jorodankov Публикувано 10 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2016 здравейте колеги!Така проблемът ми е следния имам ауди а6 2005г 3000 дизел куатро.при ниска скорост при горещ двигател се получава едно тресене когато подавам малко газ подам ли повече изчезва,ходих в няколко сервиза и диагнозата е турбината на скоростната кутия ремонт около 1000лв.та въпросът ми е следния ако има някой запознат дали този проблем няма да се реши и с смяна на маслото на кутията логиката ми е такава ,че при студен двигател тези симптоми ги няма и дали на маслото не са му се загубили качествата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 10 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2016 Ама точно така ли ти казаха - "турбина на скоростната кутия"?!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 10 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2016 (Редактирано) Със смяна на маслото няма да се оправи, най-много да стсне по-зле ако до сега не си го сменялВиж по-надолу темата "Вибрации при движение" Редактирано 10 Януари 2016 от pe6koo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deniTDI Публикувано 11 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2016 За 1000 лева ще ти сложат рециклиран torque converter, ако мислиш да я караш си сложи нов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 11 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2016 Във сервиза във Варна, където ги рециклират им дават 100к км гаранция. До тогава всички останали компоненти ще се сгромолясат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deniTDI Публикувано 11 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2016 Демек да я кара още 50 000 км и дава на Надин ли? :hilezh: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 11 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2016 На около 300-350к км заминава тая турбина, до колко км мислиш, че ще кара той? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 11 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2016 Мойта кутия отскоро започна съвсем леко да рита между 1 и 2 в трафик но както казах съвсем леко само при загрял двигател и има чувството че между 2 и 3 и 4 при подаване на газ задържа малко и тогава превключва на следващата скорост. Та дали трябва да сменя маслото или само да долея. Имайте впредвид, че колата е на 270 000 километра и маслото на кутията никога не е сменяно ,а честно казано незнам как да постъпя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 11 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2016 Ако не е сменяно маслото, най-вероятно и флаш не е правен, а той оправя това приритване между 1ва и 2ра. Пробвай смяна на масло + флаш - доста хора го направиха и останаха доволни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 11 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2016 (Редактирано) Ако бях в България нямаше да имам проблем с флаша до колкото знам всички са останали доволни от kremator но съм в Англия, а до колкото знам няма кой да го направи това упражнение тука. Ще сменя маслото тогава и филтърът на първо време пък дано се оправи. Някой може ли да ми каже парт.номерът на маслото за скоростната кутия. Редактирано 11 Януари 2016 от Tipp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deniTDI Публикувано 11 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2016 Нямате ли официални сврвизи, тук по-спомени в Порше беше 30-40 лева. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 11 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2016 Има но за всеки случай да си сравня . Има някакъв спомен, че се говореше за два вида масло но какво точно беше не си спомням. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deniTDI Публикувано 12 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2016 Пълна синтетика и минерално по спомени, за теб би трябвало да е 6-цата, 8-цата беше по-новото пълна синтетика. Не трябва да се смесват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 12 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2016 Пресичат ли се?Tipp коя ти е версията на кутията? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 12 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2016 (Редактирано) Нямам си на идея колата е 2005 quattro. Затова питам тук дали някой знае със сигурност да си вържа гащите , че понякога стават обърквания и при дилърите. Преди месец си поръчах пълнен комплект ролки и пистовия ремък и се оказа че една ролка липсва и ремъка е по къс . Редактирано 12 Януари 2016 от Tipp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 12 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2016 ZF Lifeguard 8 е за куатрото (6HP19A):http://www.zf.com/na/content/media/united_states/corporate_replacement_parts_1/service_portfolio/passenger_cars/Passenger_car_Lube_oil_recomendation.pdf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 12 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2016 Да питам и още нещо относно смяната на маслото защото ще го правим двамата с майсторчето което ми поддържа колите тук в Англия и ще ни е за сефтето да го правим на Ауди и точно такава кутия. Та въпроса ми е как да източим всичкото масло и въобще възможно ли е . На мерцедеса си спомням че след сваляне на капака и филтърът откачахме маркучите към радятора палехме мотора и подавахме газ само и изкарваше маслото от хидротрансформатора. Та при Ауди по същия ли начин е и ако е друга системата то каква е тя да не вземем да опрасим кутията набързо. Другият варят е каквото изтече това смяна на филтърът почистване на капака и магнитните събиране и предполагам доливане на 7 - 7,5 литра ново масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonTodi Публикувано 12 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2016 Мисля,че само от пробката и махането на капака изтичаха 4,5 макс 5л. но може и да бъркам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 12 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2016 При мен излязоха 6,200л но това е по-скоро опресняване отколкото смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 12 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2016 (Редактирано) Нямам си на идея колко реално изтича и колко остават в хидротрансформатора затова и питам за подробности , а 6,200 литра на фона на 9 литра който ги дават си е наистина опресняване което ако има ефект не виждам нищо лошо. Но така и така ще се занимавам бих искал да махна повечето , а си нямам представа как точно става при Ауди докато някой колеги тука знаят Дори незнам как се мери нивото на маслото като се налива новото на мерцедеса имаше щека и се мереше от горе при загрята на 80' кутия Редактирано 12 Януари 2016 от Tipp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 13 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2016 Тук нямаш щека. На загрят автомобил, на 'P' при запален двигател развиваш пробката на кутията и ако потече си идеален (това за меренето на нивото).Иначе при мен имаше доста положителен ефект след това 'опресняване'. Доколкото знам така при такова опресняване маслото в хидротрансформатора си остава и не се източва.За да се смени цялото масло се ползват някакви машини за издърпване на де що има. Тук можеш да видиш повече:http://www.gemini4.com/atf.php Не съм ходил при тях и не съм им ползвал услугите, така че не мога да ги препоръчам, но поне можеш да придобиеш престава за машините от клипчето на сайта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 13 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2016 Той е в Лондон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rosen9449 Публикувано 13 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2016 (Редактирано) Маслото се мери на 35 градуса на студена кутия. http://www.zf.com/media/media/document/brands_3/service_information/sitematrix~1/transmission/cars_4/bulgarisch/modelluebergreifend_16/ZP_SI_Oelwechselkit_BG.pdf Редактирано 13 Януари 2016 от Rosen9449 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 13 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2016 Голяма зор с това сменяване на маслото на tiptronic кутия нито има някакъв материал във YouTube и дори в нета е супер малко. Виж за BMW и др. марки колкото си искаш. Днес в Ауди направо ме вбесиха тия са някакви тъпи идиоти. Викам им искам да си сменя маслото на кутията те ми викат че не се сменяло по принцип викам добре но аз искам да го сменя колкото ще ми струва , а те няма заложена фиксирана цена за тоя тип кутия и не могат да ми кажат цена нито пък ми дадоха някаква информация. Пълни роботи какво им каже компютъра това е . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stuttgy Публикувано 13 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2016 Ходих преди време в сервиз на Ауди да ми кажат какъв е кода на мотора,защото го сменях и ония 1 час свети с един фенер,гледа,чекна се по колата и на края не можа да го намери.Така че не са само в Англия така! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване