Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 3


dobri_sc

Recommended Posts

Сигурен ли си, че няма? Стопа отварял ли си го? На дъртия варел В5 не знаех, че имам, на един преглед чичото ме кара да пусна "задната светлина за мъгла", съответно аз :huh:, оня ми показа копчето на таблото:hilezh:.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Да отварях го и няма гнездо да се сложи крушка а в десния си има и даже свети!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by VBI
Цитиране на предходно мнение!
Link to comment
Share on other sites

Моето Б7 е американка и са от двете страни.

 

Голф 5-цата на баща ми е италиански внос и е само от ляво, а пък бялата крушка за задна е само от дясно на същото място. Колко крушки размених и кабели проверих преди да забележа че даже и да не светят левия стоп е червен а десния бял! :hilezh:

Link to comment
Share on other sites

Преди и аз си мислех,че е само отляво,или отдясно.Проверих на моя авант и опааа-свети от двете страни.:hilezh:

Това сме го разисквали в друга тема.

Link to comment
Share on other sites

Преди 14 часа, NIKO написа:

8TC    Rear fog lamp: Rear fog light for driving on the right

, е те тва ми е на сегашната, търси по кодовете.

Едното right трябва да се замени с left, иначе няма логика. 

Link to comment
Share on other sites

Напълно логично си е: "for driving on the right", демек "за каране в дясно", тоест в дясното платно, сиреч с ляв волан.

 

Edited by CVT
Link to comment
Share on other sites

И двете ми коли са в 8TC, както и на един приятел на S3-ката. Май така требва да е, да не ги обърка за стопове някой.

Link to comment
Share on other sites

Честита нова година на всички! Имам проблем за който искам да попитам.Колата ми е Audi A4 B6 бензин - 130 k.c. ALT на метан. От скоро купих колата и това ми е първата кола на газ.Колата работи добре на бензин но имам проблем с газовото.След падане на температурите когато прехвърля от бензин на газ не заработва веднага а започва да се мъчи и да претриса че даже и по някога угася. Колата съм я карал при газаджия който направи наново настройка на газовото което е Фобус. Газаджията ми каза че рейката с инжекторите е за смяна защото не можел да намести газовото да работи добре на ниски обороти.Преди неговата намеса газовата се включваше на близо 90 градуса и той смени температурен датчик и я направи на 55 градуса но сега при студено време тези 55 градуса и идват малко и чак когато колата мине 60-65 градуса започва да работи долу горе като хората и да не гасне.Въпроса ми е дали само вината е в рейката с инжекторите или има вероятност да е и от редуктора който не загрява достатъчно газа и той не отива навреме към двигателя защото когато колата е загрята вече може да се форсира и да се кара а преди това при прехвърляне на газ светва само първата лампичка от бутона за превклучване и започва да мига и чак след време светват и другите лампички а до него време на мен ми се налага да помпя педала на газта или да го държа натиснат до дъно.Ако ми се случи по време на движение колата започва да тресе все едно и свършва горивото и се мъчи което никак не е приятно!

Link to comment
Share on other sites

150 страници гони вече тази тема. Не е ли по-добре да се заключи, за да може да се чете, и да се отвори нова тема Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 4?

Link to comment
Share on other sites

  • VBI locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...