Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 3


dobri_sc

Recommended Posts

  • Replies 3.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

100% съм съгласен с колегата по горе... И аз никога не бих сложил 6000 на оригинален ксенон страшно китайско ще изглежда според мен.. 4300 не случайно са ги сложили като оригинални

Link to comment
Share on other sites

То зависи и от марката на ксенона, тия йофтините са цветни като дъгата. Аз навремето 2008 сложих едни скъпи /даже още светят/ 6000к, и си светят кристално бяло, с много лек синкав оттенък, и той се вижда само ако ги гледаш отстрани, директно отпред не се вижда, уникално светят.

Link to comment
Share on other sites

А за Osram XENARC COOL BLUE INTENSE какво мислите? Сега съм с оригиналните, но едната си отива и скоро ще се наложи да ги сменя. Заслужават ли си или отново да взема 4300К?

Link to comment
Share on other sites

Привет,колеги, ще разнообразя малко, от ксенони и лампички ще задам въпрос свързан с ауспуси и гърнета.Ако се махне средното гърне на Б6 1.8т и остане само на двете крайни много ли ще стане шумна, има ли някой опит или да е прочел/видял?

Link to comment
Share on other sites

Здравейте
Интересува ме борд-а на ауди А4 Б6 2002 комби ще отчита ли правилно разхода, ако колата е с 16' джанти, понеже заводско мисля, че излизат с 15'.

Link to comment
Share on other sites

Няма значение, че е с 16-ки. Важно е да е спазен общият диаметър на гума+джанта. А и не мисля, че има отношение за правилното отчитане на разхода, виж за скоростта има.

Моят борд е учудващо точен - имам най-много 0.1л разлика между него и разход по колонка.

Edited by dimitrov788
Link to comment
Share on other sites

......

То и затова сигурно не е приятен звука. Според мен е по добре downpipe. Средното гърне не го махай.

Опитът който имам, показва, че е най добре да се сложи нещо от доказана фирма. Примерно тази http://www.oettinger.com/en/produkte/katalog/audi/a4-b6-2001/abgasanlage/

Гаражни изпълнения не вършат работа, ако се цели по приятен звук. Особено за двигател с такъв обем. 

Link to comment
Share on other sites

Звукът в момента е перфектно тих,няма дръндане от празния кужух,турбото се чува една идея по приятно след махането на кат-а. Като цяло е перфе, проблемът идва,че отвътре ме ръчка да е една идея по звучна във високите. Старата количка беше двуврат Ситроен 100 кончета права тръба с крайно гърне и чешах крастата редовно. Сега е друго с Аудито, жената до мен,вече и детско столче на задната седалка,но от време на време искам да не е напълно сток...

Link to comment
Share on other sites

Колеги на Б7 ми прави странен проблем. Като завъртя ключа изписва под дневния километраж SAFE, спира климатроника и започват да светят аварийните. Имате ли представа какво е. Прави го само след каране при повторно каране. Сутрин на студено няма проблем при първото палене.

Колеги на Б7 ми прави странен проблем. Като завъртя ключа изписва под дневния километраж SAFE, спира климатроника и започват да светят аварийните. Имате ли представа какво е. Прави го само след каране при повторно каране. Сутрин на студено няма проблем при първото палене.

Link to comment
Share on other sites

Колеги дали има такава функция на б6 като я отключа да ми свтвът габаритите има ли начин да се програмира без да има датчик светлина?

Link to comment
Share on other sites

Колеги, какво ще е нужно да сваля от колата донор за ретрофит на рекаро седалки с подгряване. Става въпрос за Ауди А4 Авант. В момента съм с плат седалки без подгряване. Седалки, панели до задните седалки, инсталация?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

седалки, климатроник със кабелите и буксите ;)  това е което аз съм запознат за седан . Ако за комбито има нещо различно някой да каже ! 

Link to comment
Share on other sites

Здравейте колеги. От скоро съм собственик на А4Б7 Avant и все още не мога напълно да разбера какво съм си купил :-)))

Почетох доста тук във форума и открих много полезна информация, но все още имам няколко питания за които не намерих отговори:

1. Как да сменя езика на тая девойка дето ми говори в колата, че хич не вдявам немски

2. Как да разбера каква навигация ми трябва дали е ММI или RNS-E?

Предполагам че все някъде ще ги има отговорите, но и предната я четох до 70 и някоя страница и нямаше..... - ще я допрочета цялата, но не знам кога ще стане :-)

Link to comment
Share on other sites

RNS-E е твоят модел на навигацията. Със сигурност можеш да го смениш през VAG-COM, за през навигацията не съм сигурен, но задължително трябва да имаш навигационен диск.


седалки, климатроник със кабелите и буксите ;)  това е което аз съм запознат за седан . Ако за комбито има нещо различно някой да каже ! 

 

А какъв е пътят на кабелите. В ELSA виждам, че има единствено захранване от 44 бушон. Другото всичко е между седалките и климатроника.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...