Jump to content

Загрява до 70 градуса???


NiksanA4

Recommended Posts

и си смени майстора :) Аз си смених гумаджията след като счупих ключа за развиване на болтовете като ги затягат все 1 никога повече няма да се сваля тая джанта и ми идеше да ида да го бия , добре че стана в града а не някъде на майната си да се чудя какво да правя , хич не мислят тия хора и всеки псува предния колко бил некадърен :( 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • Отговори 224
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Привет и от мен!

Същият проблем - Ауди А4 Б8 2.0 Куатро от 2015г. с двигател CGLC с автоматична трансмисия S-tronic.

Не загравя добре, при спрян климатроник загрява дори градско до 90 градуса, но в последствие включвайки парното започва да пада дори под 70 градуса. Извънградско също при спускане пада температурата на двигателя и сякаш и спира да духа топло. Повече от 24 градуса не слагам, понеже не обичам топлото.

Ще я карам в сервиз, в който досега съм поддържал всички минали през мен коли, свестни са, казаха, че е за термостат. 

Според вас къде е точно проблема, колко термостата има, къде са те, колко клапи и тн?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същия двигател, при смяна на термостата и една клапа, пак същото като симптоми.

От сервиза ми вадиха схеми, да ми докажат, че нямам други клапи и т.н., но от коро забелязах един маркуч с клапа в него, който е около 400 лв.

И ми се споменава за термостат или клапа и на кутията, но за него въобще не знам има ли го изобщо и къде е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако колата е фейс има един клапан в маркуча.Ако е автомат вероятно има и термостат за кръга на автомата!

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, фейс е колата, този маркуч с клапана в него го видях къде е.

С автомат съм CVT, но за него нямам идея има ли и къде термостат/клапан?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те това е тоя боклучец,най обикновенно топче в конус,няма пружина.

Измих,разтраках,щото трака тая гад ,направих тест с вода ,държи и наистина по бързо загря колата,осезателно по бързо ,но няма как да стигна 90гр за 3 км.

IMG_20211102_124236.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

И аз забелязах същото падане на температурата общо взето когато не се натоварва мотора. Започна преди около 2,3 седмици, та веднага поръчах на Райно двата оригинални термостата и се захванах да ги сменям, но ми отне почти ден и половина да си сменя двата термостата. Очаквах да е по-лесно честно казано, драми нямаше с големия, но с малкия видях доста зор тъй като мястото е доста ограничено. 

 

Ако някой ще се захваща да си ги сменя сам, разглобявайте и сглобявайте всичко поетапно, на няколко пъти, за да не загубите кое от къде сте извадили.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 25.11.2021 г. at 17:41, isiahrashad написа:

 

И след подмяната на термостатите има ли разлика, пада ли температурата?

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@*
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Kuonyy Да, разбира се. Още на първото каране вече нямаше падане на температурата, заби на 90 и не мръдна.

Няма значение с или без климатик. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

И аз да се включа по темата ,че вече ми писна ! Имам проблем с температурата от миналата зима ! Загрява една идея по-бавно и при спускане изтива до 50 градуса ! Сменил съм всичко по 3 пъти ,основен термостат, този в маркуча и веднъж клапана с топчето че си е цифра ! И няма оправяне , колата е ходила при D-bros , das Auto service ....всички вдигат рамене ! Виждат ,че има проблем без идея от къде може да се оправи ! Колата е 2.0 177к.с ,автомат като фабрично няма термостат и охлаждане на кутията . 

Редактирано от drago33
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карай на димамик и ще е по добре,няма как да спускаш ,да няма микрограм нафта на дюзите и да е на 90 гр.

Със същия мотор на ръчка ,не виждам 90 гр без да съм газирал прилично,пусна ли  педала пада.Това е положението. Според мен допълнителната помпа на антифриз а е проблема. Но парно ,Боже какво парно има тоя кош,на 5 мин и вече духа топло.Естествено помага и електрическото парно 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм съгласен ,че "тези коли са така " ! Моята не и падаше температурата и си държеше 90гр.при всякакво каране и път . Пробвал съм всички режими ,няма промяна ! Пада ли температурата значи има проблем ,но какъв и къде е по дяволите 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При дълго спускане, отрицателни температури, включено отопление, при положение, че горивото е 0мг....От къде да дойде тая температура, че да не изстине? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно,кой  с каквото ще да не е съгласен,няма качество без количество и обратно,ако ще и под вола теле да търси,успех.

Цял ден карам в града едвам подминах 80 гр,на Цариградско дигнах 90 за 5 мин с газ че бързах.Темп. на дпф 350 на мотора 85 извадил съм си темп  на маслото,гледам в реално време с vad  dpf  u torg , платените версии.

Имам поне 10 коли на които наблюдавам същото,на автомат е по добре,излезна ли на дълго 89 гр,пада на около 80 75 при продължително спускане.Не съм гледал при спряно парно,стои на 23 гр целогодишно.

Лятото не мърда от 90,на torq също,маслото на 200 км  117 градуса. . 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зимата в града избягвам да карам дизелови коли. Не загряват изобщо, ако се кара бавно. Това води и до проблеми с ДПФ, ЕГР и другите еко-шитни. Малка, градска, бензинова кола е истината. За 4-5 минути изправя стрелката на температурата. Освен това има и още доста предимства.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте колеги и за много години!

 

Да се включа малко и аз в темата.Наскоро закупих и аз ауди а4б8 2.0тди,код на двигателя CAGB ръчка 136 кс.И при мен не достига повече от 70 градуса и то по магистрала,пускам ли отива на 50 градуса.Въпроса ми е със два термостата и клапа ли съм и основния темостат гледам че ми е с корпус и 3,4 извода според година и месец

Това трябва да е основния термостат на блока-03L121111AD

Малък термостат на кръга на EGR-1K0121113A

Kлапан EGR-1j0122351

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 months later...
На 24.01.2016 г. at 16:16, psycho84 написа:

Колеги при мен се оказа маркуча за който ви говорех по-горе сега всичко е наред който мисли ,че има такива проблеми сродни с моите да ми пише ще гледам да помогна с каквото мога. :dance:  :zustimm:

Здравей колега, искам да те питам откъде поръча този маркуч, защото и при мен не загрява колата? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
On 1/8/2021 at 4:43 PM, ivo totev said:

 Аз съм с ръчна кутия и при мен термостатите са 3 + посочен клапан. С покупката и обслужването на автомобила смених основния и този зад двигателя. Всичко беше ок до началото на миналата година когато колата отново започна да загрява трудно. Тогава видях, че има още един. След смяната му няма колебание в температурата. Клапана не съм го пипал все още.

 

Здравеи аз имам ауди А4 2.0 тди мултитроник 150 коня знам за два термостата и за две клапи които са във маркучите каде се намира третият термостат като първият е основния втория е във маркуча зад двигателя които е за egr каде е третия ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите на всички Имам ауди А4 2.0 тди мултитеоник феислифт модел 2013 110 киловата 150 коня на кратко имам проблем със загряването трудно достига до 90 и то трябва да карам предимно извън градско като пусна прното и твмпературата започва да пада . 
смених смених термостата на двигателя  проблема го има още . 
Знам ме има втори термостат които се пада зад двигателя и знам че имам и две клапи които са вътре във самите маркучи  поръчал съм двете клапи и вторият термостат ще ги сменявам сигурно този уикенд . Знам че на преди феис лифта модела проблема е във маркуча със вторият термостат и клапата , но на моята този маркуч е със метална траба малко по различен . Четох че на феис лифта не винаги проблема се оправя със смяната на клапата и вторият термостат . 
ако някои е разрешил проблема със феис лифта би ли сподели ? 
и ако някои знае дали има още термостати и клапи на тая кола моля пишете 

четох някаде че маи имало и термостат за скоростната кутия .

благодаря ви предварително !! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 months later...
На 18.03.2021 г. at 9:21, radosab написа:

Здравейте,

 

И аз да напиша и потвърдя в темата за да не се чудят и лутат други колеги.

Б8 2000ТДИ САНА мотор си загрява сравнително бързо, държи 90 градуса постоянно, няма значение с каква скорост се кара и на на колко градуса е включен климатроника.

Има един основен термостат и още два по-малки в маркучите, има и две клапи. Клапаните по-трудно се прецакват, проблемът основно е в основният термостат и двата по-малки в маркучите.

Ако тези неща са изрядни колата ще загрява нормално.

 

Поздрави,

 

 

На 18.03.2021 г. at 9:21, radosab написа:

Здравейте,

 

И аз да напиша и потвърдя в темата за да не се чудят и лутат други колеги.

Б8 2000ТДИ САНА мотор си загрява сравнително бързо, държи 90 градуса постоянно, няма значение с каква скорост се кара и на на колко градуса е включен климатроника.

Има един основен термостат и още два по-малки в маркучите, има и две клапи. Клапаните по-трудно се прецакват, проблемът основно е в основният термостат и двата по-малки в маркучите.

Ако тези неща са изрядни колата ще загрява нормално.

 

Поздрави,

 

Колега моя мотор е същия но не намирам тези въпросни маркучи които са със термостат вътре стисках ги и не ми направи впечатление да е твърдо вътре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1.11.2018 г. at 19:05, lubomir_932 написа:

Здравейте и от мен и моят пробле преди няколко дена се реши,както на колегата и при мен има трети термостат който се намира на ЕГР охладителя сменя се и колата вече ми държи 90 градуса и загравя буквално за 10 15 мин при външна температура 5 градуса .Поздрави на всички и ако някой има този проблем,това е решението

Къде се намира колега този термостат за охладителя на егр колега благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма автомобил с ДВГ, който да загрява само до 70 градуса.

Всеки такъв рано или късно загрява до поне 90 градуса.

Някои от заглавията на теми в този форум ми напомнят на някои от заглавията в българските спортни медии относно изригванията (според мен по-скоро оригванията) на Везенков в NBA...😃

Редактирано от nikrga
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

@Ангел попов @Ангел попов Здравей, имам същата и същият проблем. Искам да те питам оправи ли я? И какво смени, защо по-нагоре в форума прочетох как се решава проблема за б8 но не и за б8.5 или фейс лифта. Благодаря предварително. 🤕

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...