NiksanA4 Публикувано 13 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2016 Здравейте колеги,отскоро съм собственик на колата.Още когато я купих забелязах,че не вдига температурата на таблото.Смениха термостата,но мисля че пак нещо не е на ред..Вдига до 70-75 градуса и при спускане или при по-висока скорост пада до 60.Нормално ли е и на какво може да се дължи? Забравих да добавя,колата е 2.0 дизел,143к.с Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cyclon Публикувано 13 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2016 Ти гледа ли като сменяха термостата да видиш дали и с какъв е сменен? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NiksanA4 Публикувано 13 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2016 Със сигурност е сменен,има ли вариант да не е монтиран правилно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
velinddd Публикувано 13 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2016 Има вариант да е дефектен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 13 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2016 Здравейте колегиНякога виждал ли си я да стига 90 ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NiksanA4 Публикувано 13 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2016 Не,така я купих преди седмица.90 градуса ли е нормалната работна температура? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitashki911 Публикувано 13 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2016 (Редактирано) Да. Редактирано 13 Януари 2016 от mitashki911 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 14 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2016 Не,така я купих преди седмица.90 градуса ли е нормалната работна температура? Като се има предвид, че температурите през последните дни не са минусови би трябвало градско поне веднъж да е минала тия 70-75 С. Ходил ли си на диагностика? Ако не си иди да сравнят температурата с показанията на таблото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NiksanA4 Публикувано 14 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 14 Януари 2016 На място вдигна 90°,но като тръгна и пада на 70,нормално ли е?Стои на 70 и под 70... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pachito Публикувано 14 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2016 Определено не е нормално,струва ми се ,че термостата е менте... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 14 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2016 На място вдигна 90°,но като тръгна и пада на 70,нормално ли е?Стои на 70 и под 70... Не не е, за термостат си си и този път си вземи оригинален! Сега като паднат температурите, както прогнозират още по- зле ще стане... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 14 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2016 Термостата е дефектен....Вземи си оригинален или behr.Sent from my LG-D855 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NiksanA4 Публикувано 14 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 14 Януари 2016 Първия беше Behr,днес пак го смениха с Gates,същата работа.На място загря до 90,после тръгнах,падна пак на 70,излязох извън града и при спускане,без да изключвам от скорост падна докъм 60...незнам вече.Възможно ли е да не го монтират правилно,да сменям сервиза? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стоян Чанев Публикувано 14 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2016 С каква скоростна кутия си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NiksanA4 Публикувано 14 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 14 Януари 2016 Ръчна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pachito Публикувано 15 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2016 Последните една две години ,най-добри отзиви имам от Мahle.. На другите две марки доста им падна качеството. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 15 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2016 Първия беше Behr,днес пак го смениха с Gates,същата работа.На място загря до 90,после тръгнах,падна пак на 70,излязох извън града и при спускане,без да изключвам от скорост падна докъм 60...незнам вече.Възможно ли е да не го монтират правилно,да сменям сервиза? При два нови термостата и резултата е един и същ според мен може да се окаже, че е нещо друго. Вероятността и двата да са дефектни/менте е малка. В сервиза правиха ли диагностика уреда на таблото работи ли коректно? Да не би пък датчик/табло да се базика ?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pachito Публикувано 15 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2016 Да не се окаже,че е с два термостата като CDI-тата ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 15 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2016 И аз това се чудих, гледах го по разни схеми и излиза само един. Niksan това е B8, както ти е в подписа нали, кода на мотора ти е четири цифрен? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
psycho84 Публикувано 15 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2016 колега в момента имам същия проблем 2.0 ТДИ пак не ми загрява смених 3 термостата и съм се побъркал сега ми казаха ,че и на ЕГР а съм имал утре ще разбера ако е така ще ти пиша Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ianakiev Публикувано 16 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2016 Колега, когато си на магистралата, пак ли не вдига повече от 70 градуса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NiksanA4 Публикувано 16 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 16 Януари 2016 Не,даже стои около 60° извън града.При наклон вдига до 70-75 и после пак пада..до 55-60.Два термостата смених. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
psycho84 Публикувано 16 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2016 колега да ти кажа от днешното ходене по мъките разбрах и даже съм почти на 100% сигурен ,че са маркучите на малкия кръг зад двигателя имат 2 клапи който се скапват и не задържа водата и върти големия кръг. Да знаеш само има го оригинален в понеделник ще му знам цената. А сетих се ето ти снимка да видиш какво представляват Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivelin_1976 Публикувано 18 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2016 В петък и аз сменях термостат. При мен обаче като загрее до 90 градуса си ги държи, но при температура 70-75 градуса и надолнище започваше да спада, както и при скорост около 80-90км./ч. За сега не мога да кажа какъв е резултата, но от приемчика разбрах, че при някои модели имало нещо като втори термостат, който върви в комплект с няколко маркуча. Ако тези от снимката са такива цената в порше е около 500лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
psycho84 Публикувано 18 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2016 не не е оригинален 290 лв струва но ми казаха че ще чакам 5 дена доставка от Германия, да ти кажа и намен в началото ми правише номера и сега повече от 55 градуса не вдига Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване