Jump to content

Трудно пали - 2.0 TDI


koldi

Recommended Posts

Ето cold start днес и от мен:

 

 

Не е палена от уикенда. Акумулатора ми се струва муден, може да мине един бавен заряд.

 

@bsd и при мен горе долу толко време отнема за да си паднат до 820. Падат постепенно, съдейки по стрелката и явно зависи от времето за качване на температура.

 

п.с. ръчната ми не е дръпната с цел застопоряване, а по невнимание е захапала 1 зъб. Ръчна + зима =  :eusa_naughty:

Редактирано от baha
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същото и при мен..2-3 мин на 1000 оборота и след това пада на обичайните.

Иначе, след като вчера запали на -19, днес колата не можа да запали(мноооого слабо въртеше)- знаех, че акумулаторът е за смяна и нали все чакам до края да опре ножа в гърлото...та, вече съм с Fiamm(Италия) 74 ампера, 650 пусков ток. Познавам се с човека и ми даде добра цена, а и чух няколко добри отзива и реших да пробвам...ще видим как ще се представи и как ще бъде паленето след покой на студа.

 

П.П. И аз съм с BKD. :)

Редактирано от Vantage
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес запали по лесно от вчера.закарах я на диагностика,всичко е 6, никакви грешки,дюзи всичко е ок,няма тропане по мотор.момчето ми каза да сменя гумичките на дюзите.препоръчайте ми някой който го е правил това упражнение

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колд старт с високите обороти е само при бензин. При мен както казах и оше няколко приятели имам със същите аудита и двигатели, при студен старт на -10 и по-студено, оборотите не са високи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега TeRRaNoiD, любопитен съм, а допускам, че и останалите да предоставиш доказателства в подкрепа на твърденията ти, както са го направили останалите. Това е начин да се изясни казуса!  :eusa_angel: 

Без да влизам в подробности при мен също има повишение на оборотите за кратко време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за да влезем и в подробности - има значение и коя еко норма е втомобила, дали има DPF и т.н.  :icon_idea:

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моята БМН мотор 2.0 тди при  първо палене сутрин също вдига оборотите,но не на 1000 а около а малко преди 1000 е стрелката.Колата има ДПФ мисля че е напълно нормално, трае няколко минути, и че е заложено софтуерно в колите това нещо,по студена кола повече гориво и т.н.При старото ми Ауди 1,9 тди 90 коня чип и преди и след чипа винаги при първо палене сутрин си вдигаше малко оборотите.Преди и след махането на катализатора работеше на едни и същи обороти сутрин при първо палене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://youtu.be/4xuN8FJchuY

Това е при мен с 13 часа престой през вечерта. Температурата е +7, но по същия начин се държи и при минусови.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при теб са по- високи от 820 така като гледам стрелката. Има защо оборотите да са високи при минусови температури- обогатена смес (повече нафта), по- висок заряд... Закачи и виж на vcds какви стойности показват темп. датчици. Може и да е имало корекция на картата, щом и при отрицателни се държи по същия начин, което в случая не те касае щом палиш, но е интересно, зашото действително бягаш от "естественото".

Редактирано от baha
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото всички които поАзнавам с такива двигатели, не вдигат обороти. Имал съм 2 дизелови коли и не са вдигали, само бензиновата. Както и да е, може и да не е нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята убавица на минус 4 градуса вдигна леко обороти, за да покаже че се е събудила много и хареса тази добавка на Бардал иначе и с двете коли нямам проблем с паленето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Трудно пали от няколко дена пали от втория третия път като и дам малко газ.пали и от първия но нее както триабва гледах имаше отклонение зоцепването на 4 канал беше -2.2 като и дам.малко газ -1.8 дали да него бутна малко към 0 та? 2.0тди 16в Бкд

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

 

На 4.01.2016 г. at 14:48, koldi написа:

И аз мисля че не е датчиката..,по скоро о пръстени на дюзите? Ама маслото не си вдига нивото и филтъра е чист..други колеги да изкажат мнение?

Здравейте колеги!

 

Онзи ден видях, че нивото ми е над максимума, но не усетих мирис на гориво. Предполагате ли, че е от О-пръстените?

 

Принципно въртя 3-4 секунди на ключа, след това ми работи на 400 оборота за 1-2 секунди и след това всичко е ок.

Редактирано от Boce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 years later...

Здравейте ! От няколко дни имам проблем със студения старт, на клипа се вижда как се чуди, чуди след това запалва с леко притрисане, след това няма никакви проблеми. Колата е а3, 2.0- тди 170 к.с BMN. Също след няколко такива старта ми светка чека. Правил съм диагностика и ми излиза can gateway- insrument cluster + подревна свещ на 2- ри цилиндър. Колата няма никакви други проблеми, не пуши, не пипа антифриз. Ако някой може да удари едно рамо ще съм много благодарен !

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...