DJ_EnerGy Публикувано 22 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2016 Здравейте колеги ! Преди време като е запаля студена си дуржи високи обороти около няколко минути и след това си падат на 900, а като позагрееше и падаха под 900 и се опитваше да огасне. Свалих стъпковия мотор и го измих със бензин сега като е запаля пак задържа високи обороти, но като загрее не падат колата е със гас няма значение на какво гориво е пак са високи всеки си изказва мнението и опитах със друг стъпков мотор отново високи обороти 1900к . 2.0Е 113к.с. 3А мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Алекс77 Публикувано 22 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2016 дебитомера как е колега,може да провериш и ламб сонда,ако питаш мен,намери свестен сервиз,които да ти направят диагностика.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ_EnerGy Публикувано 23 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2016 а дали е възможно от синия температурен датчик ? ходих къде ли не из Плевен всеки ми дига рамене Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Алекс77 Публикувано 23 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2016 има такава вероятност,не е сложно да го замериш,тука някъде из форума има написано как се измерва,но аз лично мисла че ако той е проблем,ще имаш и ядове със паленето,поне при мен така беше... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bob4o Публикувано 23 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2016 Пробвай да откачиш буксата на моторчето и виж как ще реагира. също така трябва да се замери положението на дросела до като колата работи. потенциометъра на дросела Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ_EnerGy Публикувано 24 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 Ами аз като го ударя с нещо се стабилизират оборотите за момент и след това пак се едигат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ_EnerGy Публикувано 24 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 Понеже не успях да си променя предното мнение ще напиша ново. ТПС нямам на дросела Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bob4o Публикувано 25 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2016 Тогава премери потенциометъра на клапата на инжекциона. На главата на инжекциона се намира. Букса 3 жици трябва да са, на средната мисля но не знам точно колко волта трабва да покаже при теб. Стойностите са под 5 волта но не знам точно колко на празен ход.Откачи ли буксата от моторчето за празния ход докато работи колата да видиш как ще реагира Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ_EnerGy Публикувано 25 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2016 Ами днес взех стъпков мотор втора употреба като беше загряла към 85 градуса ( по уред ) си гътна оборотите на 850 и двигателя заспа не го бях чувал толкова тих до сега, но след това пак вдигна на 1900 после си ги свали вече не знам какво да я правя синия температурен датчик е сменен преди 3 години със някакъв от евро 07, но старият си е оригинален на бош и като го меря си работи в момента се колебая дали да не го върна него и тогава да гледам какво се случва. НО това би трябвало да го прави само на бензин или и на гас ще ми го прави ако е от него ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване