Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 3


dobri_sc

Recommended Posts

  • Отговори 3,7k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колеги някой знае ли маркуча преди турбото за входящия въздух на А4 Б6 1.9 TDI дали се сваля лесно? Отгоре погледнато има два болта за турбото вързан с тях маркуча и една скоба. Искам да видя профилактично какво е състоянието на оста и перката, но единия болт от дясно така е заврян че дори и с тресчотка е трудно да се бръкне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

със тресчотка става ,пробвай със и без удължител

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе я да ви питам, като сте на темата за свещи, за ALT мотор на газ, какви свещи са най-подходящи и на колко километри се сменят?

А и още нещо, леглата на свещите се пълнят с масло, това от гарнитурата на капака на клапните ли идва, или от неработеща свещ? Следователно, като се напълни, при свеща и бобината, много леко на 3-ти и доста на 4-ти цилиндър, оказва ли влияние на работата на свещта и бобината, и до каква степен?

 

Редактирано от sweetlioo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Свещи:

- NGK BKUR5ET-10

 

От гарнитурата на капака пропуска,ако пълни значи положението е много зле.

При мен само просълзяваше и мокреше свеща и бобината.

Възможно е да гръмне директно бобината от лош контакт със свеща при каране.

При мен като загрееше и прекъсваше на ниски обороти или при подаване на газ на някоя предавка.

Трябва незабавна смяна на гарнитурата,подсушаване и изчистване на свеща и канала/отвора в който лежи.

Подсушаване и изчистване на бобините/може лека намазване на проводяща смазка (поне чисто новите дето сложих бяха намазани леко в отворите) и монтиране всичко на ново.

 

Ще има разлика и няма да има неравномерни работи или прекъсвания ... :nixweiss:

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни и тези 

https://www.ngksparkplugs.com/products/spark-plugs/oe-style/oe-platinum

 

Отразиха се много добре на моето TFSI.

 

 

Редактирано от Raziell
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 1/4/2018 at 7:56 PM, svoenraven said:

Номера на пепелника двоен дин е..

8E0 857 951 J

 

А това J накрая означава че е за Двоен дин ли ? Защото определено не е за цвета.С тая буква има и черни и махагон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, MAPTO7007 написа:

 

С такива свещи съм в момента. На какви километри се сменят?

А относно маслото, тя колата винаги е имала масло в тези легла на свещите. Но никога не е прекъсвала загряла и при подаване на газ, а само студена. Но това с прекъсването май го оправих със смяна на вакууми и клапани, така че едва ли е от свещи.

Ще я сменя тая гарнитура, ама на пролет, като се стопли, че е мъка да се работи когато е студено около този двигател. С годините всичко е станало много крехко. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи би трябвало 40-50.000 ако са истински да изкарат на газ въпросните НЖК-та.

Иначе никаква мъка няма,онзи ден го правих,нужно е подходящи инструменти,парцали и колко,максимум 1 час време за всичко от разглабяне,подсушаване,избрисване,поставяне и затягане и всичко да е както трябва,

Ама ти си знаеш,репликата "Винаги си е имала масло там" няма да я коментирам въобще.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще я оправя де, само да се стопли, че в това време наистина всичко ще изгърми. 

Дай да намерим е тая шитня от някъде, че е по-належаща

https://www.ebay.com/itm/Membrane-vacuum-actuator-06B133619A-06B133619B-06B133619C/182660085845?hash=item2a8763b855:g:PgMAAOSwgu9ZYnqq&vxp=mtr

в крайна сметка и от eBay ако трябва ще се поръчва, ама тая Русия не ми вдъхва вера, а и цената за една гумичка ми се струва висока.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трудна работа,ще се наложи през Ибей,тука май е само комплект в Порше със всичко и цената е главозамайваща. :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мхм така е, а това нещо влияе на вървежа осезаемо. Голяма част от сецането и неравномерната работа, особенно на газ и когато е студена, се пораждат от скъсаната мембрана и неработещия актуатор. Аз няколко пъти я лепя, но все се къса и всеки път изкарва по-малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рискувай тия 30-35 лева и ще тестваш руснака какво е сътворил.

