Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 3


dobri_sc

Recommended Posts

Здравейте отново. Имам проблем с хидравликата. Като въртя на място или при ниска скорост се чува едно хъркане. Проверих течността при изгасен двигател и беше почти на максимума, но след като запалих двигателя започна да бълбука. Нямаше пяна. Има ли смисъл да се опитам да оправя проблема със смяна на течност и казанче или направо да се насоча към помпа? Питам, защото намерих тема във форума, където същия проблем се е решил със смяна на течност и казанче. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 3,7k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Виж цедката дали не плува,трябва да е неподвижна,една спринцовка и дърпаш да се види какво се случва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих пробвал най-евтиното, с изтегляне на течността, разкачване на казанчето и механично почистване и промивка на цедката в него. Правих го на моето преди смяна на течност и се учудих как е работила хидравликата изобщо с толкова запушена цедка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ви питам от любопитство....

Настройките на парното имат ли нещо общо (памет?) с ключа за запалване на колата?

Днес взех втория ключ, запалих с него и парното тръгна на HI. Прибрах се и го оставих на 23градуса. По-късно пак излизах и вече взех ключа с който си карам колата постоянно. Като запалих парното тръгна на 22градуса. Толкова беше настроено последния път в който палих с първия ключ.

 

Редактирано от Chitatelia
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Ауди не знам, но колегата е с БМВ и при него е така. Тоест има нещо като памет.

Редактирано от royce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес огледах по-хубаво ситуацията с хидравликата, за която писах вчера. Не избива течност нито от казанчето нито по маркучите нито по помпата. Навсякъде е сухо. Отидох до аптеката и за 1,70лв си взех голяма спринцовка и система, за да източа течността. Когато източих казанчето видях, че цедката се разкарва където си иска из него. В течността няма боклуци, но е кафяво-черна. От тук следват няколко въпроса.
Как да източа всичката течност с минимални поразии, за да я подменя с нова? Има ли смисъл от това казанче?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вдигат се двете предни колела, отвива се маркуча за високото към помпата, точи се течност, докато тече се върти постоянно волана в двете крайни точки, чака се докато спре да тече. Това е начина за пред блока, другият е с машина в сервиз, общо взето същия.

Какво значи "има ли смисъл от казанче"?!? :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Aardvark написа:

Днес огледах по-хубаво ситуацията с хидравликата, за която писах вчера. Не избива течност нито от казанчето нито по маркучите нито по помпата. Навсякъде е сухо. Отидох до аптеката и за 1,70лв си взех голяма спринцовка и система, за да източа течността. Когато източих казанчето видях, че цедката се разкарва където си иска из него. В течността няма боклуци, но е кафяво-черна. От тук следват няколко въпроса.
Как да източа всичката течност с минимални поразии, за да я подменя с нова? Има ли смисъл от това казанче?

Правих тази процедура преди месец,без да свалям маркуча от по.помпата до рейката,маркуча на изхода на рейката откачих откъм казанчето и така я източих,с въртене на волана,после със една помпа през същият маркуч вкарах чиста течност,да промия колкото е възможно,казанчето също го промих,.

СЛЕД  ПЪЛНЕНЕ НА СИСТЕМАТА В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ НЕ ВЪРТИ ВОЛАНА,ПАЛИШ И ВЕДНАГА ГАСИШ,ГЛЕДАШ ДАЛИ Е ПОЕЛА ТЕЧНОСТТА,ДОЛИВАШ,ПАК ПАЛИШ И ГАСИШ,ТАКА ДОКАТО НИВОТОВ КАЗАНЧЕТО НЕ МЪРДА И Е В НОРМА,В ПРОТИВЕН СЛУЧАЙ ЩЕ ПРЕЦАКАШ РЕЙКАТА

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

16 hours ago, Chitatelia said:

Да ви питам от любопитство....

Настройките на парното имат ли нещо общо (памет?) с ключа за запалване на колата?

Днес взех втория ключ, запалих с него и парното тръгна на HI. Прибрах се и го оставих на 23градуса. По-късно пак излизах и вече взех ключа с който си карам колата постоянно. Като запалих парното тръгна на 22градуса. Толкова беше настроено последния път в който палих с първия ключ.

 

Да, запаметява си и настройки за седалка и странични огледала (ако са електрически)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, NIKO написа:

Интересно с какво ще "прецака рейката", ако налее и запали?

С това че че рейката  е празна и има въздух в системата и така пише в големите книги за експлотация и ремонт

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, то в някои книги пише и че цар Калоян е "македонски цар", което не значи, че е вярно.

Не е хубаво да се твърдят така фриволно.......неистини(да не ползвам друга дума), абсолютно нищо не ѝ става на рейката, ако се налее и запали, но ЗА МАЛКО, около десетина секунди, гаси се, допълва се и така няколко пъти, при което ВОЛАНА СЕ ВЪРТИ, ЗА ДА ИЗВАДИ ВЪЗДУХА.

Добра идея е след смяна на хидравличната течност, колата да не се кара и да престои една нощ, но не е задължително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го направих както пише в книгата и съм склонен да вярвам на книгата:zustimm:

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега успяхме да наместим цедката на мястото си. Ударих казанчето няколко пъти, но не мръдна. Дано съм се разминал да купувам ново, защото струва над 60 лева. Цедката е чиста и здрава. Поръчал съм 2 литра оригинална течност. Утре или в сряда ще източим системата напълно и ще я промием. Кой от двата маркуча дърпа към помпата?

Редактирано от Aardvark
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ъпдейт със ситуацията с хидравликата. Днес източихме колкото можахме пред блока с въртене на волана при вдигнати предни гуми. Общото количество, което успяхме да източим е може би около 600мл, което автоматично означава, че е останала и стара течност. Не смених казанчето, защото цедката си е на мястото и няма никакви признаци да е повредена. Сглобихме всичко и доливахме като следвахме съветите ви. Резултатът е повече от добър с новата течност. Дори на място няма грам хрупане и хъркане. Волана стана няколко пъти по-лек. Мисля, че успяхме да спасим помпата и рейката. Сега ще покарам няколко дни така, ще източа и тази течност, след което ще заредя отново с нова. 

Редактирано от Aardvark
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отдавна се каня да питам, ама все забравям.... Когато джойстика за огледалата сочи към дясното огледало и включа на задна, позицията на огледалото се променя.... По принцип ми се струва супер паметна и яка функция, но позицията ми идва твърде неудобна, твърде ниска. Възможно ли е да се промени и ако да как? Обвързана ли е с паметта на седалките, че и с нея има някакъв проблем. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е идеята, завърти го към 0та. Когато сочи дясното огледало ти го сваля за да следиш за бордюри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, въпросът не е да не се сваля, искам да се сваля, но не чааааак толкова ниско. В 9 от 10 случая тая позиция ми идва прекалено ниска и в крайна сметка пак трябва да си правя корекция, което малко обезсмисля самата функция. Въпросът ми е може ли вместо с 50 градуса, да се завърти с 30? Може ли да се променя тази позиция или е hard code-ната? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Начина по който работи е, завърташ го на дясно огледало и включваш задната. Когато се нагласи огледалото, го слагаш в позицията която на теб ти е удобна. От там насетне всеки път когато ползваш същия ключ, ще сваля огледалото в тази позиция. Ако не работи така при тебе, има някакъв проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 14 часа, Traytor написа:

От там насетне всеки път когато ползваш същия ключ, ще сваля огледалото в тази позиция. Ако не работи така при тебе, има някакъв проблем.

 

Явно има някакъв проблем... Следващия път пак си отива в старата позиция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

отскоро съм собственик на А4 Б7, питането ми е следното:

каква е процедурата, за да сменя настоящата навигация с по-голяма и цветна (коя е тя?)?

От кой модел да търся такава? Прилагам снимка на централната конзола, каквато е и при мен.

Също така, как стоят нещата с настоящата ми навигация, има ли нови карти за Европа, ако се инсталират такива изобщо?

857502660_4_1080x720_audi-a4-audi-a4-b7-20-tdi-140-km-bpw-2007-rok-6-biegow-piekna-osobowe_rev016.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благинката с огледалото при включване на задна предавка опционална екстра ли е или се активира с ваг-ком? 
Днес пробвах и при мен се сваля огледалото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...