sunfreakz9 Публикувано 13 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2020 Колеги някой ако може да ми помогне, по темата ... колата е AUDI A4 B8 2008г. 2.0TDI 143 коня код на мотора CAGA - номера на оригиналният ми термостат е 03L121113A , като го въведа в няколко сайта за части ми излиза еквивалент на BEHR с код TX 212 82D .. като отида да си поръчам часта никъде не могат да ми я намерят, а ме убеждават всички продавачи, че термостата за моята кола на BERH е с код TX 4 83D ... може ли някой да ми каже кой термостат е за моята кола, говорим за главния, а не за малкия термостат с клапана, които отиват към ЕГР-а. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen_iv70 Публикувано 13 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2020 Това е термостата 2.0 caga. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunfreakz9 Публикувано 13 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2020 (Редактирано) това не е ли 2рия термостат който е зад двигателя на кръга на ЕГР-а ? Аз питам за главния термостат който е. Редактирано 14 Февруари 2020 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen_iv70 Публикувано 13 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2020 Май,да. Грешката е моя. Аз ги смених и двата. Трябва да погледна другия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunfreakz9 Публикувано 13 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2020 (Редактирано) ще съм благодарен ако ми покажеш другия :)) Редактирано 14 Февруари 2020 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen_iv70 Публикувано 14 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2020 410396.82D WAHLER Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HUGO Публикувано 17 Март 2020 Доклад Share Публикувано 17 Март 2020 Здравейте да попитам и аз колата е А5 с код CGLC днес е закарах в сервиз и казаха, че са сменили два термостата. Сега е пробвах при външна температура 6 градуса загря до 90 след което на светофар или при по-леко каране държи една идея под 90 оставих е около 10 мин на място стрелката не мръдна тръгнах и пак си закова 90. Въпросът е два ли са термостатите и има ли клапан и нормално ли е това с лекото играене на градусите, рядко карам колата и нямам наблюдения за това питам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 17 Март 2020 Доклад Share Публикувано 17 Март 2020 парното на колко го пусна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HUGO Публикувано 17 Март 2020 Доклад Share Публикувано 17 Март 2020 25 градуса на Ауто без климатик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleks67 Публикувано 17 Март 2020 Доклад Share Публикувано 17 Март 2020 Ауто без климатик в едно изречение някак никак не ми се връзва?.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HUGO Публикувано 18 Март 2020 Доклад Share Публикувано 18 Март 2020 А ми връзва се, просто AC беше изключено, а Auto светеше и температурата беше на 25. Така е оставила жена ми, а от сервиза е взех на Off. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 18 Март 2020 Доклад Share Публикувано 18 Март 2020 Пробвай на 20 градуса и виж дали ще загрява Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HUGO Публикувано 18 Март 2020 Доклад Share Публикувано 18 Март 2020 Ок ще пробвам значение за вентилатора има ли, или? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 18 Март 2020 Доклад Share Публикувано 18 Март 2020 Да, защото може да преохлаждаш двигателя с парното... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HUGO Публикувано 18 Март 2020 Доклад Share Публикувано 18 Март 2020 Ще го пробвам довечера да е по-студено на 20 градуса и на ниска скорост на вентилатора, и ще пиша. Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HUGO Публикувано 18 Март 2020 Доклад Share Публикувано 18 Март 2020 Сега е 2-3 градуса по-топло от вчера, но при 20 градуса на климатроника държи 90 точно и не мърда. Предполагам всичко е наред. Само не разбрах освен двата термостат има ли друго или са само те? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Martbg Публикувано 4 Май 2020 Доклад Share Публикувано 4 Май 2020 Ново предположение от мен - ел. клапан с номер 4H0121671B... Възможно ли е да се дължи на него незагряването на мотора? Пак казвам - няма проблем с отоплението на купето, само мотора не иска да се сгрее при темп. под или около 0°. Сменени са и двата термостата, не остана какво друго да сменя. Обявиха ми цена около 260 лв. за тази джвъчка, оригинална. CJCC- ръчна кутия... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Атанас Рашев Публикувано 8 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2021 Здравейте имам проблем със загряването на колата, имам ауди а4 2014г. 2000куб 177коня автомат на дълго загрява до 90гр.и в градско пада до 70гр.смених термостата същата работа,ако може някой да ми кажеш за втория термостат къде се намира или от къде е проблема благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 8 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2021 (Редактирано) смени и втория и ще се оправи..и при мен така беше...аз съм с ръчка.......но при тебе са 3 термостата... втория е на един маркуч зад двигателя....прочети цялта тема.. Редактирано 8 Януари 2021 от ru6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo totev Публикувано 8 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2021 (Редактирано) Аз съм с ръчна кутия и при мен термостатите са 3 + посочен клапан. С покупката и обслужването на автомобила смених основния и този зад двигателя. Всичко беше ок до началото на миналата година когато колата отново започна да загрява трудно. Тогава видях, че има още един. След смяната му няма колебание в температурата. Клапана не съм го пипал все още. Редактирано 8 Януари 2021 от ivo totev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikisotirov Публикувано 18 Март 2021 Доклад Share Публикувано 18 Март 2021 От няколко дни съм собственик на А4 Б8 allroad, 2.0 TDI, 170 hp. След като я закупих и направих тест и изминах 120 км смесено каране /грдско и извън градско. По същия начин не загряваше повече от 70 градуса. Вчера я вкарах за пълно обслужване в сервиз които са ми приятели и ги предупредих че не загрява. Веднага установиха че малкия кръг не върти. Малко след като разглобиха двигателя намериха въпросния втори термостат и установиха че не работи. После ми казаха че има и втори такъв и им казах да сменят и него. Слвед обслужването направих тест и за по -малки от 5 мин колата закова 90 градуса и не мръдна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 18 Март 2021 Доклад Share Публикувано 18 Март 2021 На 4.05.2020 г. at 9:07, Martbg написа: Ново предположение от мен - ел. клапан с номер 4H0121671B... Това е допълнителна циркулационна помпа. Със сигурност не е от нея проблема.В темата са посочени възможните причини. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radosab Публикувано 18 Март 2021 Доклад Share Публикувано 18 Март 2021 Здравейте, И аз да напиша и потвърдя в темата за да не се чудят и лутат други колеги. Б8 2000ТДИ САНА мотор си загрява сравнително бързо, държи 90 градуса постоянно, няма значение с каква скорост се кара и на на колко градуса е включен климатроника. Има един основен термостат и още два по-малки в маркучите, има и две клапи. Клапаните по-трудно се прецакват, проблемът основно е в основният термостат и двата по-малки в маркучите. Ако тези неща са изрядни колата ще загрява нормално. Поздрави, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Simo32 Публикувано 16 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2021 (Редактирано) Здравейте, наложи ми се да сменя и на мен термостат, обаче майстора вместо да сложи термостата на мястото му, го е сложил на клапана на мястото, спазил е посоката която е била на клапана, и сложил по същият начин и термостата. може ли да стане някакъв проблем? сега оставих колата да в прави както трябва, но колата я карах около 60км и реално ме интересува дали има някаква опасност да е станало нещо дето вместо клапан има термостат. Редактирано 16 Септември 2021 от Simo32 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 20 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2021 покарай я известно време в града, за да е сигурно, че всичко е на ред Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване