Jump to content

Загрява до 70 градуса???


NiksanA4

Recommended Posts

Към nikolay80: Моята кола е Audi Q5 2.0 TDi 125 KW S-tronic, демек DSG.  И аз мисля че третия термостат е  на кръга за охлаждане на DSG кутията, защото забелязах че кутията ми сменя по-плавно когато е загряла колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 224
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Да по принцип DSG кутията има такъв термостат,който е същия като другия за ЕГР-а,което означава,че ръчките са с два с автоматите с три термостата и при проблем със загряването се сменят един по един до успех или всички накуп за най сигурно :( 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте колеги,

 

Подобен проблем имам и аз- около 90 градуса достига единствено градско в задръствания и при изкачване. При спускане пада и под 70 градуса. Лятото проблема го нямаше.

 

Бихте ли ме насочили за мотор CAHA 170 коня :

 

- колко термостата и термоклапи има ( включително и тези,които се намират в посочените по- горе тръби); 

- партидни номера, ориентировачни цени и съответно оригинални или алтернативни части

- сервиз, от който сте доволни и е решил посочения проблем.

 

Предварително благодаря!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

В някой случаи смятам, че е нормално. При мен загрява за 15-20 мин когато е доста студено (което сравнено със старата ми бензинова Б5-ца си е доста време), както предната седмица беше. Иначе при спускане понякока пада ако е наистина дълго спускането и си на свободна, а предния месец свали до около 75 докато карах на равно със 160-170 и навън беше -3 градуса. През останалото време си държи работната, т.е. не би трябвало да се говори за проблем, а просто комбинация от студено време и набичено парно щото жената е зиморничава :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 12/13/2017 at 9:56 AM, Mi6odr said:

Здравейте,

Ето го въпросния маркуч, започващ от ЕГР и минава зад двигателя.

s-l5001_LI.jpg

При мен е с номер 03L 122 157 M. Явно има различни номера на този маркуч, но той създава проблема. На снимката термостата ( синьо Т) с номер 1К0 121 113 А, и клапан ( бяло К). 

Трябва да се подменят и термостата и клапана, за да се реши проблема.

Аз съм с  А4, Б8 - 143 к.с. 2.0 TDI, мотор CAGA.  

Благодарности на момчетата от Автотехника Плевен, които се бориха два часа за да ги подменят.

On 1/18/2016 at 0:39 PM, psycho84 said:

 

Проблемът го отстрани като заминих  "термостата ( синьо Т) с номер 1К0 121 113 А" за 32 лв. Сега само да споделя, че е нормално да падне температурата до 70тина градуса при спускане(все пак няма горене, което да създава топлина). При мен проблемът беше, че като набича парното температурата падаше до под 50 градуса. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен е същото не вдига повече от 60 гр. моторат е същия намерих го целият маркуч за 50 евро от морга сега чакам да дойде после смяна и ще пиша за резултата весело посрещане на новата година на всички аудисти!!!:razz::razz::razz::razz::razz:

Редактирано от tzeno
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само за инфо ако не искате да плащате двойна цена за едно и също нещо.Взех термостати на BEHR които са ОЕМ-ските за цена наполовина на цената в Порше.Двата с отстъпка са 60-на лв.Термостатите са просто с изтрити емблеми на Ауди и оригинални номера за да може да се продават на Афтърмаркет пазара ;) 

IMG_9565 [1024x768].jpg

IMG_9569 [1024x768].jpg

IMG_9564 [1024x768].jpg

IMG_9567 [1024x768].jpg

IMG_9566 [1024x768].jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, 

 

с интерес следя темата. И аз имам същия проблем със загряването както и вие описано по горе. Както прочетох смених основния термостат и след това и втория който е отзад (номера от кутията ТХ 5 75). Но отново проблема остава - много трудно вдига градуси, а спра ли на едно място стрелката тръгва надолу, парното е на 22 градуса, не е на макс. На двете места където ходих ми казаха че друго не могат да нарпвят, мотора бил много ефективен и не създавал достатъчно топлина, което ми се струва малко странно.

 

Какво остава след това -  тази клапа която написахте погоре, въпреки че незнам дали я имам колата е А4 '12г 2.0TDI 143к. мултитр. 

 

Ако някой е преборил проблема тук в София ще съм благодарен да помогне и с координати на серивза където са оправили нещата

 

Хубав ден

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж щом си автомат дали няма още един  като малкия термостат заради кутията.DSG-то имат  трети за кутията но не знам при мултитроника как е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с мултитроник 2009 и нямам трети термостат ,не вярвам при 2012 да се е появил.

В разклонението на маркуча за малкият термостат има клапа провери я нея , ако е заминала може тя да е проблема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здраейте, колеги. Малко е срамно нали, на вас да не ви загряват 2.0ките дизел, и аз да дойда да кажа, че и 3.0-ката 239кс ми загрява достааа бавно и то градско до 70-75 С, ако не я мачкам малко поне, настъпя ли я добре , си стига 90 С и си ги поддържа, както и извънгрдско си държи 90 С. Явно проблемът е начален при мен, само на спускане примерно по Владая или Витиня съм виждал да пада около 70 С., Та искам да питам 3.0 дизел  ръчка CAPA код на мотора, с два термостата ли е и на лесно място ли е този до ЕГР-а, ако има такъв, а подозирам ,че има ? И дали е добре да се вземе оригинален или може и Behr ? Мерси предварително ! Имам колата от седмица и няма как да знам как се държи през другите сезони, купих я в кучи студ. Може и да е нормално донякъде, ама да си питам.:lupe:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 23 часа, James написа:

Цитиране на предходно мнение!

Някои 3.0TDI са с два,някои с един.Сега не се сещам твоя с колко е,но по скоро са два.Относно какъв да е,отиди в някой магазин за части и виж,ако в кутията на BEHR е оригинален с изтрити номера взимай такъв понеже същия в Ауди е на поне двойна цена.

P.S.Сега погледнах в ЕТКА.Не виждам втори термостат.Само основния отпред на блока.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и аз съм с B8-ца 2.0tdi 143 к.с. и въпреки днешната смяна на термостата и клапана тръгвайки от сервиза колата загря с мъка до 90 градуса и след като я оставих да работи на място не мръдна. Но от сервиза бяха спряли климатроника! Вечерта си тръгнах от работа и пуснах климатроника на 22, и пак не загрява до 90 градуса. Продължавам да съм в драма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, само въпросния втори смених. Предцених , че ако първия е заминал ще се усети веднага , защото колата си има парно. Сравнително бързо вдига до 50/60 градуса

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, след проверка тук там и най-вече благодарение на мнението на колегата @nikolay80 се убедих, че съм с 1 термостат. Днес на връщане от работа установих наистина пряка връзка между даването на газ между светофарите и загряването. Като успях на борис само с 1 подаване яко на газна 2-ра и 3-та между два светофара да вдигна над 10 С, примерно от 70 отидох до малко над 80 С . Криво ляво си я закрепих на 90 и се прибрах ядосан, пуснах си парното и я отавпх 5 мин, не щяха да паднат градусите, отивам да го купя утре тоя 1 термостат за едни 100лв, Само да каже някой на гадно  и трудоемко място ли се сменя основния термостат на блока при CAPA-та ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че се сваля предницата или поне се изтегля напред.Може да огледаш и да пробваш и така,ама дори и да е възможно ще си изпочупиш ръцете :( 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрвейте , колеги ! 

От 2 месеца карам Сеат Ексео 2.0 TDI - CR 143 hp , с ръчна скоростна кутия . Колата беше нов внос като я взех , което си беше от другия край на България . Още докато се прибирах към Варна забелязох , че колата не държи 90 гр. нормална работна температура . Следователно последва пълно обслужване на колата . Филтри , масла , ремъци , ролки , водна помпа , антифриз , спирачна течност , шестограма на маслената помпа ,накладки , термостат и още други дреболий който си бяха за смяна . Термостата ( behr ) които сменихме беше този големия като си мислех , че колата е с един термостат . След смяната му ефект почти нямаше . Започнах да чета по форуми и разбрах , че има втори термостат зад главата и него смених  (ОМ-ки) . Оказа се , че има леко подобрение , обаче много трудно си загрява в града , трябва да и скачам яко на газта . Забелязох , че пак и падат градусите извънградско като и пусна газта и особенно ако е около  0 гр външна температура . Тогава поръчах оригинален малък термостат по номера който открих тук в форума , както и оригинален клапан към ЕГР пак по номера открит в форума Викам си ейй сега вече ще стане . Да ама не . След смяната си е все същото пак трябва да и давам яко газ в града за да загрее . Ето пример днес след около 60 км каране извън града си държеше 90 гр . Обаче на влизане във Варна и пуснах газта и съм я карал 3 - 4 скорост и температурата си падна на 70 гр или малко над 70 гр .Вече съм се изчерпал от към идей и нямам предства какво да правя .Преди карах 1.9 TDI PD 101 hp  и там си кове на 90 гр. и няма значение къде , как и с каква скорост караш . Стигне ли 90 гр  , никога не ми е падала като и върна газта или да намаля понеже влизам в населоно място .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте да се включа и аз по темата! Моята е 2.0 tdi 143 коня, ръчка. В града трудно стига 90 ама извън града си държи 90 и не пада, говорим за зимни условия. Та след като изчетох всичко по темата ме навежда на мисълта, че това си е нормално за тия мотори!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извън  града си ги държи , а ако и пуснеш газта и я караш с по ниска скорост . Мърдат ли тогава градусите 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда.. И аз съм в отбора на чакащите идея за CJC моторите. Снощи смених и малкия термостат, запалих, поработи и... 50°. Клапата при мен я няма или поне не я видях никъде, а бях разкачил всичко около малкия термостат. Колата е 2012, ако това има значение. Скобите за маркучите са уникално произведение, станаха ми любими, наистина...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да няма клапан при теб.А при работа на място недей очаква да вдигне повече от 50градуса особенно сега зимата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

В движение също не държи постоянни градуси.. Може би трябва да пробвам как ще се държи на 22° и ауто... Или просто да приемем, че няма да държи работна темп. и това е. Какво да правиш - КПД... :)

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...