Jump to content

Грешки на вагком Ауди 80 б4 абк мотор


Audi-Club Bulgaria

Recommended Posts

Колеги напълно ми са ясни какво означават грешките,Гаранция давам 100 % всичко по двигателя е ново както и по периферията му.Въобще в коша абсолютно всичко е ново от възможно най-скъпите и качествени части.Грешките не се трият,а не знам и как да реша проблемите.Само да каче,че ламбдата я показва защото работеше на газ колата.Дайте идеи за решение на проблемите.
Това са грешките:
 

Address 01: Engine        Labels: 037-906-022.lbl
   Part No: 037 906 022 EE
   Component: DIGIFANT 1.6        1046PMC 11        
   VCID: 57BD6DD7B5F8BFA6859-0960
 
4 Faults Found:
00532 - Supply Voltage B+ 
            07-00 - Signal too Low
00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62) 
            34-10 - No Elaboration Available - Intermittent
00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39) 
            28-00 - Short to Plus
00524 - Knock Sensor 1 (G61) 
            34-10 - No Elaboration Available - Intermittent
Readiness: N/A
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

опитай първо със презапояване на релето под волана мисля че беше номер 30 може той да не пуска 12 волта като хората

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А останалите 2 грешки за двата датчика?Имате ли идея от какво може да е проблема,както казах всичко е чисто ново от възможно най-качествените части.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ламбда сондата е ясно,че я дава като грешка,защото колата работи на газ.За детонационния датчик той не е ли само 1 този който е хванат на блока?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.......................Имате ли идея от какво може да е проблема.........................

Стегна ли новия детонационен датчик към двигателя с динамометричен ключ и с необходимия момент?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да адаш до колкото четох от твоята златна тема на 20Nm преди това изчистих мястото където ляга със шкурка стана като ново и тогава го затегнах с динамометричния ключ.Не мога да разбера защо ги дава тея грешки и не искат и да се чистят.Ти като по начетен кажи къде да търся проблемите за 3-те грешки ламбдата е ясно.И студена колата много трудно пали скъсвам се от въртене запали ли 2 мин да работи и после нямам проблем с паленето докато пак не изстине двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е виж самата инсталация де ... Щом не се чистят ...
А смени ли го тоя кекав син датчик все пак ?! 
Като се скъсваш от въртене - провери ли стар дюзата дали пръска ?! Регулатора на налягането да не е пробил ?! 
На бензин ли я гасиш ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

опитай първо с релето защото може да искат захранване датчиците което липсва за да работят

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Така,грешките ги изчистих първо проверих реле 30 нямаше спукани спойки сложих си го и като пробвах да изчистя грешки с ваг ком и воала всичко се изчисти.Относно датчика за температурата на антифриза.Стрелката взе да мърда до 70 градуса,и започвам да мисля,че проблема може да е в буксата.Когато направих мост на буксата стрелката стигна до 110 градуса и там спря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...