Jump to content

Как се сваля управлението на климатроника?!


manoleo

Recommended Posts

Здравейте колеги, сигурно въпросът ми е банален, но как по дяволите се сваля управлението на климатроника фейслифтова А3? Четох ръководства, теми и т.н., но така и не намерих някаква по-детайлна информация как се сваля това нещо, а искам да го разглобя и да си оправя изтърканите бутони. На едно място прочетох че се сваля касетофона и управлението на климатроника просто се избутва отзад, но при мен не става така. От всичко което изчетох оставам с впечатление, че трябва да е елементарно, но на мен не ми се получава. Моля който знае как става, да помага.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И явно при опитите за сваляне съм му направил нещо и сега климатроника седи на 21 градуса и не приема абсолютно никакви команди каквото и да натискам. Моля който е имал подобен проблем да помага.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен проблема беше на лице, когато имах заседнал бутон в постоянно натиснато положение. Не си личеше, че е заседнал, но при натиск нямаше никакво движение на бутона или цъкане както при другите бутони. Веднъж се оправи с изчакване известно време, след което сам се върна в началното положение, веднъж като го натисна друг човек си играх с 1000 комбинации с бутоните, за да му спра действието и веднъж се оправи с груба сила (натискане както е заседнал, почукване с ръка на мятото около самият бутон). Провери да не е това, но избягвай да удряш управлението с каквото и да било, за да освободиш бутона.

Ще следя темата с интерес. Всъщност и аз преди се опитвах да го разглобя, именно заради засядащия бутон. Свалих цялата централна конзола, но управлението беше заяло. Предполагам, че се държи на болтове от двете страни, а след това просто се издърпва напред. Сега проверих и в ЕТКА как се разглобява, но не е указано. Почти е сигурно, че в ELSA ще е показано, но я нямам.
Вероятно е да има малки метални скоби, на които се завиват болтовете, които да пречат да излезе. Ако разглобяваш в неотопляем гараж или навън обаче, внимавай много, тъй като в тези студове пластмасата е изключително крехка и едно грешно движение може да я повреди/счупи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разглобяването е много просто колеги маха се плеъра ако не е оригинален в двата му края има капачета на които има болчета махаш тях после пепелника сваляш там имаше някакво болче или две . След това от пепелника нагоре започваш да придърпваш пластмасата и тя почва да излиза до климатроника има щипки в нея област по нежно те ще се отщипят после горе до духалките където свършва пластмасата там също има. Като свалиш панела огледай за едни гумени тампончета ако са паднали ги намери и ги сложи по местата защото после скърца ,самият климатроник има болчета ти ще ги видиш махаш ги и излиза само напред  другото вече ти ще установиш дали да разглобяваш управлението или от вън ще оправиш проблема :)  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за подробните обяснения колеги, значи ми остава да видя как се сваля пепелника, за да мога да продължа с разглабянето. Иначе колегата s7r3l0k беше прав за блокиралия климатроник. Единия от бутоните се натиска, но не цъка, което ме навежда на мисълта че е заседнал в натиснато положение и затова не работи нищо друго. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И пак нещата нещо не са баш така... Сега пак чета ръководства и гледам снимки. При фейслифтовите А3, за да се свали пепелника, се сваля първо управлението на климатроника, което пък от своя страна пише че просто се избутва отзад, след като е свален касетофона. Ако на някой му се занимава, нека да прочете тук за да видим дали съм разбрал правилно. При мен управлението на климатроника не помръдва колкото и да го дърпам или бутам отзад. С двоен дин съм, ако има някакво значение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка закарах колата в сервиз. След 3(три) часа труд и 45лв пари, успяха да извадят управлението на климатроника. Било заяло. Ще пусна снимки като го реставрирам.

Редактирано от manoleo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, би ли пуснал снимки на вече разглобеното управление, за да видя механизма на бутоните? Просто да знам има ли смисъл да разглобявам да "ремонтирам" заяждащият бутон или да си карам така и да не го ползвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето няколко снимки, колега:

 

036463751-thumb.jpg?r=0 036463753-thumb.jpg?r=0 036463754-thumb.jpg?r=0 036463812-thumb.jpg?r=0

 

В албума има още няколко. Като го разглобих се оказа че заседналия бутон е направо смазан и изпадна от платката(на снимката на платката се вижда че липсва долу вдясно). Това е бутона който насочва въздушната струя в краката. Ще трябва да потърся такъв бутон от друго място и да го запоя или в краен случай ще взема този на ECON бутона, който никога не ползвам. В момента съм свалил оригиналното покритие от панела и бутоните и съм ги боядисал. Остава само да се възстановят символите по бутоните.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето няколко снимки, колега...

Благодаря! Явно и при мен е такова положението с бутона, че да засяда. Ей това ще ми е най-трудното за намиране - неработещо управление на климатроника, от което да взема само механизма на бутона, без самия него. :hilezh:

Ако е самият бутон, запоен на управлението, ще се кара така.

Сигурен ли си, че като са така боядисани, светлината ще преминава и символите на бутоните ще се виждат?

Редактирано от s7r3l0k
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се развали зимата датчика на компресора и се пусне при -10, тогава ще те питам дали си го ползвал или не. Всеки сам си преценява, според мен точно този бутон е хубаво да го има и да е работещ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На А3-та на сина бяха така изтъркани бутоните.Купих същият блок от А4,но без това антистатично покритите и прехвърлих само копчетата със символите и се получи прекрасно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята е добра. Аз мисля да дам вече боядисаните бутони във фирма за гравиране на клавиатури за лаптопи, за да ми направят символите. Ако не стане така. може да пробвам твоя метод.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Станало е супер колега! Сам ли ги прави? Сподели, ако не е тайна.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сам си свалих оригиналното покритие и боядисах панела и бутоните и след това дадох целия панел за лазерно гравиране в една фирма, където гравират клавиатури на лаптопи. Иначе и аз чух че се продават нови бутони, ама не съм се интересувал къде и колко струват. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Laser Mark мисля че се казва фирмата, в една пресечка на Черни връх(София) се намират. Мисля и ключа за фаровете да си направя по този начин. Използвах черен матов спрей на Nigrin, купих го от Практикер за 8-9лв. Пробвал съм най-различни спрейове, но с този става най-добре като външен вид и издръжливост. Със същия си боядисах и "касетофона" и вече 2 години си кара без да има надрано и олющено. Преди спрея пръсках с пластификатор, за да хване по-качествено боята.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...