Стоян Чанев Публикувано 16 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2016 Здравейте, колеги. Днес попаднах на една статия в авто-билд в която пише, че 4.2тди често страдал от рапънати вериги, за което не съм чувал. Знам че това е вярно за 4.0 тди. Та вие чували ли сте нещо по този въпрос? Ето линк към статията: http://autobild.bg/audi-a8-(typ-4e)-%D0%BE%D1%82-15-000-%D0%BB%D0%B5%D0%B2%D0%B0:-%D0%A1%D0%BB%D1%83%D0%B6%D0%B5%D0%B1%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D0%9C%D0%B5%D1%80%D0%BA%D0%B5%D0%BB/a11398 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lyubaca Публикувано 24 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2016 От година насам трака все повече и повече. Скъпичка е. Не я смених само защото ми се прецака компресора на окачването. Вчера го смених, но си изпуснах часа в сервиза.За веригата ми искат 1400 лв за части и малко над 1000 за труд. Което включвало освен веригата и разни обтегачи и т, н, И понеже все някои ще попита да кажа за компресора - 400 лв на старо + 500лв за една изпускаща въглавница и 200 лв труд. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стоян Чанев Публикувано 26 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2016 (Редактирано) При студен старт ли ти трака? Цитиране на предходно мнение! Редактирано 26 Февруари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
biturbo Публикувано 26 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2016 Да, главно. Но ако се остави по-дълго без да се сменят, почват да се чуват и при палене на загрял мотор. Много често прескачат зъб при гасене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
biturbo Публикувано 27 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2016 Извинявай Стоян Чанев, не погледнах, че въпроса ти е към Любака, но съм имал същите проблеми и затова отговорих. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lyubaca Публикувано 21 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 (Редактирано) Тракаха ми веригите постоянно! Студен - топъл... всякак. Смених ги, плюс обтегачи, ролки, повдигачи на клапаните... 6200 лв за цялото упражнение. Сега всичко е чудесно и автомобила отново е безшумен. Общо взето от тази А8 съм много недоволен. Не бих взел повече такава. Освен постоянното ровене по колата (изгорял мигач на огледалото, скъсано жило на капака на двигателя, задната щора постоянно се прецаква, телефона губеше обвхват, спирачен апарат на задно колело, смяна на колан с механизма, датчик един заради които влизаше в авариен режим, смяна на механизма гдето вади телевизора... и още и още), ами и е неудобна! Няма къде една чаша да си сложиш, няма ниши за документи, никога не можеш да си настроиш седалката точно, въпреки че има 20 копчета, няма никаква видимост... Общо взето за 4 години се убедих че модела не струва! Има 3 хубави страни: красива е (с 20" джанти съм), мощен 8 цилиндров мотор и последно - разхода на гориво е чудесен за 325 те магарета (10-12 литра/100км а пада и на 8 ако караш кротко) Но не бих я препоръчал като марка и модел! Редактирано 22 Юли 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 22 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2016 Според мен пък е много удобна и приятна за каране. Ако не си имал всички тези проблеми, които несъмнено ебават кефа от каране, щеше да гледаш с други очи на колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 22 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2016 @lyubaca интересно инфо. Колата ти е много красива, би трябвало да ти доставя страшен кеф .... За голямо съжаление, всички ремонти, които си описал са много типични за старите осмаци Тва с обтегачите явно е класика при Ауди. Отделно тези дребни, но дразнещи неща, наистина развалят кефа, само че в един момент като стабилизираш колата и покараш 20-тина хил км само на консумативи ще си промениш мнението За седалките верно отнема време да си я настроиш, но след това си запаметяваш настройки и приключваш Пробвай тези които надуват, да ги върнеш най-навътре, настрой си удобно седалката и след това ги разцъкай тях. Какво имаш предвид, че няма достатъчно видимост? Мислил ли си да я чипосваш? Можеш ли да качиш една снимка на интериора, много ми е странно, че няма място за чаши. