Jump to content

Споделете опит за 2.0FSI и дайте съвет за покупка


Recommended Posts

Здравейте, колеги. 

Искам да се сдобия с една такава техника, но още се чудя до колко добър избор е, тъй като съм чувал доста противоречиви мнения по въпроса.

Ще ми се тези от вас, които я имат да споделят от опит впечатленията си за да си сверя часовника.

 

Например:

какви проблеми сте имали, какви пари за ремонт сте вкарали, от колко време я карате, да обърна ли внимание на нещо конкретно при оглед, какъв е разходът на гoриво..... каквото още се сетите, че може да ми е полезно.  

 

По окачването не ме притеснява нищо - там съм опитен и очаквам да видя всички проблеми, ако има такива (дано ако има проблеми по колата са там - евтино и лесно :D ).

 

Конкретно двигателят ме страхува. Чувал съм за горивната помпа за високо налягане, вариатор, газов сензор(азотен или нещо таквоа), дюзи, бързо износване на цилиндри, лагери, сегменти, не била добра за кратки разстояния и чести загрявания, и бла бла бла.....хиляди разбирачи :D. От друга страна пък знам 2, които до сега не са имали проблеми.

 

Знам, че не става за газ. Не мисля да и слагам!

 

Има ли как да проверя реалните километри?

 

С извинения ако темата се повтаря, но не открих конкретна и подробна такава.

 

Благодаря за отзивите предварително. 

:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=179649

 

Иначе на един от въпросите ти: Не, няма сигурен начин за проверка на реалните километри. Най-сигурният е фактури за извършени сервизни дейности и сервизна история в офиц. представителства. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ти благодаря за бързия отговор, колега. Както и за препратката към темата - нова е и съм я изпуснал. 

 

Ще бъда благодарен ако все пак още някой колега се включи и тук с горчив опит по въпроса.

 

Между другото другият ми вариянт е 1.6i. Знам, че е здрав кокал и за това го допускам, но ми е слабичък попринцип.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма някакви фатални проблеми и СТаВА да се газифицира, като приблизителна цена на уредбата м/у 1500 и 2200. Подръжката не е кой знае колко повече от на 1.6, като и при 2.0Т е долу-горе същото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо говорите наизустени неща не знам..... Как ще се газифицира безпроблемно FSI? Подръжкате не е повече от 1.6i? Сериозно ли го мислиш това? Колко струва една верига и колка един ремък? Термостата на единият колко е в сравнения с другият? Единият с какво гориво трябва да се зарежда....май под 98 ще има ядове? А маслото похапва ли си го? Ако евентуално се стигне до отваряне на двигателя....колко ще стъпи в сравнение с 1.6i?.....Има още много да се каже за прословутата FSI технология но не е тука мястото.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Редактирано от venomcorp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма абсолютно нищо нередно в FSI технологията, 1.6 единствения бензинов двигател (заедно с 3.2) в модела, който не е FSI. В следващия модел на А3 вече няма не-FSI двигатели.

Всеки двигател разбира се си има своите особености и безспорно 1.6 FSI би могъл да е по-слъп за поддръжка при техн. проблеми, но хронични такива не са известни конкретно за 1.6 FSI.

Ако го кара с 95 няма да постигне максималната си мощност. От друга страна ако кара 1.6 FSI с 98 ще му сяда същото и дори по-евтино от 1.6 тъй като гори по-малко...

За газифициране вече нямам представа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо говорите наизустени неща не знам..... Как ще се газифицира безпроблемно FSI ?

Виж, ако в гаража до вас са казали, че е проблем...или това, че на всеки където знае как да навива кранчетатата на АГУ , ГИ на ФСИ му се струва космическа технология и казва, че е невъзможно, не означава , че не се монтират сполучливо уредби. Отдавна газифицирането на директно впръскване, не е "мисията невъзможна", дори и при по-нисък клас производители на уредби. Вземи си свери часовника, провери на колко смени на верига се сменя ремък и сам ще разбереш, че цените са аналогични.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй тъй....газифицира се да.....но карането с втечнаната газ в никакъв случай не бих го нарекъл "безпроблемно". И честно не знам как ги дават едва ли не вечни тези вериги. Не виждам особена логика да купуваш FSI двигател и да го газифицираш......

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верно ли мислиш, че само с течна фаза стават нещата ? Написал съм ти цени на уредби, според теб възможно ли е течна фаза да струва толкова ? Ти и в смартфоните може да не виждаш смисъл, но затова е форум, да напишем как са нещата и всеки да си преценява. Аз пък не виждам смисъл и логика ,как са могли да качат 1.6 в това купе, но никой не ме пита...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз за приятелката ми вземах 1.6 ФСИ и до сега 4к км смесено 7.1л/100. Няма смисъл от газ , преди да го взема пробвах и 2.0 ФСИ, във вървежа няма голяма разлика  до 100 след това не знам как е , ама не мисля че ще е нещо особенно. Не си заслужава според мен, по-големия данъка, по големия разход на гориво и това че след това много трудно се продава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...