DimitarBT Публикувано 9 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2018 Тонко, благодаря! Сега ако можеш да разчетеш нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 9 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2018 (Редактирано) DimitarBT http://prsearch.planetvag.com/ Цитат PRCode: J0L = Battery 340 A (70 Ah) Редактирано 9 Февруари 2018 от Chitatelia Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DimitarBT Публикувано 9 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2018 (Редактирано) Много благодаря! Само това 340А ме озадачава Редактирано 9 Февруари 2018 от DimitarBT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 9 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2018 Преди 1 час, DimitarBT написа: Без дешифратора умело разчитам,че колата ти е: Код на цвета на боята: LY7G Код на окачването: 1BA - обикновенно окачване Маса: 1621кг. Разход градско: 12л. Разход извънградско: 6.8л. Смесено: 9.0л. Максимална скорост: 216км./ч. 6 степенна ръчна скоростна кутия с код: ETS или GVE не става ясно изписани са и двете. Код на вотора: BGB с двигател 2.0ТФСИ Куатро Авант за другите си трябва разшифровка от някой сайт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 9 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2018 On 4/22/2016 at 4:04 PM, bsdnikolov said: А сега за свързването. Когато се управляват от Central Convenience (тоест фабрично), тогава си вземи плюс от втори бушон. Но, в твоя случай при положение че нямаш отделни активни изходи от Central Convenience за Footwell, по добре си вземи плюс от Терминал 30g. Основната (и единствена) разлика е, че ако оставиш отворена врата, след 30 минути колата ще изключи плюса. За това аз бих взел плюс от Терминал 30g. А минус за управление бих взел от минусът към плафона. Той също идва от Central Convenience и е 2-ри пин от черната 12 пинова букса. Тоест, аз бих ги свързал, взимайки плюс от 4-ти пин и минус от 2-ри пин на 12 пиновата черна букса в модул комфорта. По този начин, всеки път когато колата запали плафонът, ще светват и Footwell lights. Като минус ще изтъкна, че няма да загасват рязко, а също така и ще светват всички при отваряне на една врата. Колега къде точно се намира Терминал 30г ? Да не е зад релетата в краката, където са едни дебели +ове постоянни ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 9 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2018 Преди 3 часа, DimitarBT написа: Тонко, благодаря! Сега ако можеш да разчетеш нещо J0L ти е кода за акумулаторната батерия-70Аh.,340A.е пусковия ток. Алтернатора е 150A. Колата ти е италианка.Случайно да имаш би-ксенонови завиващи фарове? На 1.8T 20V акумулатора заводско е 60Ah. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aRobben Публикувано 9 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2018 (Редактирано) Леле преди колко теми имаше за масла, но не ги намирам сега. Препоръчайте масло за тръца. Каква марка? Сега съм с Кастрол C3, но се колебая дали да не го сменя с друго... MOTUL 5W-40 X-cess 8100? Редактирано 9 Февруари 2018 от aRobben Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 9 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2018 Титан Фукс ГТ 5В40 карам аз и съм доволен и на предната и на тая кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raziell Публикувано 9 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2018 (Редактирано) Ravenol VSI 5W40 или Shell T6 5W40 Редактирано 9 Февруари 2018 от Raziell Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 9 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2018 Преди 3 часа, aRobben написа: MOTUL 5W-40 X-cess 8100? Точно това ти е олиото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 10 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2018 Има ли разлика в инсталацията на шофьорската врата в зависимост от това дали е със задни ел.стъкла или без ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 10 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2018 Със сигурност има,панела е с 4 бутона за всяка врата,плюс бутон 'родителски контрол' Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 10 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2018 4те бутона са на кората на вратата.Самата кора е различна, но буксата която влиза в машинката от кората е същата, но по пълна.Въпроса е за инсталацията от машинката до колата дали е различна или остава същата, а комуникацията за прозорците е по CAN шина Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kx3m Публикувано 11 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2018 (Редактирано) Здравейте колеги, бихте ли дали мнение за този лог на 11-ти канал, дали има пренадуване на турбото от 1800 до 2600 оборота? Колата си върви супер, просто реших да направя един лог на един байр на 3-та скорост с пълна газ. Колата е A4 B6 1.9 TDI 131 коня AWX Редактирано 11 Февруари 2018 от kx3m Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 11 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2018 Някой знае ли дали съществува някакъв механизъм за задната кора ,тази под която се намира резервната гума,че нещо ми се вижда недоизмислено за да изкараш резервната гума трябва да се извади въпросната кора,става въпрос за б6 комби Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GameON Публикувано 11 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2018 (Редактирано) След едно злостно камъче имам пукнатина над лявата чистачка. Звездата е с диаметър 2см но от нея са тръгнали 2 пукнатини като едната е стигнала до края на стъклото под чистачката. Някой със съвет къде в София ще ми сменят стъклото качествено без да ми свалят кожата. И горе долу колко да си приготвя като пари. Нямам каско и т.н. Кобра срещу Арена запад как са, че са ми близо. Редактирано 11 Февруари 2018 от GameON Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 11 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2018 Преди 1 час, beko5511 написа: Значи маслото е отпреди да си извел вентилацията. а възможно ли е да дърпа масло през вакуума, дето е след дросела? тука клапана е номер 11, като най-малкия щуцер, от дясно е за вакуум, който идва от Suction jet pump, което идва от сервото, и цялото това нещо го дърпа вакуум от след дросела https://images.ilcats.ru/getImage.php?catalog=audi&filename=249/249133200.png&filename=249/249133200.png&hash=bfe948df2784dcb66b1e7531108590c8 това за което говоря е под номер 32 от втория линк Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
flober9106 Публикувано 12 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2018 Днес забелязах ,че на бутона за фаровете премигва точицата отгоре ,която е .Обикновен бутон без ауто б7 2006г.Трябва да сменям бутона или има друга причина? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bomini Публикувано 12 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2018 19 hours ago, vladimir7979 said: Някой знае ли дали съществува някакъв механизъм за задната кора ,тази под която се намира резервната гума,че нещо ми се вижда недоизмислено за да изкараш резервната гума трябва да се извади въпросната кора,става въпрос за б6 комби Вдигаш леко и буташ напред. Самата кора трябва да се пречупи и да се сгъне. Има жлеб, в който се застопорява, за да стои сгъната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beko5511 Публикувано 12 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2018 Преди 16 часа, sweetlioo написа: а възможно ли е да дърпа масло през вакуума, дето е след дросела Може. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 12 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2018 А как да го спра? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beko5511 Публикувано 12 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2018 Освен да го затапиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 12 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2018 Преди 2 часа, bomini написа: Вдигаш леко и буташ напред. Самата кора трябва да се пречупи и да се сгъне. Има жлеб, в който се застопорява, за да стои сгъната. Аз това го знам,но въпреки това,стандартна гума с джанта излиза трудно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 12 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2018 преди 38 минути, beko5511 написа: Освен да го затапиш. Да, ама двигателя започва да работи зле. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beko5511 Публикувано 12 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2018 Няма логика.При мен няма промяна в работата на двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts