dim.h Публикувано 22 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2016 Здравейте колеги,След моята глупост повредих колата си по следния начин. Колата е А6 Ц4 с двигател АЦЕ механична инжекция. Газта ми беше на свършване и бензиностанцията беше на 200 метра пред мен, та реших, че няма нужда да минавам на бензин за толкова кратко разстояние и ще си стигна до там. Е стигнах ама колата ми гръмна точно преди да спра ( разбира се защото я напъвах, като знаех че в нея няма газ). Заредих, вдигнах капака и големият гумен маркуч се беше извадил от към дросела. По принцип има една тапа сложена на него , та ушким като гръмне тя да излезне, ама не. Закачих маркуча наново тръгнах. Преди глупавата ми проява, колата държеше идеални обороти на газ и на бензин. А след паленето първо бяха малко ниски, а в момента са много високи около 1800. И така вече 2 дни. На газ на бензин едно и също 1800 оборота. Следователно като включвам някакви консуматори падат по малко. Установих, че както си ги държи тези 1800 оборота и на място я изфорсирам до 5-6 К. и пусна рязко газта оборотите се нормализират и всичко си е както преди. Включвам консуматори и не мърдат. Докато не докосна отново педала на газта. Това са признаци и на газ и на бензин. Благодаря предварително !И не правете като мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olimpiya Публикувано 22 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2016 Вероятно е големия маркуч да се с скъсал и да дърпа въздух. Също така клапата под него се е изкривила 99% съм сигурен. Свали маркуча огледай го за пукнатини свали и клапата изправи я ако се е огънала и я регулирай точно. След това ако всичко е така ще работи както преди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dim.h Публикувано 22 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 22 Януари 2016 Добре , ще трябва да огледам маркуча по-подробно. Видимо няма сцепено. А клапата как точно трябва да е. Видимо и тя не е крива. Нали когато двигателят дърпа въздух, клапата се вдига.А моята има и малко ход надолу. Това не знам дали е така ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 23 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2016 Клапата се вдига в зависимост от засмуканото количество въздух от двигателя и според позицията и ,се дозира горивото.Нормално е да има лек ход надолу като натиснеш. Най-вероятно ,леко се е кривнала и закача,затова на празен ход не може да слезе до края и държи по-високи обороти Ако нищо не е криво и не закача,което ме съмнява,под клапата има и едно винтче за реглаж,ако го врътнеш леко, клапата да слезне много малко ,оборотите на ПХ ще спаднат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dim.h Публикувано 27 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2016 Здравейте, намерих проблема на колата. Първо, че клапата беше леко крива - прави бяхте, изправих я. И маркуча леко беше скъсан, поне на удобно място за лепене. Но колата продължава да държи високи обороти. Но установих че потенциометъра на газта се едно не се връща докрай. Като го напъна леко с ръката и оборотите се нормализират, но при последващо подаване на газ пак остават високи. Възможно ли е и там да се е кривнало нещо ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 27 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2016 На клапата трябва да има една зелена лепенка, на която е нарисувано точно как трябва да застане тя в мм, когато е в покой. Не е лошо да измериш напрежението на потенциометъра на дебитомера между средното и долното краче, трябва да е 0,5-0,7в. Ако не е толкова, трябва да се разхлабят четирите винта, които го държат леко и да вкараш напрежението в тия граници като го местиш леко, отворите му са разпилени. Заголваш гумения маншон на куплунга и така мериш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dim.h Публикувано 11 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 (Редактирано) Оправихме колата, всичко си е като както преди. Поради някаква причина не се връщаше дроселовата клапа докрай. Искам само да попитам къде се намира синия датчик за температурата, който отговаря за студеното палене на бензин. Ако може една снимка, че да не объркам нещо. Искам да го замеря, че ме съмнява.A иначе замерих потенциометъра на дебитомера и клапата проверих - всичко си е перфектно. Редактирано 11 Февруари 2016 от dim.h Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 11 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 На главата има един пластмасов фланец на него има два датчика единия е той, от него отива голям маркуч към радиатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 11 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 На АСЕ т-датчика, не е син, а е бял и е навит отзад отляво на главата на двигателя (като застанеш пред двигателя), близо до делкото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dim.h Публикувано 11 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 Ще го видим в събота. Благодаря !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване