Jump to content

Дънлоп vs Мишелин vs Гудиар зимни гуми


Recommended Posts

Здравейте :)

След погрешно самовнушение, че зимните ми гуми ще изкарат още един сезон и след незадоволителното им представяне напоследък реших да закупя нови.

Колебая се между горепосочените производители. Размерът е 205/55/16.

Колата е а4 б6 1.9 ТДИ на предно.

Първоначално беше с Дънлоп, които като поведение бяха супер - тихи, стабилни и на сухо и на мокро и на сняг.

Сега съм с Гудиар ултрагрип 7 и също съм много доволен, като единствено малко по-шумни ми се струват, но пък на сняг копаят много добре.

Мишелин не съм карал, но приятели се изказват ласкаво за тях.

Моля за вашите коментари.

Поздрави,

Петър

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с гудиър ултра грип 7, на 15 цола -195/65/15, за мен е под средното ниво, никакво странично водене, зле спира, зимен гудиър не бих си купил вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За този размер най-добрите зимни гуми според ADAC ги дават Continental WinterContact TS 850

http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2015-ADAC-Winter-Tyre-Test-205-55-R16.htm

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично след поредното разочарование приключих с континентал.

Сега съм с летни премиум контакт и първата година бяха супер, като след това голяма разлика намерих в негативна посока...

Страничния и борд все едно е от хартия... От един камион изпадна някаква летвичка ... Успях да я избегна с предните гуми като само ми докосна задна лява и я сряза като топъл нож масло....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се спреш на Dunlop winter sport 4D 215/60/16...  много смесени чувства предизвикват в мен. На сухо и на мокро съм много доволен. На сняг и на лед от време на време е имало изненади и преживявания. Като цяло така и не ми вдъхнаха увереност. Въпреки това мисля другата зима да тествам Winter sport 5, обаче на 225/55.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Летните ми гуми са 235 45 17 Continental Sport Contact 5 на два сезона и съм супер доволен от тях.

Не бих казал че има някаква разлика между първия и втория сезон от към поведението.

Летните ми гуми са Goodyear Ultragrip 8 и не бих казал че съм много доволен от тях но стават.

Зимни Continental не съм имал но следващата зима със сигурност ще си взема едни Continental-ки от горе посочените и ще разбера дали 

са добри или не.

Според мен които и да избереш между Мишелин и Дънлоп няма да сгрешиш въпреки че за Дънлоп съм чел и отрицателни коментари.

Успех с избора и да не забравиш да се похфалиш.

Редактирано от Twiner
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с гудиър ултра грип 7, на 15 цола -195/65/15, за мен е под средното ниво, никакво странично водене, зле спира, зимен гудиър не бих си купил вече.

Сякаш го написа вместо мен. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах Goodyear UG 7+ - много дълго издържаха и бях доволен

Сега съм с Dunlop WS 5 - много доволен към момента, на сухо и мокро особено няма никаква грешка и буксуване. На сняг/лед превърта с повече газ, ама не се върти колата, другата седмица ще видим как е в ледени коловози ахаха :) Определено са много по-тихи от Гудиара.

 

Ако съм на твое място - бих взел Мишлен (страхотен дизайн според мен! нямат грешка!) на 1во място , на 2ро Континентал - не за друго, ами колкото да добия някаква представа и от другите прехвалени марки. Едва ли ще сбъркаш, каквото и да вземеш де :) За номално каране 100% ще ти свършат работа. Аз си взех Дънлопа, заради показателите за икономия на гориво и мокро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента карам с Dunlop, и мога да кажа, че колата се държи идеално с тях. Реално си изброил марки, които почти винаги са в топ 3-5 на класациите, така че която и да избереш според мен няма да сгрешиш. Карал съм и с Мишелин, колата също се държеше отлично. Гледай кои са най-пресни и отнасяй :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алпин 4 е трагедия. Ултрагрип6 работи само като новa гумa, на втория сезон просто е за изхвърляне....

Новите модели, като че ли на всички марки са добре.

Основната "особеност" е, че са евтини. Вероятно от това следва, че са с меки бордове и са тесни.

Примерно Континентал 830 205/xxxx е като гума 185/xxx

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е с Dunlop Winter Sport 5 (205/55/16 нови) и като цяло е добре, като изключим няколко поднасяния, но не вярвам че е заради гумите. Копкат си добре и на тая гняс, дето е в момента си движат и спират прекрасно.

Редактирано от Sonny
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втора зима съм с Ултра грип 9 с размер 195/65/15 и съм доволен. Държат се адекватно. В събота в силен дъжд на Тракия нямах проблеми да поддържам 130км/ч. На сняг също се представят добре.

Редактирано от OkObOkO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я си земах Конти ТS850 и е убава, засега се представя според очакванията ми. За въртигумка на предно съм о.к. Имам два Алипн 3-ки отзад които догодина си заминават и на тяхно място пак ще додат Конти-та.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз отскоро минах на евтини гуми и не съм доволен, а супер впечатлен :) ... повече никога няма да дам тройна цена за "реномирана" марка гуми. За по-големите размери разликата в цената е главозамайваща :( Заслужава си най-много 10-20% отгоре да се дадат за уж "тествана" от адак марка. Но два или три пъти по-висока цена е лудост.

 

+1 за лошите отзиви за ултрагрип 7, рядко скапани гуми, с отвратително сцепление на мокра настилка - 195х65х15

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите Goodyear UG 7+ бяха без грешка. С ДОТ от 07 година ги карах безпроблемно до 2014-та. Супер сцепление имаха с пътя при всякакви условия. Единствения минус беше, че са една лека идея по-шумни. Вече за новите модели - не знам.

 

А относно тройната цена - разликата е по скоро 30 лв. на гума между по-известните марки и Фулда/Нокиан и надолу.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за сега съм пробвал Nankan 205x55x16 - перфектни (в сравнение с Vred Sportrac5 и двете с еднакъв Dot) и Nexen 245x45x18, които са ми на 2 сезона и много малко км (под 6000), но за сега са много добре - нито веднъж, колкото да се мъча не са ми поднесли, което не може да се каже за 5-год goodyear, eagle нещо си със същия размер.

 

За цените:

Nexen - 160 лв/брой, за по-горния размер; Най-евтините "известни" марки са Vredstein: 300 лв/бр, а такива като Мишелин и пр. по 450 лв/бр (около 3 пъти разлика в цената или около 300 лв разлика на гума)

 

За по-малките размери е по-малка разлика наистина, но пак всеки си прави сам сметка. и 100 лв повече не бих дал за "маркови" гуми (тука всеки си има право на избор)

 

за утлрагрип 7, явно има разлика от размер и кола, на мойта 100-ца не ставаха за нищо на мокро/кишаво ... на сухо и сняг, като всяка обикновена зимна гума

 

Само в едно съм сигурен, от много тестове и пр: най-добрите гуми са тези с най-пресен DoT

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

UG 7 не съм карал, но на UG 9 не съм забелязал нещо, което не ми харесва. Много доволен съм и от ханкук уинтър 442 мисля беше, сега има по-нов модел. Това отново за 195 65 15.

Преди години карах един сеат ибизЪ на 185 60 14 зимни с yokohama winter drive v902 е с тази гума колата беше като снегорин три зими. Минавах през такива места, където не вярвах че ще успея - дълбок сняг, киша, лед - никъде нямах проблеми.

Редактирано от OkObOkO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата идва от това че УГ7 и  УГ7+  са еднакви само на вид,но сместа им няма нищо общо.

 

Две години карах нови УГ8 и се държаха отлично на мокро и киша,но на сняг имаше какво още да се желае,сега съм с УГ9 и определено са едни много дори гуми

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...