Jump to content

Проблем с карбуратора на бензин


Ceckata011

Recommended Posts

Здравейте колеги. Карам ауди 80 б3 1.8 сф мотор с карбуратор кейхин 1. Кара се на газ и на бензин! Наскоро реших да позачистя карбуратора защото имаше доста нагар. Когато го поразглобих, видях че вакуумите са му счупени, както и буксата, която май е някаква маса. Както и да е. Намерих си същия карбуратор, който ми изглеждаше много запазен с здрави вакуумчета, всичко ок. Изчистих си го да лъсне като нов и го сложих. В началото прокапа бензин от ускорителната помпа. Свалих го пак, отворих и сложих по още една мембранка на двете дупчици. Когато го монтирах всичко беше ок. Колата летеше сравнение с преди. И на газ и на бензин. Много бях доволен и разхода ми намаля. И тук се появи проблема. Когато минах 50-60 км на бензин и тамън се зарадвах че вече е наред всичко, започна на моменти да губи обороти и даже чат пат да гасне (само на бензин става дума). Помислих че му е много богата сместа защото и понамирисваше на неизгорял бензин когато ставаха нестабилни оборотите и поразръчках малко винтовете за центровка. На другата сутрин като я запалих студена започна да тресе, да прекъсва и след 7-8 секунди угасна и не можа да запали. Меришеше яко на неизгорял бензин. Запали чак когато цъкнах на неутрална от копчето газ/бензин демек спрях притока на бензин. После обърнах на газ, изчаках да загрее и реших да видя на работна темперетура как ще е, включих пак на бензин настъпих я и в един момент спря да ускорява, цъкнах пак на неутрална да спра притока на гориво и пак започна да ускорява докато не си изгори бензина. Опитах да намаля горивната смес, отворих пак карбуратора, прегледах жигльорите, пръснах всичко с един спрей за прочистване на карбуратори, обаче няма ефект. Дори на работна температура неиска на бензин, а в началото си беше наред, какво може да е станало?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно влиза прекалено много бензин и я дави, щом като дадеш на неутрално и заработва добре. Старото ми б3 беше така. Пробвай да регулираш поплавъка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Използвам темата да попитам от какво може колата да пали трудно студена, опъвам смукача докрай, ако не напомпам педала на газта , въобще не припалва, само с напомпване запалва за малко и гасне, клапата на смукача се затваря, проверих я. Когато загрее няма проблем на бензин. Може ли да е от ниско ниво на бензина в карбуратора? Карбуратора е кейхин 2, мотор сф.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Използвам темата да попитам от какво може колата да пали трудно студена, опъвам смукача докрай, ако не напомпам педала на газта , въобще не припалва, само с напомпване запалва за малко и гасне, клапата на смукача се затваря, проверих я. Когато загрее няма проблем на бензин. Може ли да е от ниско ниво на бензина в карбуратора? Карбуратора е кейхин 2, мотор сф.

При мен беше същото преди да направя центровка на делкото. Беше много аванса и на бензин трудно палеше.

Отгоре на карба има един месингов винт, от там се регулира.

Сещам се за кой винт говориш, при мен има отгоре на него едно което го запечатва, мисля че никога не е въртян. А може ли да ми кажеш по-подробно каква роля играе тази центровка и като тръгна да я правя на къде да завъртя винта, по какво да се ориентирам, да не взема да направя по-голяма беля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходих на майстор да ми я направи със стробоскоп, той каза че е било дадено двойно предверение за газ, доколкото знам има и центровка която си е точно за студеното запалване. След като ми направи центровката, много ми се влоши вървежа на бензин и се оказа, че имам проблем със ускорителната помпа и като я оправих вече си беше ок всичко. Относно топлото палене, да лесно палеше, но като я палех без подаване на газ, веднага след запалването угасваше и от втория път палеше само с газ и по-трудно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно същия сипмтоп имам. Трябва да паля без газ, дори ако дръпна смукача докрай пак не иска. Също и след 3500-4000 оборота все едно тъпче на едно място, никакво ускорение. Благодаря, че сподели колега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...