Jump to content

Загрява до 70 градуса???


NiksanA4

Recommended Posts

  • Отговори 224
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Проблема е как е зацепена помпата, и ъгъла на сихнронизация на двата вала, на които има датчици на Хол. От там може да бяга разхода с 2-3 литра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Здравейте, колеги,

все още го имам тоя проблем със загряването, ходих при няколко майстора никой нз за къде е в ъпростният 2ри термостат. Писах в Елит кар по съвет на колетата 9900, но и там нз за какво иде реч. Мотора е 2.0tdi 170h.p, с код на мотора CAHA. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам за Мерцедеси с два термистата, ама са на си на възраст.

Втория е на радиатора, обчя не помня горе или долу беше... в ЕЛСА-та нема ли данни, бих проверил ама съм в процес на подготовка за инсталация на тая пущина.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 59 минути, radoslavm написа:

Здравейте, колеги,

все още го имам тоя проблем със загряването, ходих при няколко майстора никой нз за къде е в ъпростният 2ри термостат. Писах в Елит кар по съвет на колетата 9900, но и там нз за какво иде реч. Мотора е 2.0tdi 170h.p, с код на мотора CAHA. 

Термостата е точно отзад зад мотора  като застанеш пред колата..На предната страница го има по схемите къде се намира точно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

Здравейте,колеги, аз също го имах този проблем при мен се разреши с този малък термостат колата е с код на мотора САНА сменя се сравнително лесно ,но при мен е отстрани в дясно ! Купих два термостата защото мислех ,че и това зад мотора е термостат ,но се оказа клапа ! Ако на някой ми трябва имам оригинален термостат не разпечатван взел съм ги по 65лв с отстъпка естествено тел 0888886226

A58498A2-3191-49A4-BDBD-D961F63509D4.jpeg

6C58CB39-00C5-4323-823B-0DD19D4FEE6D.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят мотор е същия,засега държи градуси но ако се наложи ще го взема... Ако не си го продал :)

Благодаря за инфото..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Здравейте , колеги . И аз имах същия проблем със загряването до вчера. Смених този прословутия термостат и всичко заспа.

Моята любовница е А4 Б8 - 143 к.с. 2.0 ТДИ  :):) мотор CAGA . И моето мнение е същото . Струва 30 лв и това е и проблема е решен. Държи 90 градуса и няма проблем.Разбрах , че за моята го дават на каталог да се сменя и с маркучите но струва 300 лв и няма номера 1K0 121 113A ( номер на 2-ри термостат ) , а на целия възел маркучите е 03L 121 157 В

IMG_20171204_135034.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Ето го въпросния маркуч, започващ от ЕГР и минава зад двигателя.

s-l5001_LI.jpg

При мен е с номер 03L 122 157 M. Явно има различни номера на този маркуч, но той създава проблема. На снимката термостата ( синьо Т) с номер 1К0 121 113 А, и клапан ( бяло К). 

Трябва да се подменят и термостата и клапана, за да се реши проблема.

Аз съм с  А4, Б8 - 143 к.с. 2.0 TDI, мотор CAGA.  

Благодарности на момчетата от Автотехника Плевен, които се бориха два часа за да ги подменят.

Редактирано от Mi6odr
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здрасти Mi6odr

Колега случайно да си вземал въпросния маркуч.

И можеш ли да провериш ако има номер на клапана да го напишеш , ако има каталожен номер

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колега ето номера на клапана ;) 

IMG_1485 [800x600].PNG

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Здравейте, днес смених въпросния втори термостат. Първият е чисто нов. Остана клапата да сменя. Някой знае ли от къде мога да я поръчам?

Редактирано от Leooon
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами или трябва да работи на място, че да загрее или трябва да  я потормозя. Загрява 90 и като започна да карам нормално пада стрелката от 90. Ако пусна парното до 3 4 мин пада на 50 градуса. Ще сменям и клапата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Имам същия проблем само,че при мен в градско вдига на 90 градуса ииии след като съм под наклон и спускам стрелката веднага почва да пада с около 20 дори 30 градуса надолу.Смених термостата ииии след това пак нищо.Тук разгледах темата иии смених и ето това(ограденото с червено на снимката) ,но проблема остава :( какво освен това трябва да се подмени за да задържа постоянна работна температура

20180820_172344.jpg

Редактирано от lubomir_932
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята загрява вече нормално като оправих кръговете. Но светна DPF и го махнах и него. Ако този клапан е обърнат и колата не загрява никога няма да ви отчете, че DPF ви е запушен. Това е автоджамбазки трик!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е мнохо хубаво,аз си мислех да сменя и тези клапи дето пишат колегите по нагоре ,ама май пак проблема няма да се реши :(:(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към Leooon. Защо махнахте DPF-a ? Не може ли да се почисти ? Имаше ли някакви симптоми на запушен DPF преди да светне лампата ? Примерно колата да не върви или някакъв звук ?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте. Проблема с градусите при мен ( Ауди кю5, 2,0 ТДИ САНА ) след смяна на двата термостата и клапана не се оправи.
Чудя се дали да не сменя целите маркучи както правят в порше, но не съм сигурен дали проблема не е в нещо друго.
Колегата Leoon споменава за някакъв автоджамбазки трик, но не разбрах каква вързка има клапана и втория термостат с градусите и DPF-a.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Здравейте. След ходене по мъките и много диагностики в различни сервизи, смело мога да заявя че проблема със загряването при мен е решен. Колата днес сутрин (външна температура 7) вдигна 90 градуса за 15 мин и околу 5 изминати километра и ги държеше целия ден без да помърднат на долу. Пусках парно, спусках се по наклони итн. стрелката не помърдна ! Оказа се че моята кола има Има 3 термостата и прословутия клапан. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте и от мен и моят пробле преди няколко дена се реши,както на колегата и при мен има трети термостат който се намира на ЕГР охладителя сменя се и колата вече ми държи 90 градуса и загравя буквално за 10 15 мин при външна температура 5 градуса .Поздрави на всички и ако някой има този проблем,това е решението

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колите ви ръчка ли са или автомат?Става въпрос за коментарите с третия термостат.Защото по горе коментирахме този втори термостат,който е точно на ЕГР кръга,а имам съмнения,че третия е на кръга за охлаждане на DSG кутията.

Редактирано от nikolay80
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...