termitkoter Публикувано 25 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2015 Здравейте колеги и Весела Коледа, тъй като утре мисля да се захвана със смяна на термостат, ако може някои да сподели най-барзия и безболезнен начин за източване на антифриза. Audi A3 8P 2.0 TDI 2007 170hp, Engine: BMN Благодаря Предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 25 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2015 Махаш кората под двигателя и в канал откачаш долния маркуч на радиатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 25 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2015 А клапан нямате ли там отпред, на В5-цата с една голяма плоска отвертка бъркам през решетката, покрай устната на въздухозаборника на кулера, развивам и точа в голям леген, нещо като канелка на зеуе . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
termitkoter Публикувано 26 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Декември 2015 Ще проверя първо за тка наречената канелка и ако няма ще мина кам маркуча.Благодарско за инфото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 26 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2015 От долният маркуч....не го мисли.Sent from my LG-D855 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 26 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2015 Няма канелка. Начинът е: - Демонтираш кората под двигателя.- Демонтираш въздуховода отдясно: - Откачаш маркуча от радиатора долу Нещата обаче не спират до тук ако искаш да източиш всичко: - Махаш капака на двигателя - Демонтираш кутията за входящ въздух, заедно с тръбата: - Откачаш маркуча от горния край на радиатора и доизточваш остатъка: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 26 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2015 Нещата обаче не спират до тук ако искаш да източиш всичко: .......................................................................................................... - Откачаш маркуча от горния край на радиатора и доизточваш остатъка: И тази стъпка на 100% ще я направи, тъй като ще сменя термостат. А той е точно там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
termitkoter Публикувано 26 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Декември 2015 Благодаря много за подробния отговор. Не стигнах днес до термостата тъй като се наложи да чистя дросел о егр ( за пореден път). Като предприема смяната ще е много полезно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ThEBlazZeD Публикувано 3 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 (Редактирано) Ей, браво! Много полезна информация и при 1.6 е така ,нали ? колега, сподели информация как протече процедурата,че и аз трябва да я правя *а и друго ме мъчи с два термостата ли сме , понеже в друга тема бях чел нещо подобно(на фси беше)? Редактирано 3 Януари 2016 от ThEBlazZeD Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 3 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 1.6 MPI е с един термостат....FSI-то е с два....Sent from my LG-D855 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasko7878 Публикувано 3 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 и къде се намират термостатите на фси и скъпи ли са?Мисля,че са за смяна,вчера на -10 загря след 30 мин,което е абсолютно ненормално според мен! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 3 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 Не е ненормално при -10, но силно зависи какво си правил през тези 30мин - stop&go по светофарите или 150 на магистралата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasko7878 Публикувано 3 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 ами връщах се от балкан и тези 30 мин бяха от Чепеларе до Хвойна,само спускане,50-60 км/ч и ме учуди много,че чак след това достигна 90 градуса! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 3 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 (Редактирано) И при спускане от какво да загрее според теб колата? [emoji2]Охлаждаш активно, подгряваш пасивно. А пробвай по обратния път Редактирано 3 Януари 2016 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 3 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 И при мен преди няколко дни беше така.Показанието на температурата беше на 90 градуса и при спускане от Юндола за Белово около 10-на км на -8 градуса падна до около 60-70.Мисля че е нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ThEBlazZeD Публикувано 4 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2016 5 литра ли събираше системата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 4 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2016 Хора загрее ли до работна температура не трябва да пада под нея......запомнете го. Всичко останало говори за проблем в охладителната система....за работна температира се приема от 87 до 115 градуса макс. Сега тези 115 градуса естесвено че едва ли ще ги достигнете освен под екстремни ситуации.Sent from my LG-D855 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 4 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2016 Хора загрее ли до работна температура не трябва да пада под нея......запомнете го. Всичко останало говори за проблем в охладителната система....за работна температира се приема от 87 до 115 градуса макс. Сега тези 115 градуса естесвено че едва ли ще ги достигнете освен под екстремни ситуации.Sent from my LG-D855 using TapatalkНе си прав. При продължително спускане при минусови температури и работещо парно, температурата на двигателя пада! Тествано при спускане от "Златните мостове" до Бояна, с чисто нов термостат и закачен лаптоп. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 4 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2016 На -23 по стария път за Игуменица със стар термостат стрелката не мръдна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 4 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2016 С чисто нов, оригинален термостат:@Baha, тъй като ти нямам телефона, с fifipaldi направихме теста на охлаждането при продължително спускане.Качихме се до "Златните мостове". Там двигателя бе на 89 градуса а външната температура бе - 5,0 градуса. В Бояна, температурата на двигателя бе паднала 68. Стрелката падна надолу едва на средата от спускането, когато температурата на двигателя бе паднала на около 75-78 градуса по спомени. Но, се оляхме с парното. В колата не се дишаше и лично аз се бях поизпотил. Както и ще си позволя да цитирам колегата VBI (неговото менение при обсъждането на идентичен казус, преди около година): Въпроса тук по-скоро е, че докато се спускаш на скорост дълго време почти не се подава гориво към дюзите (почти няма горивен процес - система ППХ) и съответно двигателя не „произвежда” достатъчно „топлина”. Също така насрещния въздух пряко обдухва и двигателя (без значение от това, че термостата е затворен) и това спомага за спадането на работната му температура. Колкото е по-ниска външната температура и по-дълъг наклона, толкова по-ниска ще става. Така, че е напълно нормално според мен при ниски външни температури, продължително спускане на скорост на двигателя да му пада малко работната температура. Като сложим в тази ситуация и фактора пуснато парно, което отдава температурата от двигателя в купето - мисля, че е напълно нормално изстиването на двигателя дори и при оригинален и 100% работещ термостат. Също така дизеловия двигател е с много голямо КПД и по-малка част от извършената работа се „отделя” като топлина ако мога така да се изразя. Това е и причината дизеловия двигател да загрява по-бавно по принцип. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 4 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2016 Хмммм. Пак ще ми е странно при изправна охладителна как ще падне под 87 градуса при вече достигнати такива..... Изключвам разликите от порядъка на 2-3 градуса.....Sent from my LG-D855 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 4 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2016 (Редактирано) Прочети цитатът ми на VBI от предходния пост и ще разбереш .Я да ти припомня позицията ти от преди година и да ми обясниш какво промени мнението ти? Понеже ме наплашихте с тези термостати...ами и моята температура пада...написах го....и отивам аз при доверен майстор ( след няколко вече сменени най-после улучих на човек ) ...разказвам му какво е станало...как чета едни неща във форума....ами оказа се , че термостата ми е ок...Човека ми каза да продължавам да чета и за всяко нещо да ходя си давам парите ей така за спорта....Но какво да се прави от 6 месеца съм шофьор и тройката ми е първата кола...направо съм си влюбен в нея...признавам си... Редактирано 4 Януари 2016 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 4 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2016 Ами аз го смених моя....бяхте прави тогава ( колата си истиваше самичка именно при описаните от вас ситиации)....сложих behr първо но и той нещо не беше читав.....след поставянето на оригинален термостат вече никакви ядове....тествано при всякакви условия.Sent from my LG-D855 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 4 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2016 Заповядай на гости в София. Ще те кача на Витоша и ще се спуснеме от там. Долу ще видиме колко ти е температурата на двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 4 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2016 Ще се радвам да се видим най накрая......но за сега нямам път към столицата....)Sent from my LG-D855 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване