Marto_180 Публикувано 22 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2016 (Редактирано) Здравейте, вчера си замерих колата за утечки и излезе, че има такава от 110mA. Започнах да свалям бушоните един по един и като стигнах до този на централното, утечката спадна на 10mA. Може ли да ми дадете съвет къде да търся проблема и къде се намира помпата за централното, защото към нея съм се насочил. Търсих в багажника, но не се вижда. Сигурно трябва да сваля някоя кора. Колата е ауди 80 Б4 АБК мотор 1992 г. седан Редактирано 22 Януари 2016 от Marto_180 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbo_quattro Публикувано 22 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2016 В багажника е горе в дясно (поне при Б3 е там) трябва да се свалят корите за да се достигне до нея! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto_180 Публикувано 22 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 22 Януари 2016 Открих я. В багажника беше, но долу в дясно. Беше увита в дунапрени, които бяха леко влажни. Но помпата е суха и се съмнявам това да е проблема. Сега се чудя дали е добра идея да я разглобя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
katri Публикувано 22 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2016 (Редактирано) Тази помпа постоянно е във вода.Лично аз си реших проблема като си я монтирах на нова позиция(дясно горе) в багажника, защото иначе постоянно се навлажняваше и правеше проблеми.От както я повдигнах горе(доколкото позволяват максимално кабели и маркучи) проблеми нямам.Не мисля ,че е добра идея да се разглобява.То се чува дали работи помпата и централното или не.В случай,че не се чува и вижда как заключва централното, т.е в случай че то не работи, според мен си за нова помпа.Между другото - откачи и куплунга първо - малко да изсъхне, ако е бил овлажнен.Късото може да е в самия куплунг с кабелите. Редактирано 22 Януари 2016 от katri Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto_180 Публикувано 22 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 22 Януари 2016 Откачил съм я и ще гледам и аз да й измисля някаква стойка да я преместя горе. Проблеми не ми е създавала до сега. Работи си безотказно. Стигнах до нея заради тази отечка която премерих. Отворих я и видях някакви съмнителни кафеви наслагвания по спокщйките на платката, предполагам че от тях може да идва проблема. Ще оставя кабелите известно време да съхнат и ще пробвам пак. В този студ не знам колко време би им отнело ако от тях е късото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 22 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2016 Моето централно също беше причината за утечка от 110ma.Свалих го и в един радио сервиз му смениха някакъв диод на платката.Платих 2 лв. и нещата се оправиха.Това кафявото,което виждаш е колофона,който се използва при запояване с тинол.Едва ли проблема е в него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto_180 Публикувано 22 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 22 Януари 2016 Явно проблема и при мен е в него, защото преди малко си направих експеримента да включа само централното във веригата, без останалите консуматори във бравите, от които допусках, че може също да е проблема и се оказа че то дърпа ток. Ще търся някой сервиз в който да ми го ремонтират, ако е нещо поправимо. Благодаря много за помощта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staki1983 Публикувано 22 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2016 (Редактирано) Здравей те колеги моето пак понякога незаключва и като отворя багажникът и го побутна леко да го мръдна както си е в увито в донапрена и тръгва да работи,но докога ли ще е така къде да го занеса да го погледнат и какво ли може да му има .. Редактирано 22 Януари 2016 от staki1983 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto_180 Публикувано 22 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 22 Януари 2016 Според мен някоя от буксите му не дава хубав контакт и като го побутнеш тръгва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto_180 Публикувано 23 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2016 Ходих в един сервиз за компютри с централното и там замериха 100 mA консумация от него при подадено 12 V напрежение. Казаха ми че според тях е нормално да има има консумация от тази част при режим на готовност и ме посъветваха да търся проблема в реле, което трябва да прекъсне подаването на ток към него. Но гледах схема на релетата и не открих да има такова за централното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 24 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 Тази консумация не е голяма. Ако не пипаш колата 10 дни ще ти изразходи около 25А/ч от акумулатора, но би трябвало да запали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto_180 Публикувано 29 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2016 Проблема е решен. И при мен се оказа някакъв елемент от платката, който е държал едно от релетата постоянно включено. Благодаря на отзовалите се Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
аутоюнион Публикувано 1 Март 2016 Доклад Share Публикувано 1 Март 2016 колеги да питам и аз, като отключа и след малко се заключва сама и продължава да заключва / мотора се включва няколко пъти и после спира / когато капака на багажното / колата е комби /е отворен не ги прави тези щуротии като го затворя и си заключва. няколко пъти си заключвах и ключовете та вече си нося един закачен на телефона. та някой ако е патил от това да пише как да го оправя забравих да спомена ,че шофьорската врата спря да работи центр. замервах ток има и прекъсвача работи но няма никой. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 1 Март 2016 Доклад Share Публикувано 1 Март 2016 Прекъснат кабел на шофьорската врата .Прекъснат кабел и на капака на багажното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
аутоюнион Публикувано 2 Март 2016 Доклад Share Публикувано 2 Март 2016 (Редактирано) колега шофьорската врата е оправих / под алармата има три предпазителя бяха клеясали почистих ги това се оправи / но само- заключването продължава тази сутрин акумулатора беше почти паднал, но запали и изключих буксата с многото кабели от компресора и така целия ден, карам като лада. за прекъснати кабели може на заключване защото тази сутрин играх на котка и мишка с централното докато отворя колата аз одлючвам веднага се заключва голям сеир но отворих и както писах изключих буксата на компресора. утре ще изолирам задната врата да видя какво ще стане. и ще пиша. / като ли е жива тази кола / Цитиране на предходно мнение! Редактирано 2 Март 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
аутоюнион Публикувано 6 Март 2016 Доклад Share Публикувано 6 Март 2016 колеги от ключалката на задната врата / капак /беше, изключих кабелите и сега си работят нормално само дето не мога да заключвам и отключвам от багажника . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emsidi Публикувано 6 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2020 Моля за помощ! Жена съм, днес след работа не успях да запаля. От прочетеното намирам сходство с моя случай. Имам светлини на таблото, алармата работи, но не пали. Запали на дърпане. Стигнах до гаража, свалих акумулатора и в момента го зареждам. Но при опит да заключа колата с ключ централното не бачка. Шофьорската врата и багажника нямат заключване. Какво да правя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 6 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2020 Като е свален акумулатора няма как да работи централното заключване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emsidi Публикувано 6 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2020 (Редактирано) Е как, преди да сменя акумулатора, няма и година, я заключвах с ключ? Не е ли така?: "Най-простото обяснение за централно заключване на кола - електронно устройство, служещо за заключване и отключване на вратите на колата и капака на багажника. Задействането на устройството, служещо за заключване се извършва с помощта на ключ или дистанционно управление. Централното заключване ръководи механизмите на вратите, багажника и предния капак на превозното средство. Системата разполага с вграден вакуумен регулатор, който задвижва механизма на ключалките. С други думи, когато завъртите ключа в ключалката, вратите на автомобила се отключват или заключват. Обикновено в съвременните превозни средства можете да намерите централна заключваща система. Безспорен факт е, че централното заключване, доведе до подобряването на удобството в леките превозни средства." преди 13 минути, emsidi написа: Какво да правя? Въпроса ми е как да открия какво ми сваля акумулатора? Редактирано 6 Ноември 2020 от emsidi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 6 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2020 Преди 2 часа, emsidi написа: Въпроса ми е как да открия какво ми сваля акумулатора? Знаем горе-долу как работи централното.Сега за утечката:Свързва се последователно към плюса на акумулатора мултицет,който е нагласен да показва в Ампери.Изчаква се няколко мунути всички системи по колата да "заспят"и се гледа каква консумация има при покой.Ако е по-висока от 0,03-0,05А означава,че има по-висока консумация от нормалната.Започваме да вадим предпазителите и следим кога ще падне консумацията.След изваждането на поредният предпазител,ако консумацията падне трябва да разберем този предпазител какво зхранва и да търсим проблема в съответната верига.В повечето случаи по този начин проблема се открива.Между другото не разбрахме за какво Ауди става на въпрос? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emsidi Публикувано 9 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2020 (Редактирано) Става въпрос за старичко ауди А4, 1,9 Тди, 110 кс.. Оправихме го. Оказа се "масата" на акумулатора. Попаднах на добър човек, професионалист. Подмени ми и клемите и кабелите, всичко е вече на 6. И както се пошегува майстора: сега имаш 2 маси и един стол. Редактирано 10 Декември 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване