Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 3


dobri_sc

Recommended Posts

  • Отговори 3,7k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Тук съм пропуснал едно НЕ

Преди 2 часа, Chitatelia написа:

Днес пробвах и при мен НЕ се сваля огледалото.

 

Не са ел. седалките. Имат само надуване.

Т.е нямам тази екстра....така ли?

 

Редактирано от Chitatelia
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Теоретично огледалата се ауто-димват, ако имаш екстрата, дясното пада надолу и се сваля задната щора, ако си седан и е електрическа- това ако си с ел.салон и седалки с памет. Самостоятелно падане на огледалото надолу не съм сигурен, че има, но ти пък сподели, че ти помни според ключа настройките на парното в два различни сета:lupe:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другото е да може да се активира ама не съм срещал някой да го е правил.

Много ще ми е удобно, че почти всеки ден паркирам до едни високи бордюри :)

Редактирано от Chitatelia
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Днес докато чистих нападали листа и боклуци около акумулатора, забелязах, че имам един празен канал за кабел, който стига до акумулатора. Минава зад серво усилвателя на спирачките, зад ECU-то и влиза някъде в калника, заедно с друг сноп кабели.

Хванат си е с фабрични щипки и не ми изглежда нещо слагано допълнително.

Някой има ли идея какъв кабел трябва да има там и за какво е? Колата е B7, 2.0TDI 140ксDSC_2663.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата правилно ти отговори,това е за изпаренията от електролита.

Маркуч между сервото и акумулатора - тип B6/B7 - AUDI CLUB BULGARIA (Ауди Клуб България)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един майстор ме убеждава, че с машина за източване на двигателното масло се източвало всичкото без проблем, вкарва се маркуч през отвора за щеката. Неговата теория е, че при BFB пробката е монтирана по-високо и не можело да се изкара всичко, както със сондата. Аз знам, че пробката се слага в най-ниската част на картера с цел да излязат утайки и евентуално ако има някакви микроскопични стружки. Да разчитма ли на такава машина или да не се занимавам с глупости? По този начин е улеснение за тях защото не си играят да свалят защитната пластмаса под двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се занимавай с глупости, източвай маслото през пробката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

12 hours ago, NITRO1 said:

Един майстор ме убеждава, че с машина за източване на двигателното масло се източвало всичкото без проблем, вкарва се маркуч през отвора за щеката. Неговата теория е, че при BFB пробката е монтирана по-високо и не можело да се изкара всичко, както със сондата. Аз знам, че пробката се слага в най-ниската част на картера с цел да излязат утайки и евентуално ако има някакви микроскопични стружки. Да разчитма ли на такава машина или да не се занимавам с глупости? По този начин е улеснение за тях защото не си играят да свалят защитната пластмаса под двигателя.

 

Тоя търтей май го мързи да свали кората и заради тая машина сигурно иска повече пари за смяна на масло ...

Питай го с каква машина сменя филтъра ...

Всъщност на БФБ не го знам къде е ... може и да е достъпен отгоре ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ползва машината, филтъра го сменя отгоре, като развива единия винт на казанчето за антифриза и го отмества настрани. Иначе отгоре достъп няма до филтъра.

Всичките майсторяги се мръщят, като видят , че колата е с кори защото при мен са две една голяма и една малка зад нея.

За смяна на масло, възд. ф-р, ф-р купе и пръстена на масления охладител ако се сваля кората плащам 20 лева, ако не се сваля мисля беше 15, таксата за смяна на горивен ф-р е отделна, мисля беше 10 лева.

Редактирано от NITRO1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Перката за охлаждане започна да се включва докато колата е изгасена и заключена, като дам на контакт спира да върти колата е 1.8т. Някакви предложения? Мерси!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, Tsvetan Tsvetanov написа:

Перката за охлаждане започна да се включва докато колата е изгасена и заключена, като дам на контакт спира да върти колата е 1.8т. Някакви предложения? Мерси!

 

Ако няма грешки през VCDS или окъсил къбел някъде ...  или най-вероятно тъпия модул за управление на перките правии мизерии. (това алуминиевото на гредата отляво отпред)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, VBI написа:

Не се занимавай с глупости, източвай маслото през пробката.

+1

Другото са разни превземания на т.нар.''майстор''.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги скоро ще сменям ремъци и ролки, но не знам на каква водна помпа да се спра? Предишната дето сложих беше HEPU и взе да сълзи съвсем леко още на 3-тата година и 35000 км , пък за оригиналната изчетох няколко мнения, че се пукала оста и почвала да превърта и колата вдигала градуси? Майстора при който ще сменям ангренаж също сподели за чести рекламации с Hepu, а оригиналната пък е и на 2-на цена и при това с отстъпка с връщане на стара оригинална която нямам. Каква препоръка за водна помпа бихте дали, да купувам оригинална или друга марка афтърмаркет?

Редактирано от kx3m
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен си купи оригинална (аз такава сложих на А4-ката) и дори и другите ти части от ангренажния комплект да са афтермаркет (смяна на 60 000км) ще сменяш водната помпа през 1 път защото я дават за около 120 000км пробег.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно нея ще взема, но ако намеря някоя стара оригинална за да я върна заради отстъпката.  По принцип гледам с афтърмаркет части на 5 г или макс 60к км да сменям.

Комплект ангренаж, оптяжна и паразитна ролка на INA дали бива?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А коя марка е "оригиналната"?

А истинската оригинална е с пластмасова турбина и не "пука оста", а се пука самата турбина около оста и да, колата прегрява за секунди, не е мит нито легенда.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да моя е грешката, пука се самата турбина около оста и превърта. Иначе и аз се чудех кой ги произвежда 038121019D 038121031F  тези номера съм виждал върху оригинална и VW AUDI щампи.

Редактирано от kx3m
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм слагал безброй помпи Рувил, Фаи. Никога, ама никога не съм имал оплаквания от тези марки. От ангренажен комплект Ина и Контитеч също НИКОГА не съм имал оплаквания.

Това при пробег 60 000 км или 4 години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, kx3m написа:

Сигурно нея ще взема, но ако намеря някоя стара оригинална за да я върна заради отстъпката.  

Тези водни помпи на практика не са нови а са рециклаж,за това и искат да върнеш старата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, колеги, колата е Б6 1.8т 150к.с. на предно след малко засилване софтуерно и слагане на 18ките съединителят почна да се обажда и да буксува от 2ра нагоре при настъпване на фуул бууст, на място при потегляне не тресе и се усеща. Въпросът е дали нов стоков ще е ок и дали ще е държи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...