Jump to content

Окачване


KrisoB4

Recommended Posts

  • Отговори 50
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Не съм сложил още предните само от зад на червени с спортни амортисьори . Търся ключ за амортисьора горе дето се отвива лагера !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

В крайна сметка и аз да скоча с въпрос, червени пружини от Б3, ще паснат ли на Б4 без преправяния?

П.П http://olx.bg/ad/sportni-pruzhini-audi-80-ID5MOCV.htmlЗа въпросните се отнася

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

На Б4-ката задните пружини в долния край на тарелката последната витка е по-малка

Между другото дайте съвет

Карам Б4 комби дизел с няколко +++ по мотора и се клатушка цялата кола като гондола щом я сритам

Дали мога да мина тъничко само с някви спортни пружини?

отпред амовете са газови двойно действащи а отзад можеби маслени

дайте идея как да я ЗАпрА таз кочина

Ако някой има за продаване някво окачване нека пише на Л.С

Редактирано от nikito_ko1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на моята б4 тди, сложих  предни пружини от купе с аце мотор, слезе доста ниско.Има по добра визия и залепна за асфалта, спря люшкането.Амовете ми също са газови.Носачите са с капачки по една тема на колега от форума,магарето е с усилени тампони.Държи се доста добре на пътя,но незнам как ще е с 200 коне, :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Колеги как се казва тоя тампон от пред на мотора дето ляга на маската че не мога да го открия никъде в нета да си го поръчам че моя воубще го няма там и се чудя защо ми скача двигатела :X ужаст !!! 82168918_2_800x600_za-tampon-na-audi-aud

Редактирано от KrisoB4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето какво се случи при мен като сложих зелени спортни пружини Weitec AU031VA

 

 

 

Някой някакви идеи какво се случва и защо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое ти е чудното? Сложил си спортни(твърди и къси) пружини, очакваш да се снижи и да е със същите характеристики като оригиналното ли? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да очаквах да се снижи но не и да легне по корем

очаквах по-твърдо возене, по ниско ниво на колата но... това неможе да се нарече окачване в момента /колкото поддава гумата толкова мърда и "окачването"/

според теб какво друго трябва да се смени/направи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От скоро се интересувам от Б3/4 и много не мога да кажа/предложа. НО това което съм пробвал за 1 месец и ми хареса е

Билщайн Б6 и пружини айбах. Какво се получи при мен, преди да сменя пружините с айбаха колата беше с отвратително много вирната задница и нормална предница, а амортисьорите същите Билщайн Б6 резултата- Визия никаква, возия никаква всичко по пътя усещах и колата не ми харесваше как се управлява (може би защото съм свикнал на Рейндж Ровър- на възглавници). Сложих айбаха и първоначално бях отвратен, след това нещата улегнаха и ми харесва много- Стойка има с 15ки е за сега ама си я има, возията не е това което аз искам ама е добра, малките неравности не ги усещам много (не е лагерна количка :hilezh: ), поведението на пътя ми харесва доста. Точно какви са пружините не знам, айбах про кит черни. За теб не знам какво ще се получи, но може да е подобно, но може и да не е. Ти си комби с малко по- тежка задница и по- тежка предница заради мотора.  

 

Аз съм с Купе б4 асе. 

12789810_1018010401567559_869640672_o_zp

Редактирано от krisaleks
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересното при мен е че за втори път правя опит с тва окачване и резултата е един и същ

Предния път слагах някакви сини пружини и пак колата легна и опря в шоковите тампони и все едно съм заварил винкели отпред, помислих си че пружините /не им знаех марката/ са амортизирани, тотално омекнали или не подходящи за дизел

Сега тези с Митака ги гледахме по номер и си ги дават за 2,6/2,8 и дизел но... резултата е същия- ляга на шоковия тампон и все едно нямам амортизация

Въпроса е как тези пружини са карани на колата от която ги свалихме /бензининово Б4/ едва ли е било едва ли е било такава скръб

Приемам всякакви съвети

п.с. Между другото така "тръшната" не е вярно къв старт прави а и точно за това искам да сложа това "спортно" окачване

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-къс амортисьор? имаш в предвид друг пълнител с по-къс стержен? и сегашния ми амортисьор се прибира до доло и по никакъв начин е ограничава хода/стержена се прибира в макверсона и стърчи само резбата за гайката/ така че... май ще трябват койловъри

ИЛИ колегата Митака да прави пак "врътки"  на струга за повдигане на долните тарелки

ето кво се случва

036678402.jpg?r=0036678403.jpg?r=0

15мм в свободно положение

скоби не са ми нужни

бахти ташака

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм минал по този път със свалянето на колата,но беше доста отдавна.От начало бях с двойно действащ Билщайн и оригинални пружини,но визията не ми харесваше и се здобих със спортни пружини Апекс(жълти) които свалиха колата до желаната от мен височина.След известно каране не ми допадна и возията понеже не беше достатачно твърдо(въпрос на вкус)и реших да сменя и амортисьорите които бяха и поостарели.Взех газови 2но действащи на Боге(турбо спорт)модела,но и с тях не ми хареса возията все още беше мека.Прес това време съм пробвал и с други пружини,но проблема не беше в тях.След няма и 2к км.с Богето си поръчах от Германия ФК амортисьори и пружини които направиха колата невероятно устойчива и визуално красива.След 6г.каране амортисьорите се попредадоха и ги замених миналата година с Та техникс които излязоха малко по меки,но возията ме устройва за сега.Това става въпрос за Ауди Купе на предно.Според мен спортните пружи си искат задължително спортни амортисьори,но може да се комбинират и с по висок клас обикновенни амортисьори за да е малко по мека возията.И аз да добавя че Митака е пробвал возията и на ФК и на Та техникс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...