nikito_ko1 Публикувано 7 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2018 (Редактирано) Ще пречи Това са разширители на мембраната вътре да може да се движи Ако изключиш софтуерно егр-а може и да ги напълниш на органа Редактирано 7 Септември 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 7 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2018 Значи единствено смяна с нов. Поредната слабост масово срещана на модела Изпратено от моят Nokia 7 plus с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikito_ko1 Публикувано 7 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2018 Не е само смяната е решение Изключи го Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 7 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2018 Нищо няма да изключвам,ще измисля нещо, но няма да го изключа. Изпратено от моят Nokia 7 plus с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black edition Публикувано 7 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2018 Колеги,малко да ме светнете в правилната насока как да процедирам! Значи,отидох да сменям всички течности и като стигнахме до спирачната се установи че две от така наречените “цицки” са ръждясали и след няколко опита за да не се скъсат ги оставиха. Аз обаче искам да реша проблема и искам да попитам дали се продават отделно или вървят комплект със спирачните апарати ? От сервиза много не им се занимаваше да ми обяснят как да процедирам [emoji53]! Благодаря ви за мненията. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stingray Публикувано 7 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2018 Почти всеки сервиз трябва да има такива, но и се продават отделно. Проблемът е че ако се скъсат трябва да се разпробиват самите щуцери, да се възстановява резбата и има вероятност да не се получи. Готов ли си да си купуваш нови или втора ръка спирачни апарати при необходимост? За това са ти отказали в сервиза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black edition Публикувано 7 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2018 Благодаря много за разяснението, така вече ми е ясно и напълно разбирам [emoji4]. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselinbenchev Публикувано 8 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2018 Здравейте колеги, колата е А4 Б6 1.9 TDI след диагностика с VCDS Release 17.1.3 излиза следното: Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AVF.lbl Part No: 038 906 019 JL Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1519 Coding: 00002 Shop #: WSC 63351 VCID: 6ADC19EA16E4A91157-4A3A 1 Faults Found: 17932 - Fuel Pump Relay (J17) P1524 - 35-10 - Open or Short to Ground - Intermittent Readiness: 0 0 X X X Проблеми с вървежа и прочие нямам, някакви идеи? Също като отключвам колата чрез дистанционно мигачите присветват, но като я заключвам не, и при вас ли е така? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 8 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2018 Грешката е свързана с Релето на горивната помпа,възможно е да има спукана спойка в самото реле,трябва да се види. Относно мигачите,при мен работят и при отключване и при заключване. Възможно е да има проблем с блока за управление на централното или пък да се кодира да светват и при заключване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselinbenchev Публикувано 8 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2018 Благодаря за бързият отоговoр, релето за горивната помпа къде се намира, в кутията под ECU-то ли е? Относно заключването на вратите от време на време ми се появява следното пак през софтуера: 5 Faults Found: 01561 - Rear left door 60-10 - Won't Safe - Intermittent 01562 - Rear right door 59-10 - Can't Unlock - Intermittent 01562 - Rear right door 61-10 - Won't De-Safe - Intermittent 01801 - Door Warning Lamp; Drivers Side (W30) 57-10 - Electric Circuit Failure - Intermittent 01802 - Door Warning Lamp; Pass Side (W36) 57-10 - Electric Circuit Failure - Intermittent Като ги изчистя най-често появяващата се е Won't Safe... Малко повече информация относно кодирането имаш ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 8 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2018 Здравейте. Вече 4 години карам колата, та искам най накрая да си сменя спирачната течност с нова.залагам на оригинална. Колко ще ми трябва за ауди а4 б6 1.9 тди? Изпратено от моят Nokia 7 plus с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tisho_psg Публикувано 8 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2018 1 литър Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 8 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2018 Благодаря. Изпратено от моят Nokia 7 plus с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 13 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2018 Сдобих се с течността, каква е процедурата при смяна на спирачната течност, имали някаква тънкост при смяната и, като е с АБС или се процедира по стандартния начин, изсмуква се колкото може течност от казанчето,налива се нова до горе, един човек на педала помпи и задържа и друг от сп. апарати отваря и затваря, докато не излезе чистата нова течност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 13 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2018 (Редактирано) Audi A4 B6 1.9 TDI AVB 101 коня. Изгубих си топлия старт изведнъж. Случи се следното: налях 20 литра нафта от тубаойл при налични 10 литра в резервоара и след като изминах около 400 метра двигателя изведнъж изгасна. След това не можеше да се запали, запалих го на дърпане. С подаване на много газ стигнах до една бензиностанция и налях 40 литра. Колата продължаваше да не може да запали и да поддържа обороти на празен ход и затова се опитах да източа резервоара... с маркуч през отвора за зареждане. Източих 35 литра, налях на тяхно място още толкова от бензиностанция и колата започна да си държи оборотите на празен ход, но когато е загряла запалва след 8-9 секунди на стартер и то с мъка, сякаш на осмата секунда запалва на 1-2 цилиндъра, пак спира и след още половин секунда запалва вече стабилно. Когато е студена пали от раз. На загрял двигател разкачих буксата на температурния датчик и отново запали трудно. Колата иначе си върви колкото преди, няма никакви прекъсвания след като веднъж е запалила, ускорението е същото и си достига до максималната скорост без проблем. Тоест не е запушен филтърът със сигурност. Когато е загряла, при въртене на стартер по стрелката на таблото виждам, че се развърта на 300 оборота. Подкачващата помпа в резервоара работи. Щуцера на тандем помпата е омаслен и има луфт. Някой има ли някакви предположения от какво може да е този проблем или как да проверя? На диагностика кои параметри се гледат? Редактирано 13 Септември 2018 от ads Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 15 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2018 направи една диагностика и ще си покаже къде е проблема,това са симптоми на хлабави връзки на дюзите,но няма как да съм сигурен успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
freduri Публикувано 18 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2018 Колеги, имам едно питане относно предни дискове и спирачи. От много любопитство и човъркане в нета изникват въпроси, да ме поправи някой, ако греша, Б7 2.0фси или да кажем 3.0тди са с дискове 320мм или 321мм и апарат с бутало 60мм същите като при С6 4ф 3.0тди? Това значи ли, че този апарат от А6 ще стане на Б6? Преди мислех, че няма връзка, но апарата на Б7 е същия по каталог като при 4Ф? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mi_audi Публикувано 18 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2018 преди 50 минути, freduri написа: Ако въпроса ти е какво спирачки да сложиш - то от A4 B7 3.0 TDI дискове предни 320 мм и задни 280 мм стават plug & play на Audi A4 B6. Само отзад прашниците на дисковете имат разлика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 19 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2018 Колеги, като вляза с vcds в следното: 17 - Instrument cluster ==> Adaptation ==> Chanel 19: ?xxxx: Illumination 0 = Needle and Scale only active at "Light ON" 1 = Needle already active at "Ignition ON" 2 = Scale already active at "Ignition ON" 3 = Scale (2nd Map) and Needle at "Ignition ON" active Искам да активирам третия вариант, но светват само стрелките. Ако избера втория вариант, скалите светват, а стрелките изгасват. Аз искам и двете едновременно, но не става. Някой има ли представа, да не би да има и друга настройка, за която не знам и да трябва и тя да се промени. И също така някой знае ли какво означава 2nd map за скалата в третия вариант? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 26 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2018 (Редактирано) Колеги на съединителя му идва времето.... Чета различни мнения и се чудя, само съединител комплет ли да сменям или и маховика трява да се смени? Има колеги сменили само съединителя, други казват всичко се сменя... Има ли разлика при различните марки Valeo, sachs, luk или само марката е различна? 1.8Т е двигателя. Редактирано 26 Септември 2018 от Chitatelia Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m0zilla Публикувано 26 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2018 (Редактирано) Каква е разликата между червените и жълтите амортисьори. Търся амортисьори спортни s-line за audi a4 b7 3.0tdi 233hp. Казаха ми за жълти който са 700лв , но мойте са червени. И се чудя какво да правя да сложа обикновенни или пак спортни но не искам да си губя возията и да става като лодка. Редактирано 26 Септември 2018 от m0zilla Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 27 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2018 Преди 20 часа, Chitatelia написа: ... Аз маховик на 1.8Т в перфектно състояние не съм виждал. Когато се разглоби колата ще се огледа. Комбинация между sachs и luk не става. Тоест ако си с маховик от sachs всичко останало пак трябва да е от тази фирма. Вариант е и да сложиш притискател и феродов диск от 1.9ТДИ 225мм. Ако си с quattro оригинален съединител не е добър вариант. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 27 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2018 (Редактирано) Колеги писна ми от обикновените пръскалки с подгрев на предното стъкло. Ще ги сменя с такива, които пръскат на мъгла пак с подгрев. Това ли са номерата на тези пръскалки и преходника, за да станат на ауди а4 б6? 4F0 955 431 5M0 955 986 С 9В9 Добри ли са афтърмаркет пръскалките. Ако не, от кои коли стават на ауди а4 б6? Изпратено от моят Nokia 7 plus с помощта на Tapatalk Редактирано 27 Септември 2018 от Митака55555 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 27 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2018 Преди 6 часа, МММ1 написа: Вариант е и да сложиш притискател и феродов диск от 1.9ТДИ 225мм. Ако си с quattro оригинален съединител не е добър вариант. Не е куатро. При варианта с диска от 1.9тди ще по-издържлив ли? Правил ли си го това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_slavov Публикувано 27 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2018 преди 42 минути, Митака55555 написа: Колеги писна ми от обикновените пръскалки с подгрев на предното стъкло. Ще ги сменя с такива, които пръскат на мъгла пак с подгрев. Това ли са номерата на тези пръскалки и преходника, за да станат на ауди а4 б6? 4F0 955 431 5M0 955 986 С 9В9 Добри ли са афтърмаркет пръскалките. Ако не, от кои коли стават на ауди а4 б6? Изпратено от моят Nokia 7 plus с помощта на Tapatalk Ето ти инфо от една друга тема - точно каквото ти трябва. пръскалките са: 5M0955985C без подгрев (~20лв/бр) 5M0955986C с подгрев (~60 лв/бр) тъй като новите пръскалки са по-малки от оригиналните са нужни адаптери: 8E0955431 (~3 лв/бр) Цените са приблизителни към днешна дата. Аз те съветвам оригинални да си купиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts