Jump to content

Мени оборотите


Алекс77

Recommended Posts

здравейте колега,от 2-дена се получава следния проблем рано сутрин като запаля,между другото и преди ми се случвало мотора е 2.0 90 моно абт имате ли представа от какво идва това...благодаря...

 

http://video.data.bg/preview/125471

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

извинявам се, ето през youtube      

Колега, разясни на клипа, накрая ти ли форсира колата, или тя сама го направи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

стъпков мотор се ,понеже на гас съм я палил студена и не е правила този проблем,също така колата като загрее мърка на бензин,на гас също върво горе долу добре, ако мога да намеря тпс от някоя кола на части които е е бил бърникан ще е добре...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само че на тпс-то има един 10 или 12 номер(цифри) те трябва да са абсолютно същите като твоите на моно блока и гледай тпс-то да не е сваляно от алум.корпус

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

@ВаскоВК при теб може и да смуче въздух, може и дебитомера да е, синия датчик, моторчето за празен ход... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще ходим на майстор но какво ще стане...Интересно че дори и при студен старт на бензин вместо да запали нормално се получава някаква детонация-някъде около филтъра(при първо въртене).При второто въртене пали но дали ще се държи по начина от клипа по-горе или нормално решава тя.Все си мисля за тоя TPS...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя при мен какво се получи. Както съм писал по-горе, имах същия проблем. Така или иначе имам проблем с разхода на гориво (20 на 100 газ гори) и ходих тези дни на елкон. За лашкането на оборотите нарочи ТПС-а и го пипа. Нямах видимост, но с прости думи ми обясни, че се износват пътечките (както са писали и други тук) и просто е изместил леко контактуващите краища да се движат по здрава част от пътечките. Проблемът с лашкането го няма вече. Дано да е за дълго, но практически никой не дава гаранция. Настройва ми изпарителя, който между другото е на 3 месеца, а при минимално изместване на свободния ход (1-2 милиметра) газ анализатора показваше от бедна смес как отива в богата. При мен църкът е пълен, но поне се надявам на вас да съм бил полезен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще ходим на майстор но какво ще стане...Интересно че дори и при студен старт на бензин вместо да запали нормално се получава някаква детонация-някъде около филтъра(при първо въртене).При второто въртене пали но дали ще се държи по начина от клипа по-горе или нормално решава тя.Все си мисля за тоя TPS...

Колега, това дето го наричаш детонация, да не би да е нещо такова, да се затормозява стартера при въртене. Как върти, с постоянна скорост, или в един момент се затормозява, все едно че ти е слаб акумулатора? Просто ми дойде нещо наум. Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акомулатора ми е сравнително нов-на няма и година.С него нямам дерт.Днес ходихме на диагностика.Показа следното:1.Грешка от дебитомера.2.Грешка от TPS-a.3.Липсва сигнал от ламбда сондата(липсва защото такава просто няма-така я взех).Отделно ми откри че нещо с предварението на делкото не е както трябва-показвало около 0 градуса а трябвало да е около 8 или нещо такова.Барна и там,изчисти грешките и колата заспа-оборотите се заковаха на около 900,спря да се форсира точно както в клипа по-горе...Абе въобще...Но каза да си обърна внимание на дебитомера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...