Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 3


dobri_sc

Recommended Posts

41 minutes ago, NIKO said:

парИ имаш ли? Ако да, сменяй, по-добре профилактика, отколкото лечение.

 Мерси :) така и ще направя. Много точно се изрази . Благодаря ти 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 3,7k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

В аутодатата конкретно за АЛТ отворих да проверя сега , пише че се сменя на всеки 180 000км без значение от месеците.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам кво пише в аутодата, но на моя ALT след 67.000км малката ролка(INA) беше, ,,свършила"другите биваха!Лично аз вече на алтчето повече от 60х.няма да мина(мое мнение)а колкото до годините не мисля че повече 5-6г. Не е редно.Но всеки сам си решава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, ivailo_slavov said:

 

Мерси за отговора, а температура на маслото може ли да се види?

Редактирано от NITRO1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата не се кара много и просто като го сменяха последния път преди 3 г.), ми казаха или километри или времето (на всеки 3г) ,което дойде първо  както при маслото .Аз за това питам и търся мнения :) 

Редактирано от Black edition
Fixing
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се притеснявай, щом няма странни шумове, карай смело.

Да смениш ангренаж на 10 000км е все едно да смениш масло на 500км...

 

Аз все още си карам една кола, дето последната и смяна на ангренаж беше през 2001г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Благодаря ви за мненията :) Няма никакви шумове да чукна на дърво,просто държа да ми е изрядно всичко. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единия канал е под самия акумулатор. Втория е под сервото. Третия е под компютъра,но там трябва да сваляш чистачки и т.н. Махай направо целите гуми на дренажите, които са проблемни и се запушват и правят белите.

 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.google.bg/search?q=audi+a4+b6+drain+holes&oq=audi+a4+b6+drai&aqs=chrome.1.69i57j0l3.6778j0j4&client=ms-android-lge&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8

Дупки да искаш :)

Правилно са ти казали колегите за гумите, ако са там махни ги.

Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така купих колата и викам по-натам ще ги видя. Докато един ден не излизам от гаража и след мен доста дълга следа от вода. :))) Отварям и какво виждам-акумулатора подводница, под сервото тиняк. Веднага разглобих и всичко разкарах и от тогава никакви проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,трябват ми няколко мнения относно преминаване към ксенон и по конкретно 6000к,знам че болшинството слага 4300к,ама като направих запитване до сайта който ги предлага ми предложиха 6000к и сега се чудя защо ми предложиха тези и кои да избера„цената е една и съща„освен че цвета на 6000к е бял със синкав оттенък друга разлика има ли?

П„П, Ако със 6000К ще получа по добра осветеност ще избера тях„но трябва да съм сигурен............

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като наскоро смених двете крушки на късите, се поразрових преди това в сайтовете и попаднах на тази информация:

 

!!!Внимание!!! - почти всички търговци обявяват светлинният поток погрешно като 3200 лумена, дори за DC тип системи и за всички цветови температури. 3200 лумена е светлинния поток само на системи от AC тип (дигитални) с мощност 35W и цветова температура 4300К. Цветовите температури над 4300К имат по-нисък светлинен поток при всички типове системи.
 
3200lm ± 10% @ 4300K
2900lm ± 10% @ 5000K
2600lm ± 10% @ 6000K
2400lm ± 10% @ 8000K
 
 
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 42 минути, vladimir7979 написа:

П„П, Ако със 6000К ще получа по добра осветеност ще избера тях„но трябва да съм сигурен............

6000К е с по лоша осветеност от 4300К както ти е описал колегата по горе. Пък и като се има в предвид че си и в държава с по влажен климат (по-често вали), фарове с над 5000К се държат изключително зле на мокър асфалт! Имаше преди време и снимки от колеги тук, и се виждаше много добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно„мерси за отговорите ще са 4300к„аз си мислех че не ми ги предлагат защото са по слаби,а то се оказа защото са прекалено силни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карах известно време с 4300к на късите, ами светят, но не е кой знае какво.

Лично мое мнение как аз съм направил: купих си 2 бр. H7 стандартни крушки Osram Cool Blue за дългите (цвета е около 5000к). След като бяха на късите 4300к не се получаваше добре и имаше разлика когато караш на дълги, отделно и габаритките са led и не стоеше добре, защото 4300к си жълтеят. След това си поръчах само крушки ксенонови (5000к) за късите и напрактика за мен това е най-оптималния вариант като осветеност и визия на колата. Сега вече има минамална разлика спрямо габаритките, а вечер светлината къси/дълги е една и съща и светват веднага. Като купих колата беше с 6000к ксенонки на късите и дългите, но се принудих да ги махна, защото много бавно светваха вечер дългите и беше дразнещо иначе като визия най-добре беше с тях - ето една снимка с 6000к всичко що е крушка. С 5000к почти няма разлика с това.

 

20150510_190504.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казах за мен това е най-оптималния вариант - мнението си е лично мое и незадължавам никого с нищо. Иначе ми стоят и 4300к и 6000к комплектите, но аз съм си стигнал до това положение с проби. Вярно е , че в дъжд има какво да се желае, но това е кола на 15+ години и не очаквам от фаровете чудеса, така че ги изтърпявам дъждовните дни.

Редактирано от ivailo_slavov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със Philips White vision на къси, дълги и габарити 

CE47E980-7BA6-4AF2-A296-9A6BE37298B6.jpeg

Редактирано от Black edition
Add comma
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Срещнах няколко  различни отговора на моя въпрос сред темите във форума и реших да попитам тук.

 

От седмица сме собственици на A4 B6 Avant 2003г. (AVF), но колата няма резервна гума. Четох сред темите, че трябва да е малка (т.н. патерица), но срещах и обяви за стандартна гума 195/205-15/16'', а под кората в багажника има  една стиропорена отливка, в която явно се подреждат крик, ключове, може би пожарогасител и други. Ако се сложи голяма гума, това явно трябва да се махне, но като гледам и при малка гума (патерица) пак ми се вижда, че трябва да се махне.

 

Бихте ли споделили вие какви резервни гуми имате и дали имате/остава въпросната стиропорена отливка - също би ми било интересно някоя снимка, какво точно е било подредено на нея, когато е била излязла от завода.

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със същата кола съм,резервната гума ми е стандартната като на колата 205/16 Стеропорената отливка влиза в гумата и в нея ми стои ключа за болтовете на джантата,крика е отстрани на легена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...