Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 3


dobri_sc

Recommended Posts

  • Отговори 3,7k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Преди 1 час, DimitarBT написа:

 

20180209_101927(0).jpg

 

Без дешифратора умело разчитам,че колата ти е:

 

Код на цвета на боята: LY7G
Код на окачването: 1BA - обикновенно окачване

Маса: 1621кг.

Разход градско: 12л.

Разход извънградско: 6.8л.

Смесено: 9.0л.

Максимална скорост: 216км./ч.

6 степенна ръчна скоростна кутия с код: ETS или GVE не става ясно изписани са и двете.

Код на вотора: BGB с двигател 2.0ТФСИ Куатро Авант

 

за другите си трябва разшифровка от някой сайт.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 4/22/2016 at 4:04 PM, bsdnikolov said:

А сега за свързването. Когато се управляват от Central Convenience (тоест фабрично), тогава си вземи плюс от втори бушон. Но, в твоя случай при положение че нямаш отделни активни изходи от Central Convenience за Footwell, по добре си вземи плюс от Терминал 30g. Основната (и единствена) разлика е, че ако оставиш отворена врата, след 30 минути колата ще изключи плюса. За това аз бих взел плюс от Терминал 30g.

А минус за управление бих взел от минусът към плафона. Той също идва от Central Convenience и е 2-ри пин от черната 12 пинова букса. 

Тоест, аз бих ги свързал, взимайки плюс от 4-ти пин и минус от 2-ри пин на 12 пиновата черна букса в модул комфорта. По този начин, всеки път когато колата запали плафонът, ще светват и Footwell lights. Като минус ще изтъкна, че няма да загасват рязко, а също така и ще светват всички при отваряне на една врата.

 

Колега къде точно се намира Терминал 30г ? Да не е зад релетата в краката, където са едни дебели +ове постоянни ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, DimitarBT написа:

Тонко, благодаря! Сега ако можеш да разчетеш нещо :lupe:

J0L ти е кода за акумулаторната батерия-70Аh.,340A.е пусковия ток.

Алтернатора е 150A.

Колата ти е италианка.Случайно да имаш би-ксенонови завиващи фарове?

На 1.8T 20V акумулатора заводско е 60Ah.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леле преди колко теми имаше за масла, но не ги намирам сега. Препоръчайте масло за тръца. Каква марка? Сега съм с Кастрол C3, но се колебая дали да не го сменя с друго... 

 

MOTUL 5W-40 X-cess 8100?

 

Редактирано от aRobben
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4те бутона са на кората на вратата.Самата кора е различна, но буксата която влиза в машинката от кората е същата, но по пълна.Въпроса е за инсталацията от машинката до колата дали е различна или остава същата, а комуникацията за прозорците е по CAN шина

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, бихте ли дали мнение за този лог на 11-ти канал, дали има пренадуване на турбото от 1800 до 2600 оборота? Колата си върви супер, просто реших да направя един лог на един байр на 3-та скорост с пълна газ. Колата е A4 B6 1.9 TDI 131 коня AWX

 

3JEyYfu.jpg


Редактирано от kx3m
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае  ли дали съществува някакъв механизъм за задната кора ,тази под която се намира резервната гума,че нещо ми се вижда недоизмислено за да изкараш резервната гума трябва да се извади въпросната кора,става въпрос за б6 комби:nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След едно злостно камъче имам пукнатина над лявата чистачка. Звездата е с диаметър 2см но от нея са тръгнали 2 пукнатини като едната е стигнала до края на стъклото под чистачката.

 

Някой със съвет къде в София ще ми сменят стъклото качествено без да ми свалят кожата. И горе долу колко да си приготвя като пари.

 

Нямам каско и т.н.

 

Кобра срещу Арена запад как са, че са ми близо.

Редактирано от GameON
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, beko5511 написа:

Значи маслото е отпреди да си извел вентилацията.

а възможно ли е да дърпа масло през вакуума, дето е след дросела?

06B103235G_11_1.JPG

тука клапана е номер 11, като най-малкия щуцер, от дясно е за вакуум, който идва от Suction jet pump, което идва от сервото, и цялото това нещо го дърпа вакуум от след дросела

 

 

https://images.ilcats.ru/getImage.php?catalog=audi&filename=249/249133200.png&filename=249/249133200.png&hash=bfe948df2784dcb66b1e7531108590c8

 

това за което говоря е под номер 32 от втория линк

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес забелязах ,че на  бутона  за фаровете премигва точицата отгоре ,която е .Обикновен бутон без ауто б7 2006г.Трябва да сменям бутона или има друга причина?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

19 hours ago, vladimir7979 said:

Някой знае  ли дали съществува някакъв механизъм за задната кора ,тази под която се намира резервната гума,че нещо ми се вижда недоизмислено за да изкараш резервната гума трябва да се извади въпросната кора,става въпрос за б6 комби:nixweiss:

 

Вдигаш леко и буташ напред. Самата кора трябва да се пречупи и да се сгъне. Има жлеб, в който се застопорява, за да стои сгъната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, bomini написа:

 

Вдигаш леко и буташ напред. Самата кора трябва да се пречупи и да се сгъне. Има жлеб, в който се застопорява, за да стои сгъната.

Аз това го знам,но въпреки това,стандартна гума с джанта излиза трудно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 38 минути, beko5511 написа:

Освен да го затапиш.

Да, ама двигателя започва да работи зле.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...