Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 3


dobri_sc

Recommended Posts

Здравейте отново! Имам проблем с температурата на моето А4 1,9 131 коня. Много трудно и бавно качва до 90 градуса, а като пусна климатроника започва да изстива. Изстива и когато я карам по инерция. Смених термостата с BEHR и не губи антифриз. Казаха ми, че може да е от оригиналната печка, но аз лично логика не намирам. Не съм я засичал, но имам чувството, че така гори повече нафта от нормалното дори за зимата. Някакви идеи?

Редактирано от Aardvark
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 3,7k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колеги от време на време ECUто записва тази грешка. Докато карах колата на бензин за 3-4хил. км светна веднъж или двата пъти чека. Сега започнах да я карам на газ и взе по-често да записва тази грешка.

Предполагам ламбда сондата си заминава, но четох, че и от други неща може да я вади тази грешка. Някой със записваща тази грешка да сподели опит?

Предполагам това е сондата преди катализатора /той е премахнат/?

001ff13b00fee18d9ac76cd4e98175e3.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Колата е Ауди А4 Б6 2003 1,9тди, куатро.Имам следния проблем - имам теч от задния диференциал от към кардана. Семерингата е заминала и трябва смяна. Проблема е, че навсякъде по магазините излиза само оригинална, която е 100лв с отстъпката. :steinigung: Някой може ли да съдейства с размерите на семеринга, за да потърся по - евтин вариант, ако е възможно разбира се. Намерих този размер във форума   45х60х8, а ОЕМ № 016 409 399В. Това ли е размера за  А4 Б6?  Благодаря предварително. 

Редактирано от krasipk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

ако това помогне да се ориентираш... Коя семеринга от схемата е проблемната? Номер 12 или номер 16?
Ако е номер "12" то оригинална в Юнитрейд е
 

VAG Уплътнителен пръстен
Кат. №: 016 409 399 B
Цена: 41.17 лв

Clipboard01.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,някой знаели как мога да намеря маншона в пантата на петата врата на а4 авант.По точно при дясната панта където е шлауха за течността на задната чистачка.Или ако може някой да каже някакъв номер да си поръчам.

Изпратено от моят TA-1032 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли дали може да се смени само дисплея на панела за климатроника (средния се е разтекъл) или отиваме на цял панел?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Искам да ви попитам каква е разликата и има ли такава за двигателите 3.2i и 3.2fsi? И двата ли са с директно впръскване?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В А4 В7 е само  3.2 FSI , а другият е  т.нар. VR6  3.2  от Голф ,не е с директно впръскване и се монтира на съответната голфаджийска платформа използвана от ауди при  А3 и ТТ .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То по обявите всякакви работи може да види човек ,надлъжния V6 3,2 си е само ФСИ  .В А6 4F би трябвало да има стария 3.0  (аз лично такава не съм виждал ) и вероятно него джамбазите го пишат за 3,2  без ФСИ  .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, имам няколко въпроса. Проблема ми е кабелите между шофьорската врата и купето. Кабелите се накъсали повечето и не ми работят доста неща на вратата, отделно ми правеше чалъми на парктроника (не работеше, мигаше и пищеше. Познат проблем на доста). 

received_1776706119040864.jpeg

 

И въпросите са ми:

1.Мога ли да извадя другата гумичка на вратата от дупката на тонколоната.

2. Кабелите дали ще излязат малко от вратата да имам по лесен достъп до тях. Или ще трябва да разкачам всички букси и да издарпам целия сноп с кабели.

3. Ииии снаждането на кабелите да го направя с други парчета(кабели) или дирекно да ги връзвам.

 

Ако някой е имал работа с тях да пише тук или на лично.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилно си се ориентирал в ситуацията, колега. Маха се кората, говорителя и изтегляш маншона и кабелите през вратата и така имаш достъп да ги запоиш на ново - аз лично го направих с допълнително кабелче, но не бе на шофьорската, а от дясната страна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. След като се сдобих със семеринг, дойде време за смяна на маслото в дифовете и скоростната кутия. Колата е Ауди А4 Б6 1,9 тди 130кс куатро, ръчна кутия - 6-скорости.За раздатката (торсена) - маслото го знам (от скъпото:hilezh:). Въпроса ми е за скоростната кутия и дифовете. Маслото на скоростната кутия и предния диф едно и също ли е, и еднакво ли е и за задния диф. Ако да - мога ли да заменя оригиналното  G 052 145 S2 с  CASTROL SyNTRANS TRANSAXLE 75W-90 ? Благодаря предварително.  :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

11 hours ago, 4ring avus said:

То по обявите всякакви работи може да види човек ,надлъжния V6 3,2 си е само ФСИ  .В А6 4F би трябвало да има стария 3.0  (аз лично такава не съм виждал ) и вероятно него джамбазите го пишат за 3,2  без ФСИ  .

 

Не само би трябвало, а го има. Колата на @VBI е точно такава - 4F AQ 3.0i, но там кода на мотора е BBJ и май беше 218 к.с. Същия се слага и на A8 D3, виждал съм обяви в Немско със снимки на мотора.

Редактирано от royce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, krasipk said:

Здравейте колеги. След като се сдобих със семеринг, дойде време за смяна на маслото в дифовете и скоростната кутия. Колата е Ауди А4 Б6 1,9 тди 130кс куатро, ръчна кутия - 6-скорости.За раздатката (торсена) - маслото го знам (от скъпото:hilezh:). Въпроса ми е за скоростната кутия и дифовете. Маслото на скоростната кутия и предния диф едно и също ли е, и еднакво ли е и за задния диф. Ако да - мога ли да заменя оригиналното  G 052 145 S2 с  CASTROL SyNTRANS TRANSAXLE 75W-90 ? Благодаря предварително.  :zustimm:

 

Виж тук (вдясно на екрана - Other Products for your Vehicle) - дават го да става ...

Ама може и ти тук да си го гледал ...

Редактирано от royce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, royce написа:

 

Не само би трябвало, а го има. Колата на @VBI е точно такава - 4F AQ 3.0i, но там кода на мотора е BBJ и май беше 218 к.с. Същия се слага и на A8 D3, виждал съм обяви в Немско със снимки на мотора.

Да, моята А6-ца е с този двигател и действително се намира доста трудно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,дайте съвет къде да си пратя подлакътника да ми поправят това:

Около Русе ако има случайно ако не може и с куриер да пратяbfe56b21b99186bef26e370398b757f1.jpg

Изпратено от моят TA-1032 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А нещо с телефон можеш ли да помогнеш че с търсачката не излиза нищо[emoji16]

Изпратено от моят TA-1032 с помощта на Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, DimitarBT написа:

Къде мога да намеря информация колата с какъв акумулатор (параметри) излиза оригинално?

Ако имаш фотос с PR кодовете на колата,е най-лесно.Там пише.За твоя мотор май беше около 70 Ah.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...