Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 3


dobri_sc

Recommended Posts

Ще пречи

Това са разширители на мембраната вътре да може да се движи

Ако изключиш софтуерно егр-а може и да ги напълниш на органа 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 3,7k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Значи единствено смяна с нов. Поредната слабост масово срещана на модела

Изпратено от моят Nokia 7 plus с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,малко да ме светнете в правилната насока как да процедирам!

Значи,отидох да сменям всички течности и като стигнахме до спирачната се установи че две от така наречените “цицки” са ръждясали и след няколко опита за да не се скъсат ги оставиха.

Аз обаче искам да реша проблема и искам да попитам дали се продават отделно или вървят комплект със спирачните апарати ? От сервиза много не им се занимаваше да ми обяснят как да процедирам [emoji53]!

Благодаря ви за мненията.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти всеки сервиз трябва да има такива, но и се продават отделно. Проблемът е че ако се скъсат трябва да се разпробиват самите щуцери, да се възстановява резбата и има вероятност да не се получи. Готов ли си да си купуваш нови или втора ръка спирачни апарати при необходимост? За това са ти отказали в сервиза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много за разяснението, така вече ми е ясно и напълно разбирам [emoji4].

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

колата е А4 Б6 1.9 TDI след диагностика с VCDS Release 17.1.3 излиза следното:

Address 01: Engine        Labels: 038-906-019-AVF.lbl
   Part No: 038 906 019 JL
   Component: 1,9l R4 EDC 0000SG  1519  
   Coding: 00002
   Shop #: WSC 63351  
   VCID: 6ADC19EA16E4A91157-4A3A
   1 Faults Found:
17932 - Fuel Pump Relay (J17)
            P1524 - 35-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
Readiness: 0 0 X X X

Проблеми с вървежа и прочие нямам, някакви идеи?

Също като отключвам колата чрез дистанционно мигачите присветват, но като я заключвам не, и при вас ли е така?

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешката е свързана с Релето на горивната помпа,възможно е да има спукана спойка в самото реле,трябва да се види.

 

Относно мигачите,при мен работят и при отключване и при заключване.

Възможно е да има проблем с блока за управление на централното или пък да се кодира да светват и при заключване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързият отоговoр, релето за горивната помпа къде се намира, в кутията под ECU-то ли е?
Относно заключването на вратите от време на време ми се появява следното пак през софтуера:

 

5 Faults Found:
01561 - Rear left door
            60-10 - Won't Safe - Intermittent
01562 - Rear right door
            59-10 - Can't Unlock - Intermittent
01562 - Rear right door
            61-10 - Won't De-Safe - Intermittent
01801 - Door Warning Lamp; Drivers Side (W30)
            57-10 - Electric Circuit Failure - Intermittent
01802 - Door Warning Lamp; Pass Side (W36)
            57-10 - Electric Circuit Failure - Intermittent

 

Като ги изчистя най-често появяващата се е Won't Safe... Малко повече информация относно кодирането имаш ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Вече 4 години карам колата, та искам най накрая да си сменя спирачната течност с нова.залагам на оригинална. Колко ще ми трябва за ауди а4 б6 1.9 тди?

Изпратено от моят Nokia 7 plus с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сдобих се с течността, каква е процедурата при смяна на спирачната течност, имали някаква тънкост при смяната и, като е с АБС или се процедира по стандартния начин, изсмуква се колкото може течност от казанчето,налива се нова до горе, един човек на педала помпи и задържа и друг от сп. апарати отваря и затваря, докато не излезе чистата нова течност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi A4 B6 1.9 TDI AVB 101 коня.

Изгубих си топлия старт изведнъж. Случи се следното: налях 20 литра нафта от тубаойл при налични 10 литра в резервоара и след като изминах около 400 метра двигателя изведнъж изгасна. След това не можеше да се запали, запалих го на дърпане. С подаване на много газ стигнах до една бензиностанция и налях 40 литра. Колата продължаваше да не може да запали и да поддържа обороти на празен ход и затова се опитах да източа резервоара... с маркуч през отвора за зареждане. Източих 35 литра, налях на тяхно място още толкова от бензиностанция и колата започна да си държи оборотите на празен ход, но когато е загряла запалва след 8-9 секунди на стартер и то с мъка, сякаш на осмата секунда запалва на 1-2 цилиндъра, пак спира и след още половин секунда запалва вече стабилно. Когато е студена пали от раз. На загрял двигател разкачих буксата на температурния датчик и отново запали трудно. Колата иначе си върви колкото преди, няма никакви прекъсвания след като веднъж е запалила, ускорението е същото и си достига до максималната скорост без проблем. Тоест не е запушен филтърът със сигурност. Когато е загряла, при въртене на стартер по стрелката на таблото виждам, че се развърта на 300 оборота. Подкачващата помпа в резервоара работи. Щуцера на тандем помпата е омаслен и има луфт.

Някой има ли някакви предположения от какво може да е този проблем или как да проверя? На диагностика кои параметри се гледат? 

Редактирано от ads
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

направи една диагностика и ще си покаже къде е проблема,това са симптоми на хлабави връзки на дюзите,но няма как да съм сигурен

успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, имам едно питане относно предни дискове и спирачи. От много любопитство и човъркане в нета изникват въпроси, да ме поправи някой, ако греша, Б7 2.0фси или да кажем 3.0тди са с дискове 320мм или 321мм и апарат с бутало 60мм същите като при С6 4ф 3.0тди? Това значи ли, че този апарат от А6 ще стане на Б6? Преди мислех, че няма връзка, но апарата на Б7 е същия по каталог като при 4Ф? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 50 минути, freduri написа:

 

Ако въпроса ти е какво спирачки да сложиш - то от A4 B7 3.0 TDI дискове предни 320 мм и задни 280 мм стават plug & play на Audi A4 B6. Само отзад прашниците на дисковете имат разлика.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, като вляза с vcds в следното:

17 - Instrument cluster ==> Adaptation ==> Chanel 19:

?xxxx: Illumination
0 = Needle and Scale only active at "Light ON"
1 = Needle already active at "Ignition ON"
2 = Scale already active at "Ignition ON"
3 = Scale (2nd Map) and Needle at "Ignition ON" active

 

Искам да активирам третия вариант, но светват само стрелките. Ако избера втория вариант, скалите светват, а стрелките изгасват. Аз искам и двете едновременно, но не става. Някой има ли представа, да не би да има и друга настройка, за която не знам и да трябва и тя да се промени. И също така някой знае ли какво означава 2nd map за скалата в третия вариант? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги на съединителя му идва времето....

Чета различни мнения и се чудя, само съединител комплет ли да сменям или и маховика трява да се смени? Има колеги сменили само съединителя, други казват всичко се сменя...

Има ли разлика при различните марки Valeo, sachs, luk или само марката е различна?
1.8Т е двигателя.

Редактирано от Chitatelia
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква е разликата между червените и жълтите амортисьори. Търся амортисьори спортни s-line за audi a4 b7 3.0tdi 233hp. Казаха ми за жълти който са 700лв , но мойте са червени. И се чудя какво да правя да сложа обикновенни или пак спортни но не искам да си губя возията и да става като лодка.

Редактирано от m0zilla
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 20 часа, Chitatelia написа:

...

Аз маховик на 1.8Т в перфектно състояние не съм виждал. Когато се разглоби колата ще се огледа. Комбинация между sachs и luk не става. Тоест ако си с маховик от sachs всичко останало пак трябва да е от тази фирма. Вариант е и да сложиш притискател и феродов диск от 1.9ТДИ 225мм. Ако си с quattro оригинален съединител не е добър вариант.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги писна ми от обикновените пръскалки с подгрев на предното стъкло. Ще ги сменя с такива, които пръскат на мъгла пак с подгрев. Това ли са номерата на тези пръскалки и преходника, за да станат на ауди а4 б6?

 4F0 955 431 

5M0 955 986 С 9В9

Добри ли са афтърмаркет пръскалките. Ако не, от кои коли стават на ауди а4 б6?

Изпратено от моят Nokia 7 plus с помощта на Tapatalk

Редактирано от Митака55555
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, МММ1 написа:

Вариант е и да сложиш притискател и феродов диск от 1.9ТДИ 225мм. Ако си с quattro оригинален съединител не е добър вариант.

Не е куатро.

При варианта с диска от 1.9тди ще по-издържлив ли? Правил ли си го това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 42 минути, Митака55555 написа:

Колеги писна ми от обикновените пръскалки с подгрев на предното стъкло. Ще ги сменя с такива, които пръскат на мъгла пак с подгрев. Това ли са номерата на тези пръскалки и преходника, за да станат на ауди а4 б6?

 4F0 955 431 

5M0 955 986 С 9В9

Добри ли са афтърмаркет пръскалките. Ако не, от кои коли стават на ауди а4 б6?

Изпратено от моят Nokia 7 plus с помощта на Tapatalk

 

Ето ти инфо от една друга тема - точно каквото ти трябва. 

пръскалките са:

5M0955985C без подгрев (~20лв/бр)

5M0955986C  с подгрев (~60 лв/бр)

тъй като новите пръскалки са по-малки от оригиналните са нужни адаптери: 8E0955431 (~3 лв/бр) 

Цените са приблизителни към днешна дата. Аз те съветвам оригинални да си купиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...