Jump to content

Повдигане на купето


Вълчанов

Recommended Posts

Здравейте, 

понеже не успях да намеря подобна тема, реших да създам такава. 

 

Възможно ли е да се повдигне купето на А4 1.8 куатро 2000г., с модификация по окачването или някакъв друг вариант, който да не обхващя груби и безкрайно скъпи корекции? Много се любувам на проходимостта, но понякога високите неравности по пътя, а и наскоро високото ниво на снега оказват влияние, а когато колата остане "по корем" във въздуха и 4х4 не помага. 

 

Благодаря предварително за мненията! 

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Факт, но е възможно да опъне амортесьорите над нормалното и да стане нестабилна, защото е извън нормалния им режим.

Същото става с подложки.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо пружини от 2,5,после още малко с подложки под пружините.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, 

понеже не успях да намеря подобна тема, реших да създам такава. 

 

Възможно ли е да се повдигне купето на А4 1.8 куатро 2000г., с модификация по окачването или някакъв друг вариант, който да не обхващя груби и безкрайно скъпи корекции? Много се любувам на проходимостта, но понякога високите неравности по пътя, а и наскоро високото ниво на снега оказват влияние, а когато колата остане "по корем" във въздуха и 4х4 не помага. 

 

Благодаря предварително за мненията!

Колега, за коя "проходимост" говориш? Нали на всички е ясно, че има надлъжна и напречна проходимост? Ако смяташ че с 5-10см ще подобриш надлъжната (т.е. от носа на предната броня до контакта с предните гуми, от предните до задните и от задните гуми до края на задната броня, то по-добре помисли какъв ще ти е кяра за "напречната проходимост" - онази която НЕ можеш да промениш, освен разбира се ако не сложиш гуми от трактор :)

Разбираш ме нали? Говоря за разстоянието от най-долната точка на металния корпус (на деференциала) до контактното петно на гумите с пътя (особено при 4х4). Там баране нЕма, пък ако ще и пружини и амортисьори от монстър-трак да сложиш! Пак казвам, само с гуми по-голям цолаж може да се пробва, но разбира се - доколкото ти позволяват подкалниците на автомобила. Ако нещо не е ясно, има чичко гугъл :lupe:

Редактирано от centrino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..................Говоря за разстоянието от най-долната точка на металния корпус (на деференциала) до контактното петно на гумите с пътя (особено при 4х4). Там баране нЕма................

Каква ............. казА само....... :steinigung:

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Говоря за разстоянието от най-долната точка на металния корпус (на деференциала) до контактното петно на гумите с пътя (особено при 4х4). Там баране нЕма

Баш те това съм променил с 50мм. нагоре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега като сложи пружините от 2,5 с колко се повдигна?

Точно с 2,5см,само от пред обаче

 

Тези коли като ги повдигате по 5-10см си оправете и наклоните на носачите за да няма после рев колко са чупливи тези предници. :verweis:

 

Верно ли,нямаше да се сетя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...