Jump to content

проблем с турбина на скоростна кутия


jorodankov

Recommended Posts

здравейте колеги!Така проблемът ми е следния имам ауди а6 2005г 3000 дизел куатро.при ниска скорост при горещ двигател се получава едно тресене когато подавам малко газ подам ли повече изчезва,ходих в няколко сервиза и диагнозата е турбината на скоростната кутия ремонт около 1000лв.та въпросът ми е следния ако има някой запознат дали този проблем няма да се реши и с смяна на маслото на кутията логиката ми е такава ,че при студен двигател тези симптоми ги няма и дали на маслото не са му се загубили качествата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със смяна на маслото няма да се оправи, най-много да стсне по-зле ако до сега не си го сменял

Виж по-надолу темата "Вибрации при движение"

Редактирано от pe6koo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във сервиза във Варна, където ги рециклират им дават 100к км гаранция. До тогава всички останали компоненти ще се сгромолясат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта кутия отскоро започна съвсем леко да рита между 1 и 2 в трафик но както казах съвсем леко само при загрял двигател и има чувството че между 2 и 3 и 4 при подаване на газ задържа малко и тогава превключва на следващата скорост. Та дали трябва да сменя маслото или само да долея. Имайте впредвид, че колата е на 270 000 километра и маслото на кутията никога не е сменяно ,а честно казано незнам как да постъпя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не е сменяно маслото, най-вероятно и флаш не е правен, а той оправя това приритване между 1ва и 2ра. Пробвай смяна на масло + флаш - доста хора го направиха и останаха доволни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако бях в България нямаше да имам проблем с флаша до колкото знам всички са останали доволни от kremator но съм в Англия, а до колкото знам няма кой да го направи това упражнение тука. Ще сменя маслото тогава и филтърът на първо време пък дано се оправи. Някой може ли да ми каже парт.номерът на маслото за скоростната кутия.

Редактирано от Tipp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пълна синтетика и минерално по спомени, за теб би трябвало да е 6-цата, 8-цата беше по-новото пълна синтетика. Не трябва да се смесват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам си на идея колата е 2005 quattro. Затова питам тук дали някой знае със сигурност да си вържа гащите , че понякога стават обърквания и при дилърите. Преди месец си поръчах пълнен комплект ролки и пистовия ремък и се оказа че една ролка липсва и ремъка е по къс .

Редактирано от Tipp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да питам и още нещо относно смяната на маслото защото ще го правим двамата с майсторчето което ми поддържа колите тук в Англия и ще ни е за сефтето да го правим на Ауди и точно такава кутия. Та въпроса ми е как да източим всичкото масло и въобще възможно ли е . На мерцедеса си спомням че след сваляне на капака и филтърът откачахме маркучите към радятора палехме мотора и подавахме газ само и изкарваше маслото от хидротрансформатора. Та при Ауди по същия ли начин е и ако е друга системата то каква е тя да не вземем да опрасим кутията набързо. Другият варят е каквото изтече това смяна на филтърът почистване на капака и магнитните събиране и предполагам доливане на 7 - 7,5 литра ново масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам си на идея колко реално изтича и колко остават в хидротрансформатора затова и питам за подробности :lupe: , а 6,200 литра на фона на 9 литра който ги дават си е наистина опресняване което ако има ефект не виждам нищо лошо. Но така и така ще се занимавам бих искал да махна повечето , а си нямам представа как точно става при Ауди докато някой колеги тука знаят :) Дори незнам как се мери нивото на маслото като се налива новото на мерцедеса имаше щека и се мереше от горе при загрята на 80' кутия

Редактирано от Tipp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук нямаш щека. На загрят автомобил, на 'P' при запален двигател развиваш пробката на кутията и ако потече си идеален (това за меренето на нивото).

Иначе при мен имаше доста положителен ефект след това 'опресняване'. Доколкото знам така при такова опресняване маслото в хидротрансформатора си остава и не се източва.

За да се смени цялото масло се ползват някакви машини за издърпване на де що има.

 

Тук можеш да видиш повече:

http://www.gemini4.com/atf.php

 

Не съм ходил при тях и не съм им ползвал услугите, така че не мога да ги препоръчам, но поне можеш да придобиеш престава за машините от клипчето на сайта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото се мери на 35 градуса на студена кутия.

http://www.zf.com/media/media/document/brands_3/service_information/sitematrix~1/transmission/cars_4/bulgarisch/modelluebergreifend_16/ZP_SI_Oelwechselkit_BG.pdf

Редактирано от Rosen9449
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голяма зор с това сменяване на маслото на tiptronic кутия нито има някакъв материал във YouTube и дори в нета е супер малко. Виж за BMW и др. марки колкото си искаш. Днес в Ауди направо ме вбесиха тия са някакви тъпи идиоти. Викам им искам да си сменя маслото на кутията те ми викат че не се сменяло по принцип викам добре но аз искам да го сменя колкото ще ми струва , а те няма заложена фиксирана цена за тоя тип кутия и не могат да ми кажат цена нито пък ми дадоха някаква информация. Пълни роботи какво им каже компютъра това е .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходих преди време в сервиз на Ауди да ми кажат какъв е кода на мотора,защото го сменях и ония 1 час свети с един фенер,гледа,чекна се по колата и на края не можа да го намери.Така че не са само в Англия така!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...