Даже и Аз трябва да поръчам една за Passat-а щот и неговата май е скъсана и прави мизерии при първо палене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, мисля, че ще поръчам и ще пиша по-натам.

А сега още един въпрос. Когато картерната вентилация е изправна, капачката на маслото трябва да подскача или да се усеща лек вакуум? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Marto7777 написа:

 

А това J накрая означава че е за Двоен дин ли ? Защото определено не е за цвета.С тая буква има и черни и махагон.

Точно така,това е номера на пепелника,а блендите вече в зависимост от това какви са имат различен  номер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, sweetlioo написа:

...

 

Подскача без газ,при подаване на газ трябва да направи вакум и да спре да подскача ако всичко е изправно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хмм, щото при мен липсваше suction jet pump клапана, за сервото, дросела и клапана на картерната вентилация. Симптомите бяха кофти спирачки, особенно при висока скорост, прекъсване и гаснене при студен двигател, шумен мотор и подскачаща капачка. Сега всичко е като оригинално и всичко се оправи с колата, но капачката спря да подскача. Колата се усеща много по-добре, спря да дава грешка за богата смес, но почна да дава грешка за бедна смес. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет! Първо да кажа, че съм нов във форума и доста форуми изчетох, доста неща погледнах и не мога да намеря идентичен проблем на моя! Карам Audi A4 B6 8E 1.9 TDI 131 PD. Всичко започна когато изгасих колата и секунди по-късно реших да я запаля отново, за да я изместя. При завъртането на ключа започна да мига лампичката на имобилайзера на таблото, като както се сещате - колата пали за секунда и после се изгася сама (както все едно не си разпознава ключа). Решихме да откачим плюса от акумулатора за 5 минути - но това не помогна. Махнахме буксата на дебитомера - не стана. Дадохме ток от друга кола - не стана... не ще и не ще. Палиш я и тя гасне, като лампичката за имобилайзера си премигва. Решихме с баща ми да отворим ключа да видим проблема в ампулката ли е и така го отворихме погледнахме всичко изглеждаше нормално и го затворихме отново... При което копчетата на ключа спряха да работят (червената лампичка светеше, но колата не реагираше на командите зададени от ключа). Отключих колата механично, натиснах бутона във вратата за централно отключване - греда! Не се отключи нито една врата, всички стоят заключени. При вкарване на ключа в контакта започнаха да светят аварийните два пъти по-бързо отколкото трябва и не искат да се спират. Спират единствено, когато откача клемата на акумулатора или след като се насветят след около 10 минути, докато не отвориш вратата отново. Така на следващия ден с ключар отидох, спря ми имобилайзера на колата, взе ми 80 лв и каза, че не може да направи нищо за светещите аварийни и каза, че трябва жичкаджия да го погледне. Качих се в колата, реших да пусна топлото - свети лампичката на бутончето OFF и другите бутони не реагират. Реагира само бутона за духане на предното стъкло (най-долния бутон, против запотяване на стъклото. Дистанционното продължава да си прави чалъми... ВАГКОМ ми отчете една камара грешки с навигацията, с таблото, с някакви иммо модули и т.н. Ако искате мога да постна информация от логовете, ако тази която съм дал не е достатъчна.. Та, какво следва? Някой, който е преживял подобно нещо или си има на идея защо се случват тези аномалии с моята колица...?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво ще е да видиш комфорт модула в краката на шофьора. Подобни проблеми се появяват при наводняването му. Виж дали има вода в отсека под акумулатора и сервото и ще ти стане ясно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е задължително,моита беше пълна там,но не ми се е мокрил комфорт модула.Все пак го провери това и го оправи ако е нужно.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една вечер на предишното ауди а4 б6 само, че бензиново се случи нещо подобно като на теб. Фарове мигачи чистачки пръскане бибиткане и се оказа точно от този модул. Поразрових се из моргите и си взех същия със същите букви и нещата заспаха. Така продадох колата. Така, че колегите много точно са те насочили за комфорт модула. Дано се оправиш. Успех.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...