Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 3


dobri_sc

Recommended Posts

Здравейте, появява ми се грешка на ФИС - Oil sensor.

Включва се всеки път около от 2 до 5 мин след запалване и след няколко минути изчезва.

00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 
            30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

Доколкото знам това е сензора за нивото долу на картера

Само, че нарочно оставих маслото да понамалее и ми светна индикацията на ФИСа за нивото на маслото.

 

Та въпроса е дали е самия сензор виновен(ако проблема е примерно в температурното мерене) или е нещо по кабела, буксата около сензора.

 

Някой с идеи? Още няколко хиляди км имам до смяна на маслото така, че не е спешно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 3,7k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колеги моля за помощ,имам едни вибрации на колата при набиране в диапазона от 1700-2400 оборота от трета на горе,на първа и втора няма нищо. Съмняват се за дюлза или вътрешно каре,някакви мнения. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, GameON said:

Здравейте, появява ми се грешка на ФИС - Oil sensor.

Включва се всеки път около от 2 до 5 мин след запалване и след няколко минути изчезва.

00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 
            30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

Доколкото знам това е сензора за нивото долу на картера

Само, че нарочно оставих маслото да понамалее и ми светна индикацията на ФИСа за нивото на маслото.

 

Та въпроса е дали е самия сензор виновен(ако проблема е примерно в температурното мерене) или е нещо по кабела, буксата около сензора.

 

Някой с идеи? Още няколко хиляди км имам до смяна на маслото така, че не е спешно.

 

Сензора е, трябва да се смени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, как мога да разбера размера на спирачния ми диск? Трябва да сменя накладки и гледам, че има няколко модела спирачни диска според размера им PR-1KP PR-1LZ PR-1LB....? 2006 а4 2.0тди авант с-лайн окачване

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да пробваш с диск за почистване на оптиката.

Другото е да е заминала самата оптика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно още не е умряла защото после тръгна нормано.Диска за почистване трябва ли да е по специален(марка ,вид и т.н.),или какъвто купя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се занимавай с дискове за почистване, това е пълно порно, отваряне почистване и всичко ще си тръгне екстра, вътре се събира един черен прах който трябва грамотно да се почисти, няма как да стане с диск. Отиди в Грамотен сервиз цялата процедура струва около 40лв. и не се занимавай с глупости !!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

даже въобще не ми се занимава, ако споделите сервиз около Бургас,Ст.Загора,ще съм много благодарен.Бях опитвал да извадя навито с щипки от ибей но не стана и наистина трябва да пипне някой ,който се сеща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

IMG_20160510_093238.jpg

Някой да има неприятен луфт на скоростния лост? Двата тампона на щангите на скоростния лост, свързващи го със скоростите са износени и прават мизерия. Не успях да ги намеря само тампончетата като резервна част, някой идеи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

Извинявам се ако въпросът ми не е за тук.

От време на време се заглеждам в сайтове за коли и гледам и се чудя примерно: А4 или А6 2.5 TDI - новия мотор. Та питането ми е какво ще рече "новия" мотор? Обикновено като съм чел тук във форума 2.5 дизела е  душегуб, но по-новите години може да е друга работа. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все един и същ макр че 163к.с казват че бил доволен ! До сега в реалноста имам 3-ма приятели с 2.5 и тримата се оттърваха много трудно !

Даже си мисля че 2.0 Тди 140 коня е по-малкото зло

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво му е на 2.0 тди? А бе като гледам и като чета ако ще е дизел най- добре да е 1.9, обаче с 5 или с 6 скорости е по- добре?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Б7 1.9TDI имало и с 6 скорости ръчни.Водел се 1.9TDIe и бил вграждан в последните години на производството.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никъде в Нета няма информация за такова животно като фабрична конфигурация. Ако става дума за модификация (някой да е сменил скоростната кутия), това вече е друг въпрос.

 

Но ако си намерил линк някъде сложи го - интересно ми е да видя.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички ръчни Б7-ци със 1,9TDI мотори са с 5 скорости, а всички 2,0TDI са със 6. Изключение правят Б7-ците със 1,9TDIe мотори които също са със 6 (както колегите по-горе допълниха).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...