Jump to content

Основен ремонт на двигател-цени


bojo&viki

Recommended Posts

Здравейте колеги.Колата е бензин А3 1.8Т 150 к.с.  99г. AGU.Започна да гори масло.Вкарахме я за преглед и евентуално смяна на вложки.Но проблема излезе много по-голям,с две думи,окотил се е двигателя.Моля някой,който е сменял части или е правил скорошен ремонт по двигателя да даде ориентировъчни цени,да мога да си направя някаква сметка,че да не получа сърдечна атака.

 

Рециклиране на турбината(луфт на перката),смяна на комплект бутала,сегменти и бутални болтове(първи ремонт евентуално,ако се размина),смяна на изпускателните клапани и водачите(мисля,че бяха 8 бр.),смяна на вложки,окомплектоване и шлайф на главата,комплект гарнитури,измиване на двигателя(с някакви препарати го изчистват).

 

Благодаря предварително.

Редактирано от bojo&viki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак толкова ли са зле буталата, че до смяна стигате, че и разстъргване дори, елипса ли имат  цилиндрите, надрани ли са? Да не забравите и основни/биелни лагери да се прегледат, много вероятно да добавиш още към сметката.....

За цени идея нямам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимай направо цял читав мотор AGU от друга кола, че с тея бутала ремонтен комплект и всичко останало със сигурност ще прехвърлиш с доста 1000 лева... Частите за основен ремонт на 1.8Т без бутала(сегменти, лагери, семеринги, гарнитури, гумички и т.н.) излизат около 500-600 лева в зависимост от къде ги взимаш и с какви отстъпки. За клапани и водачи си сметни още едни около 200-250. Масло, антифриз и филтри трябва да са ти ясни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То само шлайфането на главата и рециклирането на тубината ще са към 500лв сигурно... Аз търсих по едно време 1.8т AVJ, окомплектован беше към 800лв .. Ако ще я караш дълго време тая кола по-добре основен ремонт, ако ще я продаваш след 1-2 години по-добре нов двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото разбрах допустимата хлабина е около 2 стотни.При мен е видимо мърдането на буталата.

Мислех за цял двигател + турбина втора ръка,но колата ще се задържи още при мен,понеже за сега няма налични средства за ново возило.

Благодаря за ориентировъчните цени,груби сметки около 1500лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Основен ремонт за толкова масов, здрав и евтин мотор - пълна глупост......с непредсказуем край.

 

Решение за блока се взема като се мери елипсата и диаметър, не хлабина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е и не е така, когато има износване(канал) само в горната част , където спира първият сегмент в ГМТ, дори да няма елипса не става без шлайф на блока.

При работа на мтора  се получава радиален натиск върху сегментите, в частност най-много на първият.  Той започва да копае по диамеръра на цилиндъра канал точно в зоната на ГМТ. ю

 Ето схема...малко не съм добър в чертежите...ама това някога съм го изучавал.

Стрелките в червено показват пътя на силите поредени от налягането на газовете в момента на запалването, когато налягането е най-голямо.post-93099-0-86796700-1452379780_thumb.j

 Отделно, когато се разбият каналите на буталото, се усилва помпеният ефект на сегментите при движението на буталото и дори с нови сегменти ще продължи да харчи масло.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един съвет: ако се решиш да правиш ремонт на двигателя......много,ама наистина много внимателно при избора на майстор. И задължително искай гаранция за труда....имаче въобще да не се захваща да ти го прави.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за отговорите.Двигателя вече е рзцепен и се мие.Ще се шлайфа и глава и блока,но вече май се отива на втори ремонт.Иначе майстора го хвалят,подържал е спортни коли.Та ще видим накрая.Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майко....втори ремонтен комплект.....Като я сглобите почвай да събираш парички за нова кола или друг двигател.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами както вече споменах,прави се,защото на този етап пари за нова кола няма.Буталата ще са или от тук на Димо или майстора работил с някви складове с големи отстъпки.Иначе отпадна идеята за набиване на ризи.Колкото до турбината,не е стигало достатъчно масло,маслената помпа се е запушила,както и турбо пътищата.Но ще се рециклира,около 350 лв.Ще ви държа в течение.Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само ориентировъчно:

 

- Цена на ново ремонтно бутало за 1.8Т около 300 лева

 

- Цена на комплект ковани бутала(Wossner, Wiseco, JE) около 1200 лева

 

- Цена на необорудван AGU мотор около 500-600 лева

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

- Цена на необорудван AGU мотор около 500-600 лева

Като може да се вземе блока и останалите части на дребно да покрият цялата цена.

 

Пак да питам, като се тръсят нови части, защо не се купи нов блок от Порше, вместо глупостите, които се канят да направят майсторите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само ориентировъчно:

 

- Цена на ново ремонтно бутало за 1.8Т около 300 лева

 

- Цена на комплект ковани бутала(Wossner, Wiseco, JE) около 1200 лева

 

- Цена на необорудван AGU мотор около 500-600 лева

Майстора ще търси Колбеншмит.Обясни,че били подсилени заради турбото.

 

 

Като може да се вземе блока и останалите части на дребно да покрият цялата цена.

 

Пак да питам, като се тръсят нови части, защо не се купи нов блок от Порше, вместо глупостите, които се канят да направят майсторите.

 

 

 

Хммм,трябва да му задам този въпрос.Но ми е ясен отговора.Няма гаранция,че двигател на старо няма да даде фира след известно време.Тук колеги ми предложиха бутала втора употреба,но поради тази причина ги отказахме,не може да даде гаранция ако не сложи нови части.И аз вече не знам,в чудо се видях от цифроманията по частите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като може да се вземе блока и останалите части на дребно да покрият цялата цена.

 

Пак да питам, като се тръсят нови части, защо не се купи нов блок от Порше, вместо глупостите, които се канят да направят майсторите.

Защото най-вероятно е по скъп от здрава такава кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма гаранция,че двигател на старо няма да даде фира след известно време.

Блок колега, БЛОК! Парче желязо, което се мери. Има 100 процентова гаранция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Блок колега, БЛОК! Парче желязо, което се мери. Има 100 процентова гаранция.

Явно не съм те разбрал,говориш за не оборудван гол блок.Но какво се спестява като сума,като се вземе гол блок втора ръка?Сори ако въпроса ти прозвучи тъпо,ама........да питам

Редактирано от bojo&viki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При читав блок си спестяваш ремонтни бутала(в цифри около 1000 лева), понеже ще ползваш оригиналните, като единствено ще си вземеш за тях нови сегменти. И според мен също това е по-добрият вариант, за който говори robobug.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И друго - не мога да си представя, че АГУ/АЕБ блок има износване за втори ремонтен размер, а коляновия му вал е в норми.

Да не те накарат и вала да шлайфаш.....после следва, че вал, който е много износен е хубаво да се сглоби с нови биели.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес видях коляновия вал,беше приготвен за миене.Но не стана на въпрос за лагерите.А майстора все още не е сигурен дали ще отиде на втори ремонт.Не знам какво да ви кажа,просто ми е първия напълно основен ремонт.Досега съм сменял или маслен сегмент или вложки и водачи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е кое му е толкова несигурното, имаш вал, имаш микромер,имаш и информация дали-или...., още дори преди да е измит....

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си утре цените на вал, блок, мотор.

Не бързай. Няма никаква логика да шлайфаш вал за 50-60лв, като за 100-150 може да купиш добър до перфектен вал.

Износен вал може да има и кривина и става каша.....

За пореден път ще ти напиша - безумие е да се прави основен ремонт на толкова масов, евтин и здрав мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...