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 22 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2016 Няма. Има ниша зад скоростите, но е по-скоро за документи, ключове, телефони. Стойки за чаши няма, каквито има в а6 ц5, примерно. Имах същата 4.2тди и беше много приятна за каране, не може да изненада с вървеж предвид теглото си, но пък за возене беше мрак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lyubaca Публикувано 22 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2016 Напротив, точно с вървенето изненадва! Даже е прекалено мощна за теглото си. Но в горният пост забравих че преди 2 години сменях и дюзи! А те са скъпи. Въобще една недоизмислена кола! А относно видимоста: Предвид предните колонки и малките огледала, трябва да си факир да прецениш. Ако на кръстовище имаш перпендикулярно в ляво или дясно пешеходец, като нищо го качваш на предният капак. Това си им е проблем на тези купета. За огледалата споменах - все едно си пробил дупки във вестник. Нищо не виждаш. Огромна мъртва зона. Предвид че съм навъртял над 150 000км на това купе, мога да напиша трактат на тема - "Недостатъци (поради липса на предимства) на Ауди 8". Долу в десния ъгъл бих добавил подзаглавие с много дребен шрифт "Не измислено" и "По действителен случай"! Снимките са правени от един приятел за да я продам. Но за почти 2 години имам само няколко обаждания, и сега след оправения мотор и сменените дюзи ще си я покарам още малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 22 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2016 1 hour ago, lyubaca said: Долу в десния ъгъл бих добавил подзаглавие с много дребен шрифт "Не измислено" и "По действителен случай"! Според мен заради скъпите и тегави ремонти си се настроил лошо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 22 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2016 Тва за вървежа е супер строго субективно, но все пак 326кс на горе долу 2т купе не виждам как може да изненадат. Дано след последните ремонти да покараш без нужда от какъвто и да е сервиз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todorov_24 Публикувано 22 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2016 Бихте ли споделил (lyubaca), в какво състояние сте закупили колата,от къде?Напр.-нова,от 1-ви,2-ри собственик,на колко километра(ако сте знаели реалният пробег),сервизна история,в коя държава/и е каран автомобила и т.н.Дори ако не се лъжа,по номера на рамата може да се разбере и за кой пазар(държави)е произведен.Някои от описаните проблеми са типични за Д3,но при вас нещата са ескалирали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
С.Стефанов Публикувано 22 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2016 Аз лично толкова недоволни не бях срещал във всички теми взети заедно. По повод мотора-4.2TDI след премахването на повечето eco shit-ни се отпуши(само катализаторите съм оставил засега) и мен ме устройва напълно. Дюзите са в положителни стойности, през няколко хил. км. получава по една туба BDC. Още повече като знам какви са алтарнативните мотори. За автомобил серийно производство, един от най-добрите дизелови мотори за мен. Като интериор, напълно функционален и френдли, единствено местата за бутилки са малко, но това се преглъща. Нямал съм големи драми освен с торсена. На двигателя му сипвам само Bardahl с фюлерин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lyubaca Публикувано 22 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2016 Стефанов, аз си падам лаик, би ли ми обяснил какво да премахна от изпускателната система? Последно време мирише странно. Няма пушек няма нищо. Но мирише странно! В сервиза ми казаха че още малко и щяла да светне лампа за филтър за твърди частици, предвид изминатите километри. И какво е това БДЦ ? Така и така смених половината окачване и обслужих мотара, да я стегна за още една година или за още 50-60 000 км. Преди 1 час, todorov_24 написа: Бихте ли споделил (lyubaca), в какво състояние сте закупили колата,от къде?Напр.-нова,от 1-ви,2-ри собственик,на колко километра(ако сте знаели реалният пробег),сервизна история,в коя държава/и е каран автомобила и т.н.Дори ако не се лъжа,по номера на рамата може да се разбере и за кой пазар(държави)е произведен.Някои от описаните проблеми са типични за Д3,но при вас нещата са ескалирали Колата е от Мюнхен. Беше на 3,5 години и на 70 000 км. Това за собствениците не мога да кажа. Реален пробег - също. По вин-на си излиза кога и на колко е сменяно маслото в Бавария, съвпадаше си. Ескалация на "нещата" няма. Постоянно има нещо за ремонтиране. Не говоря за пари. Дразни та дрънка. Имах много смешни моменти. Например когато изгоря мигача на огледалото, предлагало се цялото. Или жилото на капака за двигателя. Държаха ми колата 2 дни в сервиза и сваляли подкалник и фар... и не помня още какво. Колана на водача се прецака, не се прибира, предвид цената взех един от една морга. Друго, например 8 бр дюзи по 600 лв (започнахме пазарлъка от 920лв/бр). И т н. Спирачен апарат, мигаше ми паркинг-спирачката няколко месеца... Ако нещо друго те интересува - питай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brat mu Публикувано 22 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2016 Карах 4.2тди. Сега взех 4.2 бензин. И двете са А8. Не знам от къде идват всички негативни коментари,но за мен са адски приятни коли за каране.Нищо не вървят и двете и това го казвам без да имам изкривени представи по темата. 6сек до 100км/ч е ок, но нагоре нищо не се случва!Въпреки това за мен остава изключително приятна кола. Очаквания за евтина поддръжка никога не съм имал, но е факт,че 4.2тди е далеч по-скъп за поддръжка в адекватно за а8 състояние от 4.2 бензин. П.с. как успя да достигнеш 6200лв за смяна на вериги? Смяната на компресор и възглавница с втора употреба такива не е по-добро решение от качествено рециклиране. Пак от опит го казвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 23 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2016 Алпина бе, насъскан осмак... Карам и аз д3, мене супер много ме истройва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 23 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2016 Да бе тя си става що годе и мене ме устройва за возене, обаче както казах следващата ше гледам да има едни коне отгоре че не ми стигат тия грам! Sent from my SM-G935F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lyubaca Публикувано 23 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2016 (Редактирано) Преди 5 часа, mityo написа: Преди 5 часа, mityo написа: Да бе тя си става що годе и мене ме устройва за возене, обаче както казах следващата ше гледам да има едни коне отгоре че не ми стигат тия грам! Sent from my SM-G935F using Tapatalk Да де, но не казваш "коя печка се движи" по-бързо от притежаваните от теб? Нали щото W12 не е нещо особенно, та се чудя какви си притежавал? Покажи някоя снимка на тези машини? Убеден съм че на всички ще им е интересно! Колеги подкрепете ми молбата, да се съгласи да ги покаже! Моля ви! Ама инак с лафовете нямаш равен Митьо Завиждам благородно! Хайде пусни няколко с снимки с по няколко изречения на зверовете, дето се "местят" по- бързо от в12 ската. А аз обещавам да ти разкажа нещо изключително след като видим зверовете! В трепетно очакване съм! Благодаря предварително! Редактирано 23 Юли 2016 от lyubaca Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
150hp Публикувано 24 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2016 Нямам това предвид. Нито 4.2 тди е най-бързата кола в света, нито някой твърди че е невиждана технология. Но на фона на масовите коли, които се движат по пътищата и на субективното усещане от турбините и големия въртящ момент вътре, колата си върви съвсем прилично, особено по магистралата. Мен лично ме бърка, защото се дават квалификации за "спреляк, умреляк, невървелник", което не подхожда особено на тази кола. Предвид голямото й тегло и това че е бъкана с екстри, си е направо супер. Карах няколко дни такава във всякакви режими /градско, извън, магистрално/ и последното нещо, което съм усетил е дори намек за липса на мощност, в каквито и да било условия. Ясно е че всеки си гледа от неговата камбанария, но има хора, за които и 1.9 тди 90 коня вървят супер, за други пък и 1000 коня не са достатъчни. Пример - ако аз съм свикнал на кола 600-700 коня, на относително леко тегло, е съвсем нормално 4.2 тди да ми се стори спряла. Но това далеч не означава че колата по принцип е бавна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 29 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2016 @lyubaca, гледам че колата е с големите огледала.... аз мислех, че поне с тях тоя проблем е отстранен, аз съм спредишните , които са по-малки и редовно някой ми се "губи" като кара до мен и няколко пъти засичам хората грубо... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lyubaca Публикувано 30 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2016 (Редактирано) На 30/07/2016 at 1:06, yavor20v написа: @lyubaca По-малка е видимата зона от на старите. Ужасни са. Огромни мъртви зони. Като дупки на вестник. И на това отгоре ми беше изгорял мигача на едното! А нямало такава резервна част. Само цяло Редактирано 1 Август 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 30 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2016 И мойте са големите и нямам проблем.... Sent from my SM-G935F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
biturbo Публикувано 6 Август 2016 Доклад Share Публикувано 6 Август 2016 Аз имам навъртяни 50к км на префейса с малките и още 30к км на фейслифта в БГ и ЕУ и не съм забелязъл проблем с мъртва точка. Автомобилът си е съвсем приличен, просто колегата lyubaca има други критерий и изискваня. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgiiii Публикувано 18 Август 2016 Доклад Share Публикувано 18 Август 2016 Колеги зачетох се в темата. Имтересно ми стана като прочетох че нямате къп холдъри... Аз имам фабрично къп холдъри точно като на снимката. Ясвно Ауди са чипари и искат повече пари за тая екстра в Европа. Също така в подкрепа мога да кажа че е много добър ежедневен автомобил. Прочетох и за проблемите на колегата и изглежда е случил на кофти бройка. При мен за година само вентилатора за купето със сменил и то защото е фабрична болежка. И при покупката още знаех заден лагер десен се смени. Друго не се е разваляло. Имам и сервизните посещения - нищо проблемно. Много добре вози особено защото е L купето но дизеловия двигател не ми е познат. Sent from my LG-K550 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване