Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 3


dobri_sc

Recommended Posts

При мен става по-шумен и капачката на маслото започва да подскача, когато я развия. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 3,7k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Как се сваля тавана на Б7 седан с шибидах ? Трудно ли е ? Махнал съм колонките в момента и мисла да ги права черни тях, а тавана да го претапицирам с черен плат.С шибидаха по-трудно се сваля предполагам отколкото без.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 2/11/2018 at 21:40, GameON написа:

След едно злостно камъче имам пукнатина над лявата чистачка. Звездата е с диаметър 2см но от нея са тръгнали 2 пукнатини като едната е стигнала до края на стъклото под чистачката.

Сложи ли стъкло?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги,

 

Имам Audi A4 B6 Avant, а снощи след като си отворишх нормално багажника, последва отказ да се заключи. Дръжката на капака реагира, чува се нормалният звук, но като пусна капака не се заключва. На дисплея си има индикация за отворен багажник. Понапръсках с WD снощи, но ефект нямаше. Тази сутрин пак ще проверя, но предполагам няма да има развитие. Има ли начин да заключа ръчно, докато малко се постопли, че в тоя студ не ми се напъват пластмаси :)?

 

Поздрави.

Редактирано от Firo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ъпдейт на ситуацията - разхвърлих брави и машинки - бравата беше клеясала, минах я с WD40 и вече се отключвам и заключвам както си трябва, утре ще я гресирам с нещо подходящо :) Машинката е оригиналната от 2004-та, преди да изчистя бравата след 3-4 натискания за отваряне осезаемо губеше мощност...лятото като се понапече колата не се отваряше....мисля да я сменя и нея утре - намерих нова оригинална на добра цена :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, NITRO1 написа:

Задължителна ли е смяната на пръстена на масления охладител, при смяна на маслото на 10к.км.

 

Ако не е сменян никога - по-добре го смени.

Моя го смених оня ден и се оказа,че си ОЕМ-ския това за 10 години и 200.000 но не се знае кога може те изненада.

Ако си го сменил вече с оригинален то може следващите минимум 3 години да си спокоен.

Стария се беше сплескал за тези години и километри но не се беше опекъл достатъчно за да се троши на парченца.

 

Ляво: Стария с повече точки на захващане.

Дясно: Новия,заменящ стария през годините.

 

27939129_1830551723685053_1377215148_n.j

Редактирано от MAPTO7007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е сменян винаги със смяна на маслото, сега пак го смених но наистина ще го сменям поне на 2 смени на маслото или 20к.км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трудно ли се сваля тавана на Б7 седан с шибидах ? Като се свалат страничните колонки и дръжките и сенниците на какво остава да се държи ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • VBI pinned this topic

Някой може ли да ми каже код на цокъла на габарита, че са ми счупени щипките и не държат. Може и линк също от където да ги поръчам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.Някой може ли да ми каже шофьорската машинка за стъклото на Б7 дали е еднаква при коли с 2 ел стъкла и при коли с 4 ? Гледах в ЕТКА, но там не пише коя машинка на каква кола се слагат.Но повечето са еднакви от 2001 до 2008 чак се слагат еднакви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колата е 1.8т и от скоро започна да ми влиза в авариен режим и дава грешка P0171  too lean(bank1). От прочетеното за тази грешка най-вероятно имам вакум лиик някъде. Защото докато си карам и на свободна понякога бууст метъра започва да ми пищи и вакума става мн голям отива до доло -1. Странното е, че когато има бууст лиик изпуска в атмосферата и вакума изчезва става като атмосферка а в случая се увеличава някакви предложения от къде може да е? Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, Marto7777 написа:

Здравейте.Някой може ли да ми каже шофьорската машинка за стъклото на Б7 дали е еднаква при коли с 2 ел стъкла и при коли с 4 ? Гледах в ЕТКА, но там не пише коя машинка на каква кола се слагат.Но повечето са еднакви от 2001 до 2008 чак се слагат еднакви.

Здрасти колега.Комфорт модулите за стъклата за всяка врата са с точен номер по VAG.Трябва да гледаш и пиновете в буксите защото в зависимост от функциите които има автомобила(аларма,осветление в краката,прибиране на огледала и т.н.).Тия от коли с десен волан(на предните врати) са различни от тия с ляв .Това е основното.Отиваш в автоморга слагаш и пробваш.Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Права ретрофит на задни ел.стъкла, обаче не тръгват и се чуда може ли машинката да не поддържа 4 ел.стъкла.Иначе относно осветлението в краката, алармата и т.н. се управляват от комфорт модула под шофьорската седалка.Машинката за стъклото няма общо с тях.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако комфорта ти не подържа задни ел.стъкла, няма да стане. Ако подържа, само го кодираш и трябва да тръгнат.

http://www.ranno.net/findmodule8E0959433

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, колеги, става въпрос за Б6 1.8т 150к.с. Сутрин при първо палене притриса и леко дроби 3-4 мин. Трудно се форсира, някой път има детонации и понамирисва на 95 :-) Свещите и две бобини са нови, имам съмнение, че дебитомера е за смяна, дава 110г на втора възможно ли е да него, ще пробвам да махна буксата и да пробвам сутринтта без него, какви са другите варианти, пикеща дюза? Има газ, като позагрее няма ядове, на газ - също. Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ти е третия сенник м/у двата основни работи заедно согледалото или тоест покрива мястото м/у тавана и огледалото.

Изпратено от моят TA-1032 с помощта на Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...