Aardvark Публикувано 11 Март 2018 Доклад Share Публикувано 11 Март 2018 Здравейте отново. Имам проблем с хидравликата. Като въртя на място или при ниска скорост се чува едно хъркане. Проверих течността при изгасен двигател и беше почти на максимума, но след като запалих двигателя започна да бълбука. Нямаше пяна. Има ли смисъл да се опитам да оправя проблема със смяна на течност и казанче или направо да се насоча към помпа? Питам, защото намерих тема във форума, където същия проблем се е решил със смяна на течност и казанче. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 11 Март 2018 Доклад Share Публикувано 11 Март 2018 Виж цедката дали не плува,трябва да е неподвижна,една спринцовка и дърпаш да се види какво се случва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Patrokal Публикувано 11 Март 2018 Доклад Share Публикувано 11 Март 2018 Бих пробвал най-евтиното, с изтегляне на течността, разкачване на казанчето и механично почистване и промивка на цедката в него. Правих го на моето преди смяна на течност и се учудих как е работила хидравликата изобщо с толкова запушена цедка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aardvark Публикувано 11 Март 2018 Доклад Share Публикувано 11 Март 2018 Благодаря за съветите. Тези дни ще опитам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 11 Март 2018 Доклад Share Публикувано 11 Март 2018 (Редактирано) Да ви питам от любопитство.... Настройките на парното имат ли нещо общо (памет?) с ключа за запалване на колата? Днес взех втория ключ, запалих с него и парното тръгна на HI. Прибрах се и го оставих на 23градуса. По-късно пак излизах и вече взех ключа с който си карам колата постоянно. Като запалих парното тръгна на 22градуса. Толкова беше настроено последния път в който палих с първия ключ. Редактирано 11 Март 2018 от Chitatelia Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 11 Март 2018 Доклад Share Публикувано 11 Март 2018 (Редактирано) За Ауди не знам, но колегата е с БМВ и при него е така. Тоест има нещо като памет. Редактирано 11 Март 2018 от royce Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aardvark Публикувано 12 Март 2018 Доклад Share Публикувано 12 Март 2018 Днес огледах по-хубаво ситуацията с хидравликата, за която писах вчера. Не избива течност нито от казанчето нито по маркучите нито по помпата. Навсякъде е сухо. Отидох до аптеката и за 1,70лв си взех голяма спринцовка и система, за да източа течността. Когато източих казанчето видях, че цедката се разкарва където си иска из него. В течността няма боклуци, но е кафяво-черна. От тук следват няколко въпроса. Как да източа всичката течност с минимални поразии, за да я подменя с нова? Има ли смисъл от това казанче? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 12 Март 2018 Доклад Share Публикувано 12 Март 2018 Вдигат се двете предни колела, отвива се маркуча за високото към помпата, точи се течност, докато тече се върти постоянно волана в двете крайни точки, чака се докато спре да тече. Това е начина за пред блока, другият е с машина в сервиз, общо взето същия. Какво значи "има ли смисъл от казанче"?!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 12 Март 2018 Доклад Share Публикувано 12 Март 2018 Преди 1 час, Aardvark написа: Днес огледах по-хубаво ситуацията с хидравликата, за която писах вчера. Не избива течност нито от казанчето нито по маркучите нито по помпата. Навсякъде е сухо. Отидох до аптеката и за 1,70лв си взех голяма спринцовка и система, за да източа течността. Когато източих казанчето видях, че цедката се разкарва където си иска из него. В течността няма боклуци, но е кафяво-черна. От тук следват няколко въпроса. Как да източа всичката течност с минимални поразии, за да я подменя с нова? Има ли смисъл от това казанче? Правих тази процедура преди месец,без да свалям маркуча от по.помпата до рейката,маркуча на изхода на рейката откачих откъм казанчето и така я източих,с въртене на волана,после със една помпа през същият маркуч вкарах чиста течност,да промия колкото е възможно,казанчето също го промих,. СЛЕД ПЪЛНЕНЕ НА СИСТЕМАТА В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ НЕ ВЪРТИ ВОЛАНА,ПАЛИШ И ВЕДНАГА ГАСИШ,ГЛЕДАШ ДАЛИ Е ПОЕЛА ТЕЧНОСТТА,ДОЛИВАШ,ПАК ПАЛИШ И ГАСИШ,ТАКА ДОКАТО НИВОТОВ КАЗАНЧЕТО НЕ МЪРДА И Е В НОРМА,В ПРОТИВЕН СЛУЧАЙ ЩЕ ПРЕЦАКАШ РЕЙКАТА Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 12 Март 2018 Доклад Share Публикувано 12 Март 2018 Интересно с какво ще "прецака рейката", ако налее и запали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ionov Публикувано 12 Март 2018 Доклад Share Публикувано 12 Март 2018 16 hours ago, Chitatelia said: Да ви питам от любопитство.... Настройките на парното имат ли нещо общо (памет?) с ключа за запалване на колата? Днес взех втория ключ, запалих с него и парното тръгна на HI. Прибрах се и го оставих на 23градуса. По-късно пак излизах и вече взех ключа с който си карам колата постоянно. Като запалих парното тръгна на 22градуса. Толкова беше настроено последния път в който палих с първия ключ. Да, запаметява си и настройки за седалка и странични огледала (ако са електрически) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 12 Март 2018 Доклад Share Публикувано 12 Март 2018 Преди 1 час, NIKO написа: Интересно с какво ще "прецака рейката", ако налее и запали? С това че че рейката е празна и има въздух в системата и така пише в големите книги за експлотация и ремонт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 12 Март 2018 Доклад Share Публикувано 12 Март 2018 Мда, то в някои книги пише и че цар Калоян е "македонски цар", което не значи, че е вярно. Не е хубаво да се твърдят така фриволно.......неистини(да не ползвам друга дума), абсолютно нищо не ѝ става на рейката, ако се налее и запали, но ЗА МАЛКО, около десетина секунди, гаси се, допълва се и така няколко пъти, при което ВОЛАНА СЕ ВЪРТИ, ЗА ДА ИЗВАДИ ВЪЗДУХА. Добра идея е след смяна на хидравличната течност, колата да не се кара и да престои една нощ, но не е задължително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 12 Март 2018 Доклад Share Публикувано 12 Март 2018 (Редактирано) Аз го направих както пише в книгата и съм склонен да вярвам на книгата Редактирано 13 Март 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aardvark Публикувано 12 Март 2018 Доклад Share Публикувано 12 Март 2018 (Редактирано) Сега успяхме да наместим цедката на мястото си. Ударих казанчето няколко пъти, но не мръдна. Дано съм се разминал да купувам ново, защото струва над 60 лева. Цедката е чиста и здрава. Поръчал съм 2 литра оригинална течност. Утре или в сряда ще източим системата напълно и ще я промием. Кой от двата маркуча дърпа към помпата? Редактирано 12 Март 2018 от Aardvark Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 12 Март 2018 Доклад Share Публикувано 12 Март 2018 @Aardvark Малко офф-топик, ама да си фен на Black Adder? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aardvark Публикувано 14 Март 2018 Доклад Share Публикувано 14 Март 2018 (Редактирано) Ъпдейт със ситуацията с хидравликата. Днес източихме колкото можахме пред блока с въртене на волана при вдигнати предни гуми. Общото количество, което успяхме да източим е може би около 600мл, което автоматично означава, че е останала и стара течност. Не смених казанчето, защото цедката си е на мястото и няма никакви признаци да е повредена. Сглобихме всичко и доливахме като следвахме съветите ви. Резултатът е повече от добър с новата течност. Дори на място няма грам хрупане и хъркане. Волана стана няколко пъти по-лек. Мисля, че успяхме да спасим помпата и рейката. Сега ще покарам няколко дни така, ще източа и тази течност, след което ще заредя отново с нова. Редактирано 14 Март 2018 от Aardvark Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aRobben Публикувано 16 Март 2018 Доклад Share Публикувано 16 Март 2018 Отдавна се каня да питам, ама все забравям.... Когато джойстика за огледалата сочи към дясното огледало и включа на задна, позицията на огледалото се променя.... По принцип ми се струва супер паметна и яка функция, но позицията ми идва твърде неудобна, твърде ниска. Възможно ли е да се промени и ако да как? Обвързана ли е с паметта на седалките, че и с нея има някакъв проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Traytor Публикувано 16 Март 2018 Доклад Share Публикувано 16 Март 2018 Това е идеята, завърти го към 0та. Когато сочи дясното огледало ти го сваля за да следиш за бордюри. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aRobben Публикувано 16 Март 2018 Доклад Share Публикувано 16 Март 2018 Знам, въпросът не е да не се сваля, искам да се сваля, но не чааааак толкова ниско. В 9 от 10 случая тая позиция ми идва прекалено ниска и в крайна сметка пак трябва да си правя корекция, което малко обезсмисля самата функция. Въпросът ми е може ли вместо с 50 градуса, да се завърти с 30? Може ли да се променя тази позиция или е hard code-ната? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Traytor Публикувано 16 Март 2018 Доклад Share Публикувано 16 Март 2018 Начина по който работи е, завърташ го на дясно огледало и включваш задната. Когато се нагласи огледалото, го слагаш в позицията която на теб ти е удобна. От там насетне всеки път когато ползваш същия ключ, ще сваля огледалото в тази позиция. Ако не работи така при тебе, има някакъв проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stingray Публикувано 17 Март 2018 Доклад Share Публикувано 17 Март 2018 А това за огледалото при всички б7 ли работи, защото не съм обръщал внимание при мен как е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aRobben Публикувано 17 Март 2018 Доклад Share Публикувано 17 Март 2018 Преди 14 часа, Traytor написа: От там насетне всеки път когато ползваш същия ключ, ще сваля огледалото в тази позиция. Ако не работи така при тебе, има някакъв проблем. Явно има някакъв проблем... Следващия път пак си отива в старата позиция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
B.Stoilov Публикувано 17 Март 2018 Доклад Share Публикувано 17 Март 2018 Здравейте, отскоро съм собственик на А4 Б7, питането ми е следното: каква е процедурата, за да сменя настоящата навигация с по-голяма и цветна (коя е тя?)? От кой модел да търся такава? Прилагам снимка на централната конзола, каквато е и при мен. Също така, как стоят нещата с настоящата ми навигация, има ли нови карти за Европа, ако се инсталират такива изобщо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 17 Март 2018 Доклад Share Публикувано 17 Март 2018 Благинката с огледалото при включване на задна предавка опционална екстра ли е или се активира с ваг-ком? Днес пробвах и при мен се сваля огледалото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts