Jump to content

Загрява до 70 градуса???


NiksanA4

Recommended Posts

Колеги някой ако може да ми помогне, по темата ... колата е AUDI A4 B8 2008г. 2.0TDI 143 коня код на мотора CAGA - номера на оригиналният ми термостат е 03L121113A , като го въведа в няколко сайта за части ми излиза еквивалент на BEHR с код TX 212 82D .. като отида да си поръчам часта никъде не могат да ми я намерят, а ме убеждават всички продавачи, че термостата за моята кола на BERH е с код TX 4 83D ... може ли някой да ми каже кой термостат е за моята кола, говорим за главния, а не за малкия термостат с клапана, които отиват към ЕГР-а.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 224
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

 

това не е ли 2рия термостат който е зад двигателя на кръга на ЕГР-а ? Аз питам за главния термостат който е.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте да попитам и аз колата е А5 с код CGLC днес е закарах в сервиз и казаха, че са сменили два термостата. Сега е пробвах при външна температура 6 градуса загря до 90 след което на светофар или при по-леко каране държи една идея под 90 оставих е около 10 мин на място стрелката не мръдна тръгнах и пак си закова 90. Въпросът е два ли са термостатите и има ли клапан и нормално ли е това с лекото играене на градусите, рядко карам колата и нямам наблюдения за това питам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ми връзва се, просто AC беше изключено, а Auto светеше и температурата беше на 25. Така е оставила жена ми, а от сервиза е взех на Off. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега е 2-3 градуса по-топло от вчера, но при 20 градуса на климатроника държи 90 точно и не мърда. Предполагам всичко е наред. Само не разбрах освен двата термостат има ли друго или са само те?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Ново предположение от мен - ел. клапан с номер 4H0121671B... Възможно ли е да се дължи на него незагряването на мотора? Пак казвам - няма проблем с отоплението на купето, само мотора не иска да се сгрее при темп. под или около 0°. Сменени са и двата термостата, не остана какво друго да сменя. Обявиха ми цена около 260 лв. за тази джвъчка, оригинална. CJCC- ръчна кутия...

IMG_20200501_152350.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...

Здравейте имам проблем със загряването на колата, имам ауди а4 2014г.   2000куб   177коня  автомат  на дълго загрява до 90гр.и в градско пада до 70гр.смених термостата същата работа,ако може някой да ми кажеш за втория термостат къде се намира или от къде е проблема благодаря предварително! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смени и втория и ще се оправи..и при мен така беше...аз съм с ръчка.......но при тебе са 3 термостата...

втория е на един маркуч зад двигателя....прочети цялта тема..

 

Редактирано от ru6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Аз съм с ръчна кутия и при мен термостатите са 3 + посочен клапан. С покупката и обслужването на автомобила смених основния и този зад двигателя. Всичко беше ок до началото на миналата година когато колата отново започна да загрява трудно. Тогава видях, че има още един. След смяната му няма колебание в температурата. Клапана не съм го пипал все още.

 

Редактирано от ivo totev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

От няколко дни съм собственик на А4 Б8 allroad, 2.0 TDI, 170 hp. След като я закупих и направих тест и изминах 120 км смесено каране /грдско и извън градско. По същия начин не загряваше повече от 70 градуса. Вчера я вкарах за пълно обслужване в сервиз които са ми приятели и ги предупредих че не загрява. Веднага установиха че малкия кръг не върти. Малко след като разглобиха двигателя намериха въпросния втори термостат и установиха че не работи. После ми казаха че има и втори такъв и им казах да сменят и него. Слвед обслужването направих тест и за по -малки от 5 мин колата закова 90 градуса и не мръдна. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 4.05.2020 г. at 9:07, Martbg написа:

Ново предположение от мен - ел. клапан с номер 4H0121671B... 

IMG_20200501_152350.jpg

Това е допълнителна циркулационна помпа.

Със сигурност не е от нея проблема.В темата са посочени възможните причини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

И аз да напиша и потвърдя в темата за да не се чудят и лутат други колеги.

Б8 2000ТДИ САНА мотор си загрява сравнително бързо, държи 90 градуса постоянно, няма значение с каква скорост се кара и на на колко градуса е включен климатроника.

Има един основен термостат и още два по-малки в маркучите, има и две клапи. Клапаните по-трудно се прецакват, проблемът основно е в основният термостат и двата по-малки в маркучите.

Ако тези неща са изрядни колата ще загрява нормално.

 

Поздрави,

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Здравейте, наложи ми се да сменя и на мен термостат, обаче майстора вместо да сложи термостата на мястото му, го е сложил на клапана на мястото, спазил е посоката която е била на клапана, и сложил по същият начин и термостата.

може ли да стане някакъв проблем?

сега оставих колата да в прави както трябва, но колата я карах около 60км и реално ме интересува дали има някаква опасност да е станало нещо дето вместо клапан има термостат.

 

Редактирано от Simo32
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...