Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 3


dobri_sc

Recommended Posts

Преди 1 час, marianski_80 написа:

Антон не става така пробвах! 

Може би прекалено дълго задържаш бутона с ключето преди да натиснеш нулите. Секунда-две му е  достатъчно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 3,7k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Здравейте, колеги! 
Двата големи тампона на двигателя и този на скоростната кутия са тоталка, и целия двигател подскача, оттам гърнетата и тръбата, която ги свързва, се удря в купето. Резултатът е гадно чукане. 
Чел съм в други теми, че се препоръчва да се вземат „оригинални“ тампони, но въпросът ми е някой има ли наблюдение към така наречените НЕоригинални тампони, добре ли е с тях? Има ли такива, които са по-твърди или спортни, а не такива комфортно меки, не ме притесняват вибрациите, просто в нашите коли има едно увличане на абсолютно всички луфтове, породени от многото на брой тампони по окачването и докато колелото се завърти и тръгне напред имам чувството, че цялата предница играе супер много. 
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако вибрациите не те притесняват слагай най-евтините.Единствено за Лемфьордер съм чувал,че се доближава като качество с оригиналните ако не са менте естествено, че тази марка има повече ментета от маслото Кастрол.

Редактирано от Passi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според теб цената определя не здравината на тампона, а неговата възможност да изолира вибрациите?
Щото тя тая кола подскача като див трактор в гора така или иначе и съм ѝ свикнал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Push написа:

Лемфьордер  е производилят на оригиналните тампони , просто ги купи от официален вносител за БГ .

Лемфьордер няма нищо общо с производството точно на тези тампони.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата Passi не си чеше просто езика, да вземеш Лемфьордер си е риск в България. Всички мои познати които си пробваха късмета със носачи на Лемфьордер изкараха доста по-малко от моето Монро. Има страшно много ментета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно бързо питане и от мен. 

Някой сменял ли е тампоните на задните носачи на ауди а4Б6. Стори ми се че един от тампоните на горния носач нещо не е в ред и има голям луфт. За да извадя тампоните от горния носач, там има един болт с ексцентрици за регулира на наклона на задното колело. При мене се е направо заварил болта за тампона. пръсках го с какво ли не, въртях, бутах грам не мърда. Подскажете как се сваля това чудо и ако трябва да се реже, ще трябва да се взима нов болт. От къде да го търся. Нека да сподели някой с опит в тая смяна.

Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Батинка тва е окачване и няма общо с чистачки ,седи мирен:hilezh:

Да реже болта и направо нов болт и носач ,кво толкова?:nixweiss:

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичките тампони на носачите могат да се сменят.Проблема е да се извади болта който минава през шенкела и държи двата горни носача защото ръждясва и е направо  като заварен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето го болта  и ето тук намерих една тема със снимки за какво иде реч:

https://www.pelicanparts.com/techarticles/Audi_B6_A4/69-SUSPEN-Replacing_Rear_Suspension_Bushings/69-SUSPEN-Replacing_Rear_Suspension_Bushings.htm

images.jpg

pic13.jpg

Редактирано от dragotrd
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бърза питанка: Б6 1,9ТДИ 131кс. като дадете на контакт кои лампи ви светват на таблото? Направи ми впечатление, че не ми светва лампа за налягането на маслото :unsure: Въобще има ли такава или ми е изгоряла/махната?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, от вчера имам проблем с въпросната индикация на таблото, която съм показал на примерната снимка. Разбрах, че тази грешка е свързана с кантарите за автоматичното регулиране на фаровете. Появява се на таблото в случаите когато дам рязко газ, спра внезапно или при рязко завиване, и след това гасне. Може би поради тази причина във vag com не се записва грешка. Посъветваха ме да почистя буксите на кантарите с контактен спрей. Някой сблъсквал ли се е с този проблем и какво може би е решението?
Също така забравих да спомена, че при стартиране на колата, ауто чека сработва и фаровете се свалят и вдигат нагоре без да има някакъв проблем.

9002410712_304e261814.jpg

Редактирано от radi_pr
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли как на Б6 да се направи (чрез VAG-a) да пищи и да светва на таблото когато не е сложен колана? В момента не ми излиза грешка на таблото за коланите, а като гледам го има като екстра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли някой да ми каже, бушоните които са в кутията на ECU-то за какво са?Става въпрос за б7, търсих информация за тези бушони, но нищо не намирам. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@radi_pr Освен да се напръскат буксите на кантарите с контактен спрей,провери и кабелите към тях.Да не би да правят някъде комшулук и да дава накъсо.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Благодаря, ще го имам предвид. От днес има леко отрицателно развитие и то е, че грешката се показва все по-често при по-леки придърпвания или неравности. Стои за няколко секунди и гасне когато се върна в постоянна скорост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, колеги, след слагането на чип станах много активен тук :-D Първо питах за съединител, сега е време да попитам и за турбото. Колата е Б6 150к.с. К03-029 След като свалих турбо маркуча, който седи под турбото за към гредата, изтече доста масълце. И преди подкапваше по малко оттам като чистех маркучите, но сега се беше насъбрало доста. Перките имат леко луфт настрани. Погледнато отдолу тубото има някакви като надирания на тръбата към маркуча и гредата за кулера...?? Преди чипа и сега се караше спокойно с леки настъпванки. Чел съм доста мнения от всякакъв тип като цяло, но май трябваше да дойде време, за да попитам сериозно за мнение. Кой е най-добрият вариант за мен? Нова средна част с ремонтен комплект (как са като пари)? Задължително ли е баланс след това и ако да къде и колко пари? Благодаря за мнения и препоръки, може и на ЛС :)

34199511_10216977324336285_3460627000618647552_n.jpg

34343775_10216977333176506_5621386160602349568_n.jpg

34345932_10216977333536515_7796320984700551168_n.jpg

34200566_10216977324056278_2317930537538289664_n.png

Редактирано от freduri
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...