Алекс77 Публикувано 5 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2016 здравейте колега,от 2-дена се получава следния проблем рано сутрин като запаля,между другото и преди ми се случвало мотора е 2.0 90 моно абт имате ли представа от какво идва това...благодаря... http://video.data.bg/preview/125471 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Алекс77 Публикувано 6 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 6 Януари 2016 хайде бе,никой ли няма предположения???? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 6 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2016 Не ти се вижда клипа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Алекс77 Публикувано 6 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 6 Януари 2016 извинявам се, ето през youtube Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 6 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2016 Провери тампона под моното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Алекс77 Публикувано 6 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 6 Януари 2016 наред е тампона,други предположения... ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 6 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2016 извинявам се, ето през youtube Колега, разясни на клипа, накрая ти ли форсира колата, или тя сама го направи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Алекс77 Публикувано 6 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 6 Януари 2016 да колега,накрая и подавам малко и гас и след това се оправя... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 6 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2016 Според мен, стъпков мотор или ТПС. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Алекс77 Публикувано 6 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 6 Януари 2016 стъпков мотор се ,понеже на гас съм я палил студена и не е правила този проблем,също така колата като загрее мърка на бензин,на гас също върво горе долу добре, ако мога да намеря тпс от някоя кола на части които е е бил бърникан ще е добре... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
иво костов Публикувано 7 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2016 Само че на тпс-то има един 10 или 12 номер(цифри) те трябва да са абсолютно същите като твоите на моно блока и гледай тпс-то да не е сваляно от алум.корпус Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Алекс77 Публикувано 7 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 7 Януари 2016 аха разбирам,може би най подходящия начин е да търся цяла моно инжекция и да гледам за този код...? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
иво костов Публикувано 10 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2016 Да,после ще ти кача снимки да видиш аз как го направих Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Алекс77 Публикувано 10 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Януари 2016 добре колега,ще чакам да видя... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ВаскоВК Публикувано 10 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2016 И при мен се появи същия проблем с оборотите.С АБК мотор съм.Може ли да е ТПС-а? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 10 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2016 @ВаскоВК при теб може и да смуче въздух, може и дебитомера да е, синия датчик, моторчето за празен ход... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ВаскоВК Публикувано 10 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2016 Утре ще ходим на майстор но какво ще стане...Интересно че дори и при студен старт на бензин вместо да запали нормално се получава някаква детонация-някъде около филтъра(при първо въртене).При второто въртене пали но дали ще се държи по начина от клипа по-горе или нормално решава тя.Все си мисля за тоя TPS... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bgcont Публикувано 11 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 Да споделя при мен какво се получи. Както съм писал по-горе, имах същия проблем. Така или иначе имам проблем с разхода на гориво (20 на 100 газ гори) и ходих тези дни на елкон. За лашкането на оборотите нарочи ТПС-а и го пипа. Нямах видимост, но с прости думи ми обясни, че се износват пътечките (както са писали и други тук) и просто е изместил леко контактуващите краища да се движат по здрава част от пътечките. Проблемът с лашкането го няма вече. Дано да е за дълго, но практически никой не дава гаранция. Настройва ми изпарителя, който между другото е на 3 месеца, а при минимално изместване на свободния ход (1-2 милиметра) газ анализатора показваше от бедна смес как отива в богата. При мен църкът е пълен, но поне се надявам на вас да съм бил полезен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 11 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 Утре ще ходим на майстор но какво ще стане...Интересно че дори и при студен старт на бензин вместо да запали нормално се получава някаква детонация-някъде около филтъра(при първо въртене).При второто въртене пали но дали ще се държи по начина от клипа по-горе или нормално решава тя.Все си мисля за тоя TPS...Колега, това дето го наричаш детонация, да не би да е нещо такова, да се затормозява стартера при въртене. Как върти, с постоянна скорост, или в един момент се затормозява, все едно че ти е слаб акумулатора? Просто ми дойде нещо наум. Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ВаскоВК Публикувано 11 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 Акомулатора ми е сравнително нов-на няма и година.С него нямам дерт.Днес ходихме на диагностика.Показа следното:1.Грешка от дебитомера.2.Грешка от TPS-a.3.Липсва сигнал от ламбда сондата(липсва защото такава просто няма-така я взех).Отделно ми откри че нещо с предварението на делкото не е както трябва-показвало около 0 градуса а трябвало да е около 8 или нещо такова.Барна и там,изчисти грешките и колата заспа-оборотите се заковаха на около 900,спря да се форсира точно както в клипа по-горе...Абе въобще...Но каза да си обърна внимание на дебитомера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 11 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 Точно за предварението си мислех и аз, тогава пали зле. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване