Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 3


dobri_sc

Recommended Posts

Нейното показание е доста филтрирано. В голям интервал от различни стойности на температурата тя показва все 90 градуса. В доста форуми твърдят, че от 81 до 99 реални градуса на охладителната темност, стрелката показва точно 90. Това дали е вярно не знам, но със сигурност не е 1:1.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 3,7k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Пробвах преди малко като оставих колата да загрее от 12 до 93 градуса и постоянно превключвах от единия екран на другия докато загряваше. При мен няма абсолютно никаква разлика между двете стойности, затова си мисля че имам само един датчик.

 

Иначе това за стрелката е вярно. Показва правилната температура до 70 градуса, след това започва да дава разлика и при реална температура 80 градуса показва 90. Освата си на 90 не знам точно до колко, но мисля че беше 100.

 

Това са двете стойности които наблюдавах:

Temp.png

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или наистина при тебе е само един датчикът, или просто и двата са абсолютно еднакви. Според мен по-вероятно е да е само един. Нямам скрийншотове, но довечера може да направя и ще кача да видиш как е при мен. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярвам ти. Сега като се разрових из Нета видях че има 2-пинови: цък! и 4-пинови: цък!

 

Пинаута на 4-пиновите е че са 2 датчика и единия е за ECU-тo, а другия за таблото. Само че при 4-пиновите двата датчика са на милиметър един от друг, така че ако показват различна температура с повече от градус значи единия не показва правилно.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е с 4-пинов (сменях го лятото, че ми се пускаше вентилатора на студен мотор) и като сравнявам стойностите през Torque - от 80 до 100 градуса, на таблото си показва точно 90. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, качвам един малко малоумен клип (съжалявам, че е наобратно, няма как да го редактирам от телефона). Показва леко ускорение и превключване между втора и трета - забелязва се включване като че ли на половинка - както е на втора, оборотите падат 1 път и след това втори път и включва трета.. не знам как да го обясня по-добре. Това ли е въпросният лок-ъп, прави го само между втора и трета при плавно ускорение. 

 

E3A8A773-F95F-4673-A781-0D91A8F57CBA.MP4

Редактирано от Rattleshirt
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 27.11.2018 г. at 12:01, Silven Angelov написа:

Пичове, здравейте.

Карам А4 Б7 и ретрофитвам RNS-E LED от TTrs 2013г. Всичко точно, моята кола оригинално си е с RNS-Е, но искам да подкарам и графичното изображение за парктроника. Оригинално колата е с преден и заден парктроник, но остава неизвестното с кабелажа към RNS-Е. Някой правил ли е въпросното упражнение?

До къде я докара колега с графичното изображение?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, има ли нещо специфично при смяната на свещи (финна настройка, настройване на компютъра) или е проста замяна като смяната на крушка? Колата е B6 2.4 170hp, код на мотора BDV? Чудя се дали да не си ги сменя сам, че ми е мерак, но не знам дали няма да омажа нещо..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, tsvyatkoff said:

Колеги, има ли нещо специфично при смяната на свещи (финна настройка, настройване на компютъра) или е проста замяна като смяната на крушка? Колата е B6 2.4 170hp, код на мотора BDV? Чудя се дали да не си ги сменя сам, че ми е мерак, но не знам дали няма да омажа нещо..

 

Ако не си механик и не сменяш свещи всеки ден, задължително използвай динамометричен ключ, защото иначе със сигурност ще ги затегнеш прекалено много. Трябва да ги затегнеш до 30 нютон-метра.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Колата е Б6 1.8Т AVJ , сутрин след като запаля и поизчакам 2-3мин на място след като тръгна започва да прекъсва. Чек лампата премигва и след около 30 секунди спира да прекъсва. През деня няма никакви проблеми. Прекъсването е само сутрин докато загрява. На ВагКом ми дава мисфайъри като грешка, няма никакви други грешки. Това са свещите, всички изглеждат различно. От тях ли идва проблема, или може да е нещо друго? 

ctOpGSj.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя двигател бая си е поживял, гаранте е половин милионник. 

Мери компресия, фърляй тия антични свещи(не си ли я обслужвал тая кола?), провери си цилиндрите за мисфайъри, сменяй местата на бобините, където отиде мисфайъра, сменяй бобината.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обслужена е, но ми бяха казали свещите да не ги сменям за сега. Ще ги сменя днес. Иначе е на около 300к км уж. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, привет, имам питане, Б6 седан, светна грешка за заден десен wheel sensor. Отначало светваха АБС и ИСП на таблото и гаснеха, но сега светят постоянно и съответно последиците към тях. Около самия датчик на главната горе долу е ясно, но после този кабел накъде влиза към купето... Никаква следа? Моля за малко повече инфо, по нета клипчета за работата около главната само... 

Редактирано от freduri
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията, колеги, ще ги оставя на механика, щом си трябва специален ключ. И за да не поствам празно мнение, прикачам снимки от рециклирането на рефлекторите на фаровете, ако някой се чуди случайно дали има смисъл от процедурата или по-силни крушки биха свършили работа ;)

ПП: Рефлектора не е оригиналния, някой го е пипал преди мен, но оригинален рефлектор на 15 години едва ли изглежда много по-различно..7db89927a8323c956f221437473531e2.jpgee4160e3d7c3041815fba6a7fff03bd2.jpg

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,може ли малко помощ с активирането за не сложен колан.Коя опция да избера за да светва когато не е поставен колана ,за сега успях да направя да светва само при запалване на колата.Гледам че в закопчалката на колана влиза кабел и предполагам че може да се направи в движение да индикира за колана.В закопчалката на пасажерските седалка няма кабел и под седалката буксите са с една по-малко.Колата е А4 Б7

IMAG8975.jpg

Редактирано от S_V
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай на предпоследна позиция от кодинга да сложиш "1" (стойност "4" е ако имаш и на пасажерската седалка)  - би трябвало да почне да показва и в движение ако не е сложен колана.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Днес видях една B6ца на която мигачите светеха през цялото време, а когато шофьора пусна мигач започна да мига. Колата не беше американска, или поне багажника не беше направен за квадратен регистрационен номер. Чудих се дали имате представа как се прави такова нещо?

Реално има как да се направи с 2ра крушка в мигача, свързана към габаритите и реле което при пускане на мигача да изключва втората крушка, но се чудих дали има по-лесен начин това да стане, например кодиране?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не си виждал фар/стоп отвътре, да знаеш, цоклите на мигачите са изключително нефелни, както и "рефлекторчетата" им, топят се като масло на котлон. Има си габарити, за какъв са ти и мигачите да светят....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@zafirovp: прави се лесно с китове: https://www.olx.bg/ad/modul-za-migachi-american-style-CID360-ID4V3Nk.html

Наистина ли ти допада това?

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги , имам проблем с навигацията. В слота за ДВД диска  има диск който не може да излезе . Някой сблъсквал ли се е с този проблем ? 

Съжалявам не ми дава да кача снимки. Колата е S4 В7 с голямата навигация .  При пущане тръва радиото и не ми изписва името на навигацията.

Редактирано от ZAGI_BG
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...