Jump to content

Q7 3.0 TDI шест дюзи за смяна?!


V I P E R

Recommended Posts

Днес закарах колата за смяна на масло на 130.000 км в официален сервиз на Ауди Пловдив. Взимам си я и ми съобщават, че имам за смяна всичките шест дюзи. Давали отклонение -30/-40, не знам какво означава това. Било от гадните горива в България. Не ми дадоха никаква разпечатка от компютър за да видя стойностите, но ще ми изпратят оферта за ремонта в понеделник.

 

Колата съм я купувал чисто нова и е карана само от мен, зареждал съм само от скъпия дизел на ОМВ, а съвсем в началото от Лукойл.

 

Искам да попитам възможно ли е едновременно да са за смяна и шестте дюзи, за пръв път чувам такова нещо. Имам приятели, които са сменяли дюзи, обикновено сменят по 1 или максимум 2. И друг въпрос, възможно ли е с някаква добавка за почистване на дюзи да се стабилизират малко? Това ми е втора кола и не я карам много, гледам че последните 2 години съм карал точно по 5000км на година. Ако я стабилизирам за още 20-30к километра ме устройва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

-30/40? Тази кола трябва да се тресе, да пуши, да не пали, да не върви, да плачи и да я боли. Най-малкото я закарай при някой за още едно мнение/диагностика преди да сменяш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми се струва много безумно това, което са ти казали. Иначе за добавките за дюзи на Протек съм чувал само добри отзиви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

-30/40? Тази кола трябва да се тресе, да пуши, да не пали, да не върви, да плачи и да я боли. Най-малкото я закарай при някой за още едно мнение/диагностика преди да сменяш.

Нищо й няма. Малко трудно пали, понеже я вадя от гаража веднъж в месеца, понякога и по-рядко. Но след като запали, до края на деня пали още няколко пъти без проблем, включително в студа на Пампорово примерно. Отделно акумулаторът е още заводския...

 

След кратка справка в мрежата намерих някакви добавки на Liqui Moly и Bardahl , сигурно има и още. Ще сипя и като мина достатъчно километри освен да мина през друг сервиз за второ мнение.

 

Главното, което ме притеснява в "диганостиката" е, че всичките шест дюзи били за смяна. Това е все едно да купиш шест служебни коли и всичките да издъхнат на абсолютно същите километри, малко нереално ми се струва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се спрете на добавка Bardahl, пишете на колегата Misho 82. 

Той ги предлага с отстъпка в раздел "Продава консумативи...", от Вашия край е и аз и много други сме много доволни.

Успех  :zustimm: 


http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=170948

Редактирано от asenovb
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иди при някой да ти ги види с ваг-ком. Ако не са ги ресетнали ще се види, ама и да са ги ресетнали след 3-4000км пак ще се види.

 

Не бързай с добавката, защото може да стане по-зле. При мен така стана. Имам 1 дюза, която беше на (-30) като купих колата.

След каране с добавка 2-3000км стана на (-52), отделно при другото нялягане също се влоши, но не помня точно.

Спрях добавката и последно беше на (-42).

 

Т.е. ако са ти на минус не слагай добавка.

 

Обаче колегите горе не са прави за симптомите. Може да нямаш абсулютно нищо подобно и да са с такива показания дюзите(каквито са ти казали). Не казавам, че са така.

 

Аз доколкото чета до +/-30 не е пробем изобщо. До +/-45 може да се кара, но ще се влоши доста скоро и ще трябва да се прави.

 

Освен това има 1 колега от форума, който ги рециклира. Ако все пак купиш нови ми дай 1-2 от старите.

 

Ако беше в София щях да ти ги видя.

 

Не бива да се забравя и варианта в порше да са ти сложили други дюзи.

Редактирано от mshbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мен ме пуснаха по пързалката в Порше, смениха ми една дюза и турбина, без да имаше нужда. Накрая се оказа, че проблема идва от мъркуча на левия интеркулер. Взех си поне турбината, обаче се оказа, че и там са ме измамили, дали са ми я без електрониката. Инъче моя случай е същия, и аз така само в Порше съм я обслужвал, но след последния път, приключих с тях. Пълни некадърници, подменят части наред, без да знаят, какво правят. И моята беше на 130К, като ме почнаха със заменките. Ще ти вземат по 1800 лв на дюза, дюзи няма да видиш, защото били по, програма за рециклиране. С две думи, ще те сурвакат и може и нищо да не сменят. Дори и да сменят, те може да ги рециклират тук някъде. За такива пари дори и да сдадат багажа през 2-те години гаранция, с която замазват очите на клиентите, могат да си позволят още няколко пъти, да ги рециклират. Паднаха ми в очите тотално. Отделно, като вапсат работите, после колата я връща друг приемчик, клепайки, Ъм то тъкова колегата отсъства, ще проверим.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от BIRIMBAUA
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бива да се забравя и варианта в порше да са ти сложили други дюзи.

Значи все пак имам вариант да ги рециклирам или изчистя с ултразвук и да закърпя положението?

Не вярвам чак дотам да паднат, а и колата беше при тях всичко на всичко два часа, през които имам сменени масло и всички филтри. Едва ли са толкова сръчни.

 

1800 лева на дюза няма да дам в никакъв случай, тя цялата кола в момента сигурно струва 25-30 хиляди. Ще покарам още малко и ще търся друг вариант.

 

Каране известно време в червеното на магистралата дали ще позачисти нещо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Писах ти - ако са на минус нищо не помага. Ако са на + добавки може да помогнат, най-малко няма да навредят поне на дюзите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добавка помага при дюзи на +

Силно се съмнявам да имаш 6 дюзи на -

Виждал съм дюзи с минусиви стойности на коли над 300к и на такива с почти никакъв пробег!

Ако можеш да постнеш показателите им ще ти намерим вариянти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

V I P E R

Те не са за прочистване, ако са на минус 40, при такива стойности трябва да пикаят здраво нафта в цилиндрите и може да стане голям фал с мотора. И с добавка за прочистване ще се влоши положението драстично.

При минус 40 при загрял двигател като го загасиш и запалиш след около 5-10 мин. трябва да изкарва толкова бял пушек, че Аудито да не се вижда и да люти на очите.

 

 

Отиди някъде пред теб с VCDS да ти покажат стойностите от 72 до 77 канал и първата стойност най-вляво /ниското налягане/ е най-лошо да бъде на минус (е, не е проблем да е на -6 примерно, ама нЕма шанс всичките според мен да са така, най-много една-две :))

DPF имаш ли, предполагам ДА и катализатор също ДА. Виж oil ash на DPF-а каква стойност е на 104 канал най-вляво.

 

Абсурдна ми се вижда цялата ситуация, иначе най-изгоден вариант ако наистина са ти заминали дюзите е да ги рециклираш всичките при petarik от форума горе-долу на половината от цената на една дюза нова, дето си посочил. Моите бяха на 50 000 км след две години от рециклиране при него и си бяха в норми. Ако имаш една две да са зле, може и затова да са ти казали от Порше да смените всички (което не е грешно).

 

Иска ми се да не допусна да са ти подменили дюзите в Порше Пловдив.

НО все пак да си дадем сметка защо няма VOLKSWAGEN България, а оторизирани "представители" като Порше Пловдив и Порше София Юг, Изток и подобни, които всъщност са си фирми дилъри и сервизи с договори към VW, но НЕ СА VW. 

 

P.S. Не мога да се сдържа да не те бъзна иначе :)

На 24 си си купил джип от магазина за 100 хиляди лева, преди няма и две години S8 за може би над 200 000 лв.

Бе дай им на тия от Порше 11 хилки за дюзи, поне ще са нови с гаранция, то каското на S8-цата сигурно на година ти е толкова.

Та после на някой масон от форума като му продадеш Q7-цата на 150 000 км след година-две, ще е сигурен, че втора като нея на 12 години и РЕАЛНИ ИСТИНСКИ 150 000 км няма втора в БГ (за форума да не говорим :)) :)>И аз се замислих без да съм масон, но едва ли я продаваш. :)

post-89142-0-36191500-1453759641_thumb.p

post-89142-0-60285300-1453759641_thumb.p

post-89142-0-65427800-1453759854_thumb.j

Редактирано от Pagemakerboy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те не са за прочистване, ако са на минус 40, при такива стойности трябва да пикаят здраво нафта в цилиндрите и може да стане голям фал с мотора.

При минус 40 при загрял двигател като го загасиш и запалиш след около 5-10 мин. трябва да изкарва толкова бял пушек, че Аудито да не се вижда и да люти на очите.

 

P.S. Не мога да се сдържа да не те бъзна иначе :)

На 24 си си купил джип от магазина за 100 хиляди лева, преди няма и две години S8 за може би над 200 000 лв.

Бе дай им на тия от Порше 11 хилки за дюзи, поне ще са нови с гаранция, то каското на S8-цата сигурно на година ти е толкова.

Та после на някой масон от форума като му продадеш Q7-цата на 150 000 км след година-две, ще е сигурен, че втора като нея на 12 години и РЕАЛНИ ИСТИНСКИ 150 000 км няма втора в БГ (за форума да не говорим :)) :)>И аз се замислих без да съм масон, но едва ли я продаваш. :)

 

Точно това ми казаха от сервиза, че дават повече нафта и щяло да изхвърчи някое бутало. Но бял пушек няма, поне не в екстремни количества. Припушва само като не е палено няколко седмици, но в рамките на нормалното.

 

Всъщност и двете коли са доста над 100 и 200, ако трябва да сме точни ;) И ако я карах тая Q7-ца с удоволствие щях да си купя чисто нови дюзи, но аз реално ходя с нея няколко пъти до Пампорово и няколко пъти да я зарежа на летището - към 5000 км. на година. Не ми се връзва да дам 11 хиляди за дюзи на кола, която струва 25-30.

 

Мерси за точните инструкции. Днес към 17:30 съм при един приятел с Ауди-апаратура и ще пиша после какво е станало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако дюзите пикаят много , при изгасянето на всеки цилиндър , въобще няма да се усеща разлика в работата на двигателя или тя ще е минимална. С диагностиката няма да разберете много , за лично успокоение може да свалиш 6-те дюзи и да ги сложиш на стенд , за да се види реалното им състояние  и да смениш само тези , които действително имат голямо отклонение от заводските параметри. Километрите на джипа не са нито много , нито малко , зависи как си го карал. Ако е каран много пъти на кратки разстояния , въобще не трябва да те учудва , че дюзите не са наред. Животът им е между 150 и 300 000 км , според зависи дали се кара много градско или извънградско. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Километрите на джипа не са нито много , нито малко , зависи как си го карал. Ако е каран много пъти на кратки разстояния , въобще не трябва да те учудва , че дюзите не са наред. Животът им е между 150 и 300 000 км , според зависи дали се кара много градско или извънградско. 

Как да карам 3.0 тди? Каран е съвсем културно и като процент най-малка част от километрите са му въртяни в града. Имам приятел със старото Х5 на 300+ км. и все още не е сменял дюзи, карат го едно към гьотере с баща му.

 

Сложи си едни нови на Бош за 3 хилки и си готов,не е нужно да даваш 11 000лв.

Днес ми дадоха цена на Бош 620 лв. с ДДС, малко повече е.

 

И по темата, получих оферта от Ауди за 3500 лв. с ДДС за смяна на шест дюзи с труд и всичко. Не е толкова зле колкото очаквах, може и да ги сменя накрая, но все пак ми се виждат пари на вятъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо са ми съмнителни тези 3500 лв. с ДДС за смяна на всички дюзи с НОВИ такива.

Ако ще ти слагат рециклирани, по-добре petarik да ти ги оправи.

Вързахте ли я днес колата и какво стана?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вързахме я, но не можахме да намерим във VAGCOM-a къде точно. Следвах инструкциите, търсех от 72 до 77, но даваше само от 001 до 025 и нищо друго. Може да не е била читава версията, макар че момчето каза, че е от 2013-та, не би трябвало да има проблем. Ще ходя някъде другаде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...