майстор (на когото нямам особено доверие) ми беше обяснявал за някакви шестограми по помпата, и се отказах да го правя. И все така продължавай да му нямаш доверие на този "майстор"! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 17 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2016 Смени си десния задължително той се скапва и тресе че чак пломбите ще ти изкапят . Не пипай по мотора и ГНП. Това да дигаш обороти е самозалъгване. Ефекта от оборотите е чак около 1000 а ти до там не можеш да ги качиш. На 4 ян го смених моя десния, е повярвай не си познавам колата. Тампона е станал по нисък, нацепен. Това че след десетина мин зимата поутихва е че тампона се затопля и гумата по него която все още нещо държи е по мека а не дърво .Аз и на други места съм писал, тампони втора ръка търси дали от БГ дали от ибей. моите са от ибей англия по 100 кинта парчето но си заслужават. Имам си и един от БГ за 50 резерв. Предлагат се и от 100 тди петак ,малко видимо се различават железни са опорите а не алуминии, но стават. И накрая за мн години , пък модераторите ако искат да ме трият, те си знаят защо . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване