Jump to content

Източване на антифриз


termitkoter

Recommended Posts

Здравейте колеги и Весела Коледа,

 

тъй като утре мисля да се захвана със смяна на термостат, ако може някои да сподели най-барзия и безболезнен начин за източване на антифриза.

 

Audi A3 8P 2.0 TDI 2007 170hp, Engine: BMN

 

Благодаря Предварително 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А клапан нямате ли там отпред, на В5-цата с една голяма плоска отвертка бъркам през решетката, покрай устната на въздухозаборника на кулера, развивам и точа в голям леген, нещо като канелка на зеуе :hilezh: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма канелка.

 

Начинът е:

 

- Демонтираш кората под двигателя.

- Демонтираш въздуховода отдясно:

AotPdZj.jpg

 

- Откачаш маркуча от радиатора долу

P5oq3Uj.jpg

 

Нещата обаче не спират до тук ако искаш да източиш всичко:

 

- Махаш капака на двигателя 

- Демонтираш кутията за входящ въздух, заедно с тръбата:

I9XnuH1.jpg

 

- Откачаш маркуча от горния край на радиатора и доизточваш остатъка:

0Ov6TLv.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещата обаче не спират до тук ако искаш да източиш всичко:

 

..........................................................................................................

 

- Откачаш маркуча от горния край на радиатора и доизточваш остатъка:

0Ov6TLv.jpg

 

И тази стъпка на 100% ще я направи, тъй като ще сменя термостат. А той е точно там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много за подробния отговор. Не стигнах днес до термостата тъй като се наложи да чистя дросел о егр ( за пореден път). Като предприема смяната ще е много полезно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей, браво! Много полезна информация и при 1.6 е така ,нали ?  :hilezh:

колега, сподели информация как протече процедурата,че и аз трябва да я правя   ;)

*а и друго ме мъчи с два термостата ли сме , понеже в друга тема бях чел нещо подобно(на фси беше)?

Редактирано от ThEBlazZeD
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и къде се намират термостатите на фси и скъпи ли са?Мисля,че са за смяна,вчера на -10 загря след 30 мин,което е абсолютно ненормално според мен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами връщах се от балкан и тези 30 мин бяха от Чепеларе до Хвойна,само спускане,50-60 км/ч и ме учуди много,че чак след това достигна 90 градуса!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при спускане от какво да загрее според теб колата? [emoji2]

Охлаждаш активно, подгряваш пасивно. А пробвай по обратния път ;)

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен преди няколко дни беше така.Показанието на температурата  беше на 90 градуса и при спускане от Юндола за Белово около 10-на км на -8 градуса падна до около 60-70.Мисля че е нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора загрее ли до работна температура не трябва да пада под нея......запомнете го. Всичко останало говори за проблем в охладителната система....за работна температира се приема от 87 до 115 градуса макс. Сега тези 115 градуса естесвено че едва ли ще ги достигнете освен под екстремни ситуации.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора загрее ли до работна температура не трябва да пада под нея......запомнете го. Всичко останало говори за проблем в охладителната система....за работна температира се приема от 87 до 115 градуса макс. Сега тези 115 градуса естесвено че едва ли ще ги достигнете освен под екстремни ситуации.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Не си прав. При продължително спускане при минусови температури и работещо парно, температурата на двигателя пада! Тествано при спускане от "Златните мостове" до Бояна, с чисто нов термостат и закачен лаптоп.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С чисто нов, оригинален термостат:

@Baha, тъй като ти нямам телефона, с fifipaldi направихме теста на охлаждането при продължително спускане.

Качихме се до "Златните мостове". Там двигателя бе на 89 градуса а външната температура бе - 5,0 градуса. В Бояна, температурата на двигателя бе паднала 68. Стрелката падна надолу едва на средата от спускането, когато температурата на двигателя бе паднала на около 75-78 градуса по спомени. Но, се оляхме с парното. В колата не се дишаше и лично аз се бях поизпотил.

 

 

Както и ще си позволя да цитирам колегата VBI (неговото менение при обсъждането на идентичен казус, преди около година):

 

Въпроса тук по-скоро е, че докато се спускаш на скорост дълго време почти не се подава гориво към дюзите (почти няма горивен процес - система ППХ) и съответно двигателя не „произвежда” достатъчно „топлина”. Също така насрещния въздух пряко обдухва и двигателя (без значение от това, че термостата е затворен) и това спомага за спадането на работната му температура. Колкото е по-ниска външната температура и по-дълъг наклона, толкова по-ниска ще става. Така, че е напълно нормално според мен при ниски външни температури, продължително спускане на скорост на двигателя да му пада малко работната температура. Като сложим в тази ситуация и фактора пуснато парно, което отдава температурата от двигателя в купето - мисля, че е напълно нормално изстиването на двигателя дори и при оригинален и 100% работещ термостат. Също така дизеловия двигател е с много голямо КПД и по-малка част от извършената работа се „отделя” като топлина ако мога така да се изразя. Това е и причината дизеловия двигател да загрява по-бавно по принцип.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмммм. Пак ще ми е странно при изправна охладителна как ще падне под 87 градуса при вече достигнати такива..... Изключвам разликите от порядъка на 2-3 градуса.....

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочети цитатът ми на VBI от предходния пост и ще разбереш ;) .


Я да ти припомня позицията ти от преди година и да ми обясниш какво промени мнението ти?

 

Понеже ме наплашихте с тези термостати...ами и моята температура пада...написах го....и отивам аз при доверен майстор ( след няколко вече сменени най-после улучих на човек ) ...разказвам му какво е станало...как чета едни неща във форума....ами оказа се , че термостата ми е ок...Човека ми каза да продължавам да чета и за всяко нещо да ходя си давам парите ей така за спорта....Но какво да се прави от 6 месеца съм шофьор и тройката ми е първата кола...направо съм си влюбен в нея...признавам си...

 
Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз го смених моя....бяхте прави тогава ( колата си истиваше самичка именно при описаните от вас ситиации)....сложих behr първо но и той нещо не беше читав.....след поставянето на оригинален термостат вече никакви ядове....тествано при всякакви условия.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заповядай на гости в София. Ще те кача на Витоша и ще се спуснеме от там. Долу ще видиме колко ти е температурата на двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...