Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 3


dobri_sc

Recommended Posts

  • Отговори 3,7k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Някой може ли да ми каже индикацията за ДПФ-а на таблото какво точно показва? Че е в режим на регенрация ли? И вярно ли е, че не е желателно да се гаси колата докато не изчезне иконката от дисплея?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

никога не ми е светила на мен преди да го махна ама мисля че индикацията показва че иска регенериране. 
Защо не го махнеш да те питам че само проблеми ,може да очакваш ?
на магистралата на ниска скорост с големи обороти опита ли ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жълтата лампа означава, че трябва да помогнеш на регенерирането, както каза колегата с каране извън града, над 60км/ч и 2000об.

Докато тече регенерацията не свети лампа. Може да се разпознае по по-високите обороти на празен ход или с вагком.

И да, не е хубаво да гасиш колата докато не приключи. Какви стойности дава ДПФ-а?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам идея, не съм го гледал скоро на диагностика. Като купувах колата беше ок. Иначе свети, когато колата се покара доста градско(което, мисля е нормално). За карането на 2000об извънградско го знам, като го направя индикацията си изчезва. Засега не мисля да го махам, по-нататък ще видим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закачи я и виж какво показва филтъра. Някоя от групите в engine=>measuring blocks, трябра да има:

oil ash volume | soot mass calculated | soot mass measured | time since last regeneration.

За oil ash volume в чуждите форуми пишат, че ориентировъчно за 100к. км се натрупват 0.1 - 0.15 литра сажди.

Има вариант да го "изпереш" с някаква химия или да го караш така, докато с жълтата лампа не светне и чек енджин и тогава го махаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Някой има ли идея как (или дали) е възможно този болт / държач от снимката по-долу да бъде удължен ? Това е пластмасовия болт, който държи резервната гума и кората върху нея (в А4, Б6, Avant). Струва ми се, че това е сглобка тип свинска опашка :unsure:

 

Сложих си резервна гума (205 x 55 x 16), такава до сега (фабрично) нямаше, съответно този болт е доста прибран (~ 2/3 от това на снимката), и с гумата на място в багажника - болта не се завива.

 

$_57.JPG

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам следния проблем при всяко студено палене колата работи на 1300-1400 оборота около 7-8мин докато загрее после си държи нормални обороти даже и сега когато не е толкова студено колата е б6 2.5 тди 155к.с

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен на Бензин е така. Но е една минута макс. После постепенно слиза до нормални. Когато е загряла няма проблем, а и веднага си обръща на газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, tonkata0770 написа:

Колеги имам следния проблем при всяко студено палене колата работи на 1300-1400 оборота около 7-8мин докато загрее после си държи нормални обороти даже и сега когато не е толкова студено колата е б6 2.5 тди 155к.с

Пробвай с друг датчик за температура на антифриза! Може да намериш за 10-15лв., че и за по-малко даже. Пълно е с 2.5TDi-та по моргите. Лесно се сменя - не изтича и грам антифриз дори. Аз имах подобен проблем, но не като запаля, а като позагрее малко колата - смених датчика и всичко е ок вече. Ако не се оправи с това, тогава вече ще търсиш проблема другаде. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам ауди а4 Б6 и ми прави странен проблем. Като завъртя ключа изписва под дневния километраж SAFE, спира климатроника и започват да светят аварийните. Имате ли представа какво е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам ауди а4 Б6 и ми прави странен проблем. Като завъртя ключа изписва под дневния километраж SAFE, спира климатроника и започват да светят аварийните. Имате ли представа какво е.

Колата ти е в сейф режим - би трябвало и да не можеш да запалиш. Имобилайзера не ти вижда ключа. Рестартира се като махнеш клемите на акумулатора, свързваш + със - и ги оставяш така 4-5 минутки. После си закачаш аку-то обратно, с ключа даваш контакт(без да палиш, само контакт), държиш 10 секунди на контакт, изключваш и пак на контакт и така 5 пъти. Ако не си си играл нещо с ключовете си провери бушоните някой да не е дал фитка, че принципно не става отсамосебе си ей така...

Sent from my XT1052 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 22.05.2016 г. at 11:09, GRUEL написа:

Цитиране на предходно мнение!

Благодаря много, ще го направя утре да видя дали ще се оправи... И ще пиша дали е станало..... :)

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги! 

Според вас, дали тази мека връзка е читава или е за смяна, тъй като видимо оплетката се е разкачила от задната страна. Струва ми се, че е по-шумно от тази страна на генерацията, отколкото зад колата (не е като при дупка по тръбите).

IMAG1269.jpg

IMAG1266.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, пуснах си една диагностика и ми даде следните грешки:

Цитат

 

17701 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265) 
            P1293 - 35-10 - Short to Plus - Intermittent
16523 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2 
            P0139 - 35-10 - Response too Slow - Intermittent
16804 - Catalyst System; Bank 1 
            P0420 - 35-10 - Efficiency Below Threshold - Intermittent
16795 - Secondary Air Injection System 
            P0411 - 35-10 - Incorrect Flow Detected - Intermittent
Readiness: 0000 0000

 

01331 - Door Control Module; Driver Side (J386) 
            80-00 - Single-Wire Operation
01560 - Passenger Door 
            61-00 - Won't De-Safe
01561 - Rear Left Door 
            61-10 - Won't De-Safe - Intermittent
01562 - Rear Right Door 
            61-10 - Won't De-Safe - Intermittent

 

01535 - Control Circuit for Right Headlight Range Adjusting Motor (V49) 
            30-00 - Open or Short to Plus
01534 - Control Circuit for Left Headlight Range Adjusting Motor (V48) 
            30-00 - Open or Short to Plus

 

Колата е на газ. Катализатора трака малко и ще го махам при чипването следващия месец.

Другите неща притеснителни ли са и от какво са?

Ксенона не се движи при включване

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здарвейте, колеги!

Имам нужда от мало помощ. Търся информация за свалянето на таван на А4Б6 2002г. Намерих няколко теми в нашия форум, но снимките не са актуални и не мога да добия реална представа как да освободя тавана. Като за начало съм наясно, че трябва да сваля сенниците, осветлението, дръжките. Не ми е ясно какво трябва да се направи с корите над страничните прозорци, там на които е сложен надписът за еърбег. Ако е необходимо свалянето им трябва ли да се направи нещо по отношение на еърбега. Ако някой може да помогне ще съм много благодарен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Корите се свалят и те. Там където е надписа е капаче и отдолу има винт също. Аербега е отдолу и си остава там, той си е отделно.

Редактирано от plamen_iv70
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги от известно време имам едни вибрации. На 4,5,6 като дам газ до ламарина особено по баир се получават вибрации които се усещат в купето и по скоростния лост. Когато колата поеме(вдигне малко по високи обороти) вибрациите намалят.Тампони по двигателя здрави, гумата на висящия лагер на кардана е прокъсана. Може ли да е от това и как се сменя. Ходих в 2 сервиза и ми казаха че не се разглабяло и че го нямало като част единствено цял кардан се сменял. Колата е А4 Б6 1.9 АВФ куатро авант с чип.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, Bobu написа:

Вътрешни карета?

Ами не ги знам в какво състояние са как да ги проверя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Симптомите са сходни.

висока предавка, ниски обороти, натоварване на колата. След като тръгне да набира , около 2к изчезват

 Колата трябва да де вдигне, и пробваш луфта им на ръка. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...