bsdnikolov Публикувано 15 Май 2016 Доклад Share Публикувано 15 Май 2016 На волана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov788 Публикувано 16 Май 2016 Доклад Share Публикувано 16 Май 2016 Някой може ли да ми каже индикацията за ДПФ-а на таблото какво точно показва? Че е в режим на регенрация ли? И вярно ли е, че не е желателно да се гаси колата докато не изчезне иконката от дисплея? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 16 Май 2016 Доклад Share Публикувано 16 Май 2016 никога не ми е светила на мен преди да го махна ама мисля че индикацията показва че иска регенериране. Защо не го махнеш да те питам че само проблеми ,може да очакваш ? на магистралата на ниска скорост с големи обороти опита ли ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 16 Май 2016 Доклад Share Публикувано 16 Май 2016 Жълтата лампа означава, че трябва да помогнеш на регенерирането, както каза колегата с каране извън града, над 60км/ч и 2000об. Докато тече регенерацията не свети лампа. Може да се разпознае по по-високите обороти на празен ход или с вагком. И да, не е хубаво да гасиш колата докато не приключи. Какви стойности дава ДПФ-а? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov788 Публикувано 16 Май 2016 Доклад Share Публикувано 16 Май 2016 Нямам идея, не съм го гледал скоро на диагностика. Като купувах колата беше ок. Иначе свети, когато колата се покара доста градско(което, мисля е нормално). За карането на 2000об извънградско го знам, като го направя индикацията си изчезва. Засега не мисля да го махам, по-нататък ще видим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 16 Май 2016 Доклад Share Публикувано 16 Май 2016 Закачи я и виж какво показва филтъра. Някоя от групите в engine=>measuring blocks, трябра да има: oil ash volume | soot mass calculated | soot mass measured | time since last regeneration. За oil ash volume в чуждите форуми пишат, че ориентировъчно за 100к. км се натрупват 0.1 - 0.15 литра сажди. Има вариант да го "изпереш" с някаква химия или да го караш така, докато с жълтата лампа не светне и чек енджин и тогава го махаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cssc Публикувано 18 Май 2016 Доклад Share Публикувано 18 Май 2016 Здравейте колеги, Някой има ли идея как (или дали) е възможно този болт / държач от снимката по-долу да бъде удължен ? Това е пластмасовия болт, който държи резервната гума и кората върху нея (в А4, Б6, Avant). Струва ми се, че това е сглобка тип свинска опашка Сложих си резервна гума (205 x 55 x 16), такава до сега (фабрично) нямаше, съответно този болт е доста прибран (~ 2/3 от това на снимката), и с гумата на място в багажника - болта не се завива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
flober9106 Публикувано 19 Май 2016 Доклад Share Публикувано 19 Май 2016 Трябва да нямаш проблем .А как слагаш джантата с гумата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonkata0770 Публикувано 19 Май 2016 Доклад Share Публикувано 19 Май 2016 Колеги имам следния проблем при всяко студено палене колата работи на 1300-1400 оборота около 7-8мин докато загрее после си държи нормални обороти даже и сега когато не е толкова студено колата е б6 2.5 тди 155к.с Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GameON Публикувано 19 Май 2016 Доклад Share Публикувано 19 Май 2016 И при мен на Бензин е така. Но е една минута макс. После постепенно слиза до нормални. Когато е загряла няма проблем, а и веднага си обръща на газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_slavov Публикувано 19 Май 2016 Доклад Share Публикувано 19 Май 2016 Преди 4 часа, tonkata0770 написа: Колеги имам следния проблем при всяко студено палене колата работи на 1300-1400 оборота около 7-8мин докато загрее после си държи нормални обороти даже и сега когато не е толкова студено колата е б6 2.5 тди 155к.с Пробвай с друг датчик за температура на антифриза! Може да намериш за 10-15лв., че и за по-малко даже. Пълно е с 2.5TDi-та по моргите. Лесно се сменя - не изтича и грам антифриз дори. Аз имах подобен проблем, но не като запаля, а като позагрее малко колата - смених датчика и всичко е ок вече. Ако не се оправи с това, тогава вече ще търсиш проблема другаде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dkotev0 Публикувано 21 Май 2016 Доклад Share Публикувано 21 Май 2016 Колеги имам ауди а4 Б6 и ми прави странен проблем. Като завъртя ключа изписва под дневния километраж SAFE, спира климатроника и започват да светят аварийните. Имате ли представа какво е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hranow Публикувано 22 Май 2016 Доклад Share Публикувано 22 Май 2016 Колеги, Мишо от Враня още ли работи? Може ли актуален номер? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GRUEL Публикувано 22 Май 2016 Доклад Share Публикувано 22 Май 2016 Колеги имам ауди а4 Б6 и ми прави странен проблем. Като завъртя ключа изписва под дневния километраж SAFE, спира климатроника и започват да светят аварийните. Имате ли представа какво е. Колата ти е в сейф режим - би трябвало и да не можеш да запалиш. Имобилайзера не ти вижда ключа. Рестартира се като махнеш клемите на акумулатора, свързваш + със - и ги оставяш така 4-5 минутки. После си закачаш аку-то обратно, с ключа даваш контакт(без да палиш, само контакт), държиш 10 секунди на контакт, изключваш и пак на контакт и така 5 пъти. Ако не си си играл нещо с ключовете си провери бушоните някой да не е дал фитка, че принципно не става отсамосебе си ей така... Sent from my XT1052 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dkotev0 Публикувано 22 Май 2016 Доклад Share Публикувано 22 Май 2016 (Редактирано) На 22.05.2016 г. at 11:09, GRUEL написа: Цитиране на предходно мнение! Благодаря много, ще го направя утре да видя дали ще се оправи... И ще пиша дали е станало..... Редактирано 24 Май 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
3eMu Cu Публикувано 22 Май 2016 Доклад Share Публикувано 22 Май 2016 Здравейте, колеги! Според вас, дали тази мека връзка е читава или е за смяна, тъй като видимо оплетката се е разкачила от задната страна. Струва ми се, че е по-шумно от тази страна на генерацията, отколкото зад колата (не е като при дупка по тръбите). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GameON Публикувано 23 Май 2016 Доклад Share Публикувано 23 Май 2016 Здравейте, пуснах си една диагностика и ми даде следните грешки: Цитат 17701 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265) P1293 - 35-10 - Short to Plus - Intermittent 16523 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2 P0139 - 35-10 - Response too Slow - Intermittent 16804 - Catalyst System; Bank 1 P0420 - 35-10 - Efficiency Below Threshold - Intermittent 16795 - Secondary Air Injection System P0411 - 35-10 - Incorrect Flow Detected - Intermittent Readiness: 0000 0000 01331 - Door Control Module; Driver Side (J386) 80-00 - Single-Wire Operation 01560 - Passenger Door 61-00 - Won't De-Safe 01561 - Rear Left Door 61-10 - Won't De-Safe - Intermittent 01562 - Rear Right Door 61-10 - Won't De-Safe - Intermittent 01535 - Control Circuit for Right Headlight Range Adjusting Motor (V49) 30-00 - Open or Short to Plus 01534 - Control Circuit for Left Headlight Range Adjusting Motor (V48) 30-00 - Open or Short to Plus Колата е на газ. Катализатора трака малко и ще го махам при чипването следващия месец. Другите неща притеснителни ли са и от какво са? Ксенона не се движи при включване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Радослав Дончев Публикувано 23 Май 2016 Доклад Share Публикувано 23 Май 2016 Здарвейте, колеги! Имам нужда от мало помощ. Търся информация за свалянето на таван на А4Б6 2002г. Намерих няколко теми в нашия форум, но снимките не са актуални и не мога да добия реална представа как да освободя тавана. Като за начало съм наясно, че трябва да сваля сенниците, осветлението, дръжките. Не ми е ясно какво трябва да се направи с корите над страничните прозорци, там на които е сложен надписът за еърбег. Ако е необходимо свалянето им трябва ли да се направи нещо по отношение на еърбега. Ако някой може да помогне ще съм много благодарен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen_iv70 Публикувано 23 Май 2016 Доклад Share Публикувано 23 Май 2016 (Редактирано) Корите се свалят и те. Там където е надписа е капаче и отдолу има винт също. Аербега е отдолу и си остава там, той си е отделно. Редактирано 23 Май 2016 от plamen_iv70 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Reroll Публикувано 24 Май 2016 Доклад Share Публикувано 24 Май 2016 И където са капачетата за щората на комбито също има винтове,трябва да се развият преди да дърпаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hranow Публикувано 24 Май 2016 Доклад Share Публикувано 24 Май 2016 На 22.05.2016 г. at 10:42, hranow написа: Колеги, Мишо от Враня още ли работи? Може ли актуален номер? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
demoncho1987 Публикувано 28 Май 2016 Доклад Share Публикувано 28 Май 2016 Колеги от известно време имам едни вибрации. На 4,5,6 като дам газ до ламарина особено по баир се получават вибрации които се усещат в купето и по скоростния лост. Когато колата поеме(вдигне малко по високи обороти) вибрациите намалят.Тампони по двигателя здрави, гумата на висящия лагер на кардана е прокъсана. Може ли да е от това и как се сменя. Ходих в 2 сервиза и ми казаха че не се разглабяло и че го нямало като част единствено цял кардан се сменял. Колата е А4 Б6 1.9 АВФ куатро авант с чип. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 28 Май 2016 Доклад Share Публикувано 28 Май 2016 Вътрешни карета? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
demoncho1987 Публикувано 28 Май 2016 Доклад Share Публикувано 28 Май 2016 преди 1 минута, Bobu написа: Вътрешни карета? Ами не ги знам в какво състояние са как да ги проверя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 28 Май 2016 Доклад Share Публикувано 28 Май 2016 Симптомите са сходни. висока предавка, ниски обороти, натоварване на колата. След като тръгне да набира , около 2к изчезват Колата трябва да де вдигне, и пробваш луфта им на ръка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts