Jump to content

Загрява до 70 градуса???


NiksanA4

Recommended Posts

Здравейте колеги,отскоро съм собственик на колата.Още когато я купих забелязах,че не вдига температурата на таблото.Смениха термостата,но мисля че пак нещо не е на ред..Вдига до 70-75 градуса и при спускане или при по-висока скорост пада до 60.Нормално ли е и на какво може да се дължи?

Забравих да добавя,колата е 2.0 дизел,143к.с

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 224
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Не,така я купих преди седмица.90 градуса ли е нормалната работна температура?

 

Като се има предвид, че температурите през последните дни не са минусови би трябвало градско поне веднъж да е минала тия 70-75 С.

 

Ходил ли си на диагностика? Ако не си иди да сравнят температурата с показанията на таблото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На място вдигна 90°,но като тръгна и пада на 70,нормално ли е?Стои на 70 и под 70...

 

Не не е, за термостат си си и този път си вземи оригинален!

 

Сега като паднат температурите, както прогнозират още по- зле ще стане...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първия беше Behr,днес пак го смениха с Gates,същата работа.На място загря до 90,после тръгнах,падна пак на 70,излязох извън града и при спускане,без да изключвам от скорост падна докъм 60...незнам вече.Възможно ли е да не го монтират правилно,да сменям сервиза?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първия беше Behr,днес пак го смениха с Gates,същата работа.На място загря до 90,после тръгнах,падна пак на 70,излязох извън града и при спускане,без да изключвам от скорост падна докъм 60...незнам вече.Възможно ли е да не го монтират правилно,да сменям сервиза?

 

При два нови термостата и резултата е един и същ според мен може да се окаже, че е нещо друго. Вероятността и двата да са дефектни/менте е малка.

 

В сервиза правиха ли диагностика уреда на таблото работи ли коректно? Да не би пък датчик/табло да се базика ?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз това се чудих, гледах го по разни схеми и излиза само един. 

 

Niksan това е B8, както ти е в подписа нали, кода на мотора ти е четири цифрен?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега в момента имам същия проблем 2.0 ТДИ пак не ми загрява смених 3 термостата и съм се побъркал сега ми казаха ,че и на ЕГР а съм имал утре ще разбера ако е така ще ти пиша

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега да ти кажа от днешното ходене по мъките разбрах и даже съм почти на 100% сигурен ,че са маркучите на малкия кръг зад двигателя имат 2 клапи който се скапват и не задържа водата и върти големия кръг. Да знаеш само има го оригинален в понеделник ще му знам цената. А сетих се ето ти снимка да видиш какво представляват 

post-94211-0-82908600-1452964731_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В петък и аз сменях термостат. При мен обаче като загрее до 90 градуса си ги държи, но при температура 70-75 градуса и надолнище започваше да спада, както и при скорост около 80-90км./ч. За сега не мога да кажа какъв е резултата, но от приемчика разбрах, че при някои модели имало нещо като втори термостат, който върви в комплект с няколко маркуча. Ако тези от снимката са такива цената в порше е около 500лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не не е оригинален 290 лв струва но ми казаха че ще чакам 5 дена доставка от Германия, да ти кажа и намен в началото ми правише номера и сега повече от 55 градуса не вдига

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...