Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 3


dobri_sc

Recommended Posts

Перката на радиатора за климатика ако е изгоряла ще пуска ли компресора да си работи. Че преди малко подпуши нещо и сега не духа студено. ECON не ми свети но не духа студено. Дали перката ако е заминава/изгоряла и да дава някакви защити от претоварване към компресора. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 3,7k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

преди 32 минути, m0zilla написа:

Перката на радиатора за климатика ако е изгоряла ще пуска ли компресора да си работи. Че преди малко подпуши нещо и сега не духа студено. ECON не ми свети но не духа студено. Дали перката ако е заминава/изгоряла и да дава някакви защити от претоварване към компресора. 

да,ако не върти втората перка ,компресора се изключва

преди 6 минути, m0zilla написа:

Вдигам но няма кво да видя ... С вкл. И изл. Екон нищо не се променя и ме съмнява компресора да не е заминал.

може да се е скъсал(превъртял) съединителя на компресора,иска се диагностика

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не перката не завърта при пускането. Може тя да е запушила, миришеше на кабели нещо такова. Но ако е перката и не включва компресора защо не свети екон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с вагком може да се провери дали е изгоряла и къде е проблема,иначе ако мислиш че може да не е изгоряла,започни с проверка на бушоните,казваш че е изпушило ама сигурен ли си че е около перката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С две перки трябва да е при твоя мотор.Предпазителите за перките са под волана,тях ли провери?

Ако е блокирал компресора,има един съединител който предпазва ремъка от скъсване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компресора за съжаление се включва дори и при изгоряла перка. Не се включва ако буксата на перката е изключена. Възможно е при B7 да е подобрено спрямо пасат б5 и б5.5, но ме съмнява. При моята Б5-ца изгоря компресора след като попаднах в задръстване при изгоряла перка на климатика(и да при мен запуши като че ли нещо се е запалило под капака). На теория при извънградско не би трябвало да имаш проблем дори и перката да не работи, от самия въздушен поток който прилично охлажда радиатора.

Както са ти казали за сега изключи физически компресора, минаваш под колата, компресора си има захранваща букса която е "easy clip", разкачаш я до момента в който отстраниш проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте някой от колегите да си е слагал гумени подложки за задни пружини ? Искам да си повдигна задницата понеже е много ниска и ми опират гумите . Миналата година си смених амортисьорите и пружините , но често карам с натоварена кола и ремарке и пак ми увисна задницата , затова мисля да си сложа подложки. Ако някой е слагал такива може ли да сподели имат ли ефект или да си търся други пружини. Колата е със s-line окачване , между предната гума и калника имам 2 пръста разстояние , маежду задната даже и един пръст немога да вкарам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще има ли и какъв ще е проблема ако се сложат БОБИНИ (ЧЕРВЕНИ) вместо БОБИНИ (ЧЕРНИ) на 1.8Т

По принцип черните са си стандартни за Т-моторите,а другите се монтират на ТФСИ-моторите ... и слушам,че не било редно да се взаимозаменят ако мога така да се изразя и ми е интересно защо,каква е причината?

Мерси предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бобините не се делят на черни червени, а трябва да гледаш моделите. Има черни и за tfsi. Иначе tfsi бобините се водят "по-силни" и ужким правят по-добра искра. Има тема за тях тук във форума.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само това,че "уж" дават по-добра искра ли е предимството на червени пред черни?

 

Питам щото вече няма да има акции по сервизна подмяна на въпросните,а в алиекспрес гледам червени ОЕМ на приятни цени и се замислям дали да не сменя всички и питам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак ти казвам, че цвета не е от значение. Поне при мен с tfsi бобини и с "по-студени" свещи колата върви една идея по-мазно. Но няма някакъв кой знае какъв уау ефект. Имай предвид, че tfsi бобините са по-дълги от обикновенните и ще ти трябват спейсъри, а и пластмасовият капак на мотора няма да може да се сложи над тях. Ако не те вълнува тунинг и т.н. си сложи нормални за модела и не се занимавай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още нещо дразнещо.

Забелязвам че: Отключвам колата,отварям шофьорската врата,оставям нещо и затварям шофьорската врата и се самозаключва.

Това екстра ли е към комфорт модула и как да я изключа?
На старото Ауди беше така но в случай,че само отключа и не отварям вратите и се самозаключва.

В случая отварям шофьорската и веригата би трябвало да прекъсне и да не го прави.

Грешки в модула няма.

Отчита си отворена/затворена врата,плафоните си светят.

 

Дайте идея???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тонко случи ми се на два-три пъти и добре,че съм пред нас и имам втори ключ.

Наскоро изключих функцията за авто-заключване при скорост от 20км/ч но това от къде се появи - незнам.

 

Никой ли няма идея?